השימושון

בית אלה: מרכז הטיפולים והסדנאות של חגית ספנסר

"כל אדם נולד שלם, מיוחד ובעל ערך כמו שהוא. תחושות של חוסר ערך, אי מימוש עצמי, חולשה וחוסר סיפוק – מקורן בחוויות עבר שהטביעו את חותמן באמצעות אמונות יסוד מגבילות והרגלים מפריעים. לכל אחד יש כלים לרפא, להתפתח ולממש את עצמו. לכל אדם יש תפקיד בעולם. הצורך למימוש עצמי מהווה כוח מניע לתהליכי צמיחה. בית אלה מספק מסגרת בטוחה ותומכת כדי לגלות את האני השלם המעיז לאהוב לחלום ולממש" (חגית ספנסר, מתוך האתר).

בית אלה

חגית ספנסר היא מטפלת, מנחה ודולה.
"הפרשנות שלי למושג "דולה" היא יותר רחבה מאשר תמיכה באישה בזמן לידה" אומרת חגית. "בעיני דולה היא אישה שמסייעת "ליילד" תהליכים אישיים של נשים וגברים בכל תחומי החיים: ביחסים עם העצמי, בהורות, בזוגיות, במימוש עצמי אישי ומקצועי. דולה היא אישה שמעבירה את חוכמת החיים והניסיון האישי כידע שעובר מדור לדור. משלבת אדמה עם שמיים ועוזרת לגבש את הפנים ולצאת ממנו מחוזק החוצה".
חגית מנחה באמצעות דמיון מודרך, NLP, שיאצו, רפלקסולוגיה ופרחי באך. שילוב ייחודי של כלים המספק תמיכה אישית, ופיתוח יכולות התמודדות עם שינויים ואתגרים. חגית הקימה בכרכור את בית אלה על מנת לספק מסגרת אישית ותומכת לטיפול במצבי משבר וקושי ולהנחיית התפתחות אישית ומקצועית. שמו של הבית ניתן על שם אמה ובתה הצעירה, והוא מסמל את הקשר והגשר שבין העבר ההווה והעתיד. השם "בית אלה" מבקש להעביר מסר של קבלה, חמלה וסליחה בהתייחסות לחוויות העבר לטובת צמיחה מימוש ושימחה בהווה ובעתיד.

טיפולים בבית אלה

בסתיו הקרוב ייפתחו בבית אלה קורסים וסדנאות לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. הקורסים פתוחים לכל אדם שמעוניין למצוא דרכים פשוטות ויעילות להתמודד עם אתגרים ולשפר את היכולת לנווט את החיים על פי הרצון והערכים הבאים לידי ביטוי ביחסים עם העצמי ועם הסביבה, בזוגיות, בהורות, בעבודה, במהלך הריון ולידה ובכל תחום אחר. להלן רשימת הקורסים והסדנאות:

קורס "אשנב ל NLP ודמיון מודרך"
כלים רבי עוצמה להנחיית הנושאים הבאים: הרפייה ורגיעה, תקשורת עם הגוף, טיפוח חזון אישי, דרכים יצירתיות לפתרון בעיות וחיזוק משאבים. הקורס מיועד למטפלים, צוות סיעודי, מאמנים ומנחים וגם לקהל הרחב שמעוניין לרכוש כלי להתפתחות אישית.
12 מפגשים בני 5 שעות כל אחד.
———————————————————————————————
קורס "דמיון מודרך ו – NLP למטפלים בהריון ולידה"
כלים ייחודיים לתמיכה, הנחייה והעצמה של היולדת ובן זוגה.
הקורס מיועד למיילדות, מדריכות הכנה ללידה, דולות ומטפלים מתחומים אחרים.
18 מפגשים בני 5 שעות כל אחד.
———————————————————————————————
סדנה: "המסע להר הקסמים"
סדנת דמיון יצירה ותגליות לילדים בגילאי 6 – 9.
דמיון מודרך, תנועה, ויצירה לטיפוח הביטחון העצמי, האמון והשלווה הפנימית.
שמונה מפגשים בני שעה כל אחד.
מנחה: ד"ר עדי ברן. מנחה מוסמכת לדמיון מודרך ו – NLP.
———————————————————————————————–
סדנה: "אימהות מספיק טובות" (גם לעצמן…)
כלים לתמיכה, התמודדות עם אתגרים, פתרון קונפליקטים והעצמה אישית ומשפחתית. מיועד ומומלץ לכל האימהות (וגם לאבות). 12 מפגשים בני שעתיים וחצי כל אחד.
מנחות: חגית ספנסר ומיכל פילר. מטפלות ומנחות מוסמכות לדמיון מודרך ו – NLP.

הקורסים, הסדנאות ופגישות המבוא ייערכו בבית אלה שבכרכור. התכנית המלאה כאן.
לפרטים והרשמה: חגית, בטלפון: 052-8916931 אימייל: chagit@beitella.co.il

הראה עוד

1 thought on “בית אלה: מרכז הטיפולים והסדנאות של חגית ספנסר”

כתיבת תגובה

Close