אינטרנטאמנות ועיצובאקולוגיהבילוייםיוזמות חופשיות

קול קורא להשתתף בפסטיבל ברנינג מן הישראלי

*

בתחילת יוני יתרחש מידברן 2014 – אירוע ה-ברנינג-מן הישראלי הרשמי הראשון (הצילום בראש הפוסט: אביב דגני).

פסטיבל האיש הבוער (Burning Man) הוא אחד מאירוע האמנות/תרבות אלטרנטיבית הגדולים בעולם שהתחיל בשנת 1986 בסן פרנסיסקו וכיום נערך מדי שנה בסוף אוגוסט במדבר הסלע השחור שבנוודה. במסגרת האירוע מוקמת עיר ובאי הפסטיבל (בשנה האחרונה הגיעו אליו 65,000 איש) הם משתתפים פעילים הנותנים ומשתפים תוכן ועשייה פעילה בו. האירוע מתקיים על בסיס עשרה עקרונות שכמה מהם הן נתינה, מאמץ קהילתי, ביטוי ראדיקאלי, א-מסחריות, וללא השארת זכר.

אירוע זה עתיד להיות אירוע האמנות הגדול של השנה ואנחנו מזמינים אתכם לקחת בו חלק. דמיינו את הביאנלה הישראלית הראשונה במדבר, דמיינו את מוזיאון גוגנהיים פרוש לאורך קילומטרים ללא קירות ומסדרונות! ציירים, פסלים, רתכים, נגרים, אמנים פלסטים, וויזואלים, מוזיקלים וכל שאר המשוגעים אתם אלו שתיצרו את האירוע, הצבעים והצורות שאותם נפרוש על קרקע המדבר הם מה שיצרו את האירוע.

לאחרונה הקמנו קבוצה ממוקדת שמטרתה לשתף, להעצים ולהעשיר את תחום האומנות בקהילה שלנו ומחוצה לה. "גילדת האמנים" היא חממה ליצירה משותפת עם הכוונה לקראת אירוע מידברן 2014 אתם מוזמנים להצטרף לעשייה ולקבוצה בפייסבוק ולהגיע למפגש יריית הפתיחה של הגילדה ב-3.2.2014 בבית האמנים בתל אביב, אלחריזי 9. כדי שהאירוע המרכזי יעשה בצורה הטובה ביותר אנחנו צריכים להתחיל לעבוד עכשיו על מיצגים לקראת האירוע.

דד ליין להגשת קונספטים, ברמת תכנון בסיסית (הדמיה + תוכנית עבודה): 15.02.2014 באמצעות טופס להגשת מיצגים

בנוסף, כל מי שרוצה להצטרף לעשיה לקראת האירוע ולהיות חלק מהצוות שמוביל, מנחה ויוצר את הקנבס שעליו תיווצר האומנות מוזמן לפנות  בדוא״ל art@midburn.org ולהצטרף לצוות.

צריכים:

  • אמנים עם יכולות לוגיסטיות
  • אנשים יצירתיים ועושים עם ידע טכני
  • אנשים עם זיקה ונסיון בעולם האומנות

למי שלא מכיר את מידברן:
לברנינג מן רשת בינ"ל שבה מתקיימים אירועים מקומיים שחלקם בארה"ב וחלקם ברחבי העולם, כשהמרכזיים בהם הם ספרד, דרום אפריקה (אירוע שהתחיל לפני כשש שנים וכיום הוא בסדר גודל של 6,000 איש) וישראל שלאט לאט ממקמת את עצמה על המפה. הקהילה הישראלית התחילה את דרכה לפני כשנתיים וחצי ומאחוריה כבר שני אירועים לא רשמיים (אירוע לא מוסדר, ללא אישורים וללא משאבים) שהתקיימו בחוף הבונים. לאחרון מבינהם הגיעו בין 1,400-1,800 איש לאירוע בן שלושה ימים.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “קול קורא להשתתף בפסטיבל ברנינג מן הישראלי”

כתיבת תגובה

Close