בעלי מקצועסדנאות, קורסים, חוגים

קונג פו דרומי בסגנון וו ווי

לימוד בדרך המסורתית של אומנות הלחימה קונג פו כפי שנלמדת במנזר וו וויי

אודות המאמן

יואל גולדברג, בן 34, מתאמן בקונג פו משנת 2000 ומאמן קונג פו משנת 2008. בין השנים 2009- 2011, תחת הדרכתו של המאמן עמית הימלשטיין, היה חלק מנבחרת ישראל בקונג פו והשתתף וייצג את המדינה בתחרויות של סנשו (קיקבוקס סיני) ותבניות (קאטות) בארץ ובחו"ל. ממשיך להתאמן גם כיום במועדון סאנשו ישראל אצל עמית. מלמד האבקות סינית (שוואי ג'יאו), סאנשו ותבניות מסורתיות.
– בוגר קורס מדריכי מולטיפייט מטעם קמפוס שיאים.
– בוגר קורס מדריכי אומנויות לחימה מטעם "בית הספר למקצועות הספורט".
מאמן כושר משנת 2011. אחראי על כל התחום הכושר, כולל בניית תכניות כלליות ופרטניות והעברת תכנים מקצועיים – לשייטים ולגולשים התחרותיים במועדון השייט של שדות ים.

באימונים אנו מתמקדים ב 4 נושאים עיקריים:

1. האבקות סינית – שוואי ג'יאו – לימוד מהבסיס של אחת מאומנויות הלחימה העתיקות בעולם. שורשי השוואי ג'יאו בסין והוא כולל בתוכו מספר אומנויות לחימה סיניות, אך נושא גם השפעות מההיאבקות המונגולית. השיטה מתמקדת בניטרול והורדה של היריב לקרקע ע"י הפלות, הטלות, מניפולציות, בריחים ונעילות.

2. תבניות תנועה – בסינית טאלו או Forms באנגלית – התבניות הינן חלק חשוב בכל אומנויות הלחימה הסיניות ויש להן כמה מטרות:
א. בנייה והכנה של הגוף מבחינה פיזית ומנטלית.
ב. התבניות מכילות בתוכן הרבה מאוד אפליקציות קרביות שהמתאמן נחשף ולומד אותן תוך כדי לימוד התבנית.
ג. ברמה המטה-פיזית התבניות הן קשר ישיר לעבר, למקורות של הקונג פו ודרך לימוד של תבניות שונות של יד ריקה ונשקים התלמיד נחשף לסגנונות עבודה ולחימה שונים שנוצרו בקונג פו במשך אלפי שנים.

3. סאנ-שו – איגרוף סיני – הסאנשו מכיל בתוכו מימד שלם של לחימה בעמידה תוך שימוש באגרופים, בעיטות, מרפקים וברכיות – ובנוסף גם את המימד השלם של ההצמדות וההאבקות (שוואי ג'יאו).
החיבור בין שני המימדים יוצר סגנון לחימה ייחודי ומורכב, כמו גם מרתק ומאתגר, אשר מסייע ללוחם להיבנות כלוחם שלם יותר ובעל ידע ומיומנויות ויכולות גבוהים יותר מלוחם עם ידע לחימתי רק במימד אחד, כזה או אחר.

4. מדיטציה – כל חיינו אנחנו עסוקים בללמוד תנועה ובלייצר תנועה והתקדמות. דרך המדיטציה התלמיד לומד להיות נינוח גם במצב של שקט וחוסר תנועה. המדיטציה היא כלי חשוב המלמד שליטה עצמית, ריסון של המחשבות והראש ויכולת התבוננות מעמיקה ורחבה על הדרך בה אנו חיים את חיינו.

IMG_3173האימונים הינם הדרגתיים, והידע הנלמד מועבר בצורה מסודרת ומבוקרת כך שהתלמיד יכול להתקדם בקצב שלו, כמו גם להתרכז יותר בנושא מסויים שיותר מתאים לאופי ולצרכים שלו.

האימונים מיועדים לנוער מגילאי 16 ומעלה ולבוגרים. נשים וגברים כאחד!

לפרטים נוספים:
יואל גולדברג – 052-5577377 |  מייל  | פייסבוק

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close