2012 זה עכשיוגם וגםטיפוליםניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

קונדליני יוגה בפרדס חנה

עידן הדלי כבר כאן – אתם מוכנים?
קונדליני יוגה, אסטרולוגיה ועידן הדלי

שלום וסאט נאם,

רבות כבר שמענו וקראנו במסורות שונות על עידן הדלי, הידוע בכינויו העידן החדש. זהו עידן של נאורות, שיוויון ושלום. עידן שבו הגבולות יראו אחרת והחיבור שלנו לאלוהים או למקור האנרגיה האינסופי, ילבש גם הוא פנים חדשות.

בעידן הדגים, העידן שממנו אנו נפרדים, האדם התפלל לאלוהים וביקש עזרה והכוונה. בעידן הדלי תהיה בנו ההבנה שהמקור היצירתי האינסופי, האלוהי, נמצא בתוכנו. באסטרולוגיה הדלי הוא מזל שמדבר על קידמה, התפתחות מואצת והיכולת של האדם להיות בורא ויוצר. זהו גם מזל שקשור לחיים בתוך קהילה, חזרה לשבטיות ומדבר על האנושות, על האנושיות.

יוגי בהג'אן, המאסטר שהביא את התרגול של הקונדליני יוגה למערב, אמר שאין אדם שאלוהים לא נמצא בתוכו. אחד המשפטים המפורסמים שלו היה:"זו זכותו מלידה של כל אדם להיות בריא, שמח וקדוש" והעיקרון הזה הנחה אותו כאשר החליט להגיע למערב, עם הידע של תרגול הקונדליני יוגה, ידע שעבר ממורה לתלמיד בהרי ההימלאיה בסודיות גמורה.

הוא הבין שהזמנים משתנים ואנחנו צריכים להתחיל לפעול למען קידום האנושות ויצירת מציאות מתקדמת שבנויה על שלום, אהבה וכבוד הדדי. הוא הבין שהתרגול של הקונדליני יוגה צריך להיות פתוח וידוע לכולם, כי הוא יוכל לעזור לנו בזמנים שבהם השינוי האנרגטי יאתגר אותנו, ומערכת העצבים שלנו לא תוכל לעמוד בלחץ של האצת ההתפתחות.

החוויה של תרגול הקונדליני יוגה עוזרת לנו להתמודד עם התדרים החדשים, מעירה אותנו להכיר בזהותנו האמיתית ולחיות חיים של שמחה, בריאות, קדושה וחיבור ללב ולנשמה. אין צורך להתבודד על פסגות הרים בשביל להשיג מטרות נעלות ולהתחבר לתודעה האוניברסאלית. זה יכול לקרות כאן ועכשיו, במקום שאתם נמצאים בו ולהשתלב בחייכם כפי שהם.

התרגול עצמו כולל שילוב של אסאנות (תנוחות), פראניאמה (נשימות), מודרות (מנחי ידיים), מדיטציות ושירת מנטרות. זהו תרגול שעובד על כל המימדים – הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני. הדגש הוא על הזרימה האנרגטית שעובדת על איזון הצ'אקרות, מערכת העצבים והבלוטות ופותחת את הלב.
אם אתם רוצים לחיות עם חיבור אותנטי לנשמתכם ולהתמודד עם החיים באומץ, אתם מוזמנים לחוות, כי בעידן הדלי רק דרך החוויה אנחנו נשיג את החוכמה.

שיעורי קונדליני יוגה מתקיימים בימי שלישי בשעה 20:00 עד 21:30 ב"סטודיוגה", רחוב רבי עקיבא 11 בפרדס חנה. השיעורים פתוחים לכולם בכל הרמות, עם או בלי רקע קודם בתרגול יוגה. שיעור ניסיון ב- 35 ש"ח.

בנוסף אני גם אסטרולוגית בשיטת התפתחות הנשמה והמודעות. זוהי גישה אסטרולוגית הוליסטית ורב ממדית. דרך המפה האסטרולוגית אנחנו יכולים להבין מדוע אנחנו בוחרים לפעול בדרך מסוימת, מה יכול לחסום או לעכב אותנו וכיצד אפשר לעבוד עם הפוטנציאל שלנו בצורה יותר טובה. המפה, שהיא הפוטנציאל שהגענו איתו לגלגול הזה, מאפשרת לנו לראות דפוסים ומטענים רגשיים מחיים קודמים שמהווים חלק מהתמודדות שלנו בכאן ועכשיו. הדגש הוא על עבודה עצמית והתפתחות.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלי לקבלת מידע נוסף בנוגע לייעוצים אישייםזוגיים ולימודי אסטרולוגיה, או צרו איתי קשר ב: 054-7371187 או במייל >>

שפע שלום ואהבה לכולם

גלי סאט פוראן

תגיות
הראה עוד

1 thought on “קונדליני יוגה בפרדס חנה”

כתיבת תגובה

Close