השימושון

קורס בניסים עם מיכל אור

מקום אחר

קורס בניסים –
הנתיב להתעלות מעבר לכל המגבלות ולמציאת סיפוק אמיתי ושלום פנימי

דמיינו חיים המבוססים על סליחה עצמית ולאחרים . . . חיים המבוססים על השלת פחדים וקבלה של אהבה הנובעת מחיים של סיפוק ושלום פנימי.
זה בדיוק מה שאלפי אנשים משיגים דרך לימוד עצמי של תוכנית אוניברסאלית זו.

הספר

הקורס בניסים מתמקד ביישום פרקטי של הסליחה, מדריך אותך ומאפשר חוויה של שקט פנימי שכולנו מחפשים. קורס בניסים היא מערכת חשיבה רוחנית שלמה, המיועדת ללימוד עצמי, כמערכת לימודים המורכבת משלושה כרכים:
טקסט, ספר עבודה לתלמידים, ומדריך למורים.
במהלך כל שנותנו למדנו והורגלנו לתת מרכז וכוח לתנועה הבאה מבחוץ. וכך במרוצת השנים אנו מוצאים עצמנו מוכתבים ומונהגים על ידי הסביבה ולעיתים רצונותיה.
למדנו להתכחש לכוח שבפנים ולהעדיף כל כוח חיצוני, פרט לזה שלנו הנמצא בתוכנו.

בתוכנית מוארת זו, תגלה מדוע הסליחה היא המפתח לאושר. מדוע האהבה תלויה ברצון שלך לתת, כמו הצורך לקבל. .מדוע שינוי דרך הראייה וההסתכלות שלך על איך העולם עובד, עדיפה מלנסות לתקן את העולם עצמו. . . ומדוע שרות הוא הכרחי להגשמה ומימוש עצמי. היא מלמדת את הדרך לאהבה, שלום וזיכרון המהות הקיומית של כל אחד כאן כמעבר תפישה מפחד ואשם – לאהבה ללא תנאי.

הקורס בניסים פורסם לראשונה בשנת 1975 באמצעות הקרן לשלום פנימי
(Foundation for inner Peace) והוא מתורגם ליותר מ-12 שפות. כיום ישנם מרכזים פרטיים רבים בכל העולם בהם אנשים מתאספים ללימודו. בכל שנה נוספים תלמידים חדשים ומשתמשים בתוכנית עוצמתית ועל-זמנית זו, כדי לעזור לעצמם להכניס את העוצמה והסליחה אל חייהם ולעולם. על – ידי יישום עקבי של תפישות הקורס ומסירות לעבודה עם מערכת החשיבה שלו ניתן לחוות שניסים הם טבעיים, ויכולים לקרות לכל אחד.

הקורס בניסים נחשב בעני רבים כהשראה נהדרת להתפתחות וצמיחה רוחנית, הוא מנחה אותך יום אחר יום כ-365 ימים, לשחרר דפוסי- חשיבה המאפשרים לך להיות חופשי מפחד ומלא בעוצמה וחשיבה אוניברסאלית – של שלום ואחדות. מלמד להשתחרר "מהסחת הדעת,השיגעון והטרוף" של האגו, ואיך להשתמש ברוח על מנת לשנות את מערכת החשיבה לכזו המזמנת ניסים בטבעיות, אהבה, שלום, עוצמה ואמון לחייך.

הקורס מלמד התמדה, מיקוד וסבלנות כלפי עצמי. מאפשר ומעניק כלים להתמודדות עצמית ולפתרון בעיות , ללא כל תלות בגורם חיצוני כלשהו. מסייע להתנתק ממוקדי כוח שליליים, להתנקז ולפעול באמצעות גורמי כוח אישיים פנימיים ורוחניים המעצימים את יכולותינו האישיות, יכולת תקשור עצמי כתרגול יום יומי בהתפתחות המודעת, לצמיחה הרוחנית והפיכתה למכאניקה של החיים.

האהבה הי החוק הראשון, החוק האחרון, ההתחלה והסוף, המסע והיעד אין כל מטרה גבוהה יותר מאהבה. ואין מסע נפלא יותר מאהבה. הבית הוא מקום בו שוכנת האהבה. אין זהו מקום פיסי, אין זה מימד, אין זו פלנטה, אלא מרחב בו מנצחת האהבה ומרחב בו האהבה היא הכוח הבונה בחייך.

"דע את עצמך – מלבד זאת אין מה לחפש" (קורס בניסים).

מיליוני דרכים פונות אל האלוהים. האמת היא שאין שום מקום אחר ללכת אליו. לכל מקום שאתה הולך, אתה הולך לקראת האלוהים. כל הדרכים מובילות אליו. אך כאשר אתה מחפש, רק דרך אחת יכולה להוביל אותך. אם תתחיל ללכת בכל הדרכים ביחד, תלך לאיבוד. על האדם לבחור דרך. הצטרפו לקורס זה כדי לחוות את החיים כניסים.

באהבה,

מיכל אור

משך הקורס שנה (סה"כ 50 מפגשים על בסיס חד-שבועי)
לימוד הקורס מתקיים בחדרה, ומועבר בקבוצה המאפשרת יחס אישי לכל משתתף.

נפתחת קבוצה חדשה בחדרה בתאריך 11/9/07

הרצאות המבוא הקרובות: ביום שלישי 21/8/07 ו- 28/8/07 בשעה 19:00 במקום אחר, בחדרה. יש להירשם מראש טלפונית 052-3591951 050-5629139 השתתפות: 30 ₪ קבלו הזמנה!

מקום אחר – פעילויות נוספות:

קורס בניסים
רייקי 1+2
רייקי 3- מאסטר +קרונה 1
רייקי מסלול הוראתי
חוג והפעלות הוליסטיות לילדים
סדנת ארומותרפיה ועיסוי
הפעלות למסיבות ואירועים
טיפולי הכוונה הוליסטית
ומגוון טיפולים: בשיאצו, עיסוי ורייקי

מקום אחר: טל': 052-3591951 | אימייל | אתר | בלוג. 

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close