השימושון

קורס גישור באלוני יצחק

גישור זה דבר נהדר. מכניס חסד לעריכת דין.
יובל גיל הוא מהפכן חברתי בדרך הזן, וגם עורך דין, והוא פותח קורס גישור באלוני יצחק. קבלו:

קורס הכשרת מגשרים המנוהלים על ידי מומחי CMS
מערכות ניהול קונפליקטים
Conflict Management Systems

קהל היעד של קורס הגישור הוא לכל המעונינים ללמוד את התחום המתפתח של הגישור. הקורס נועד להעניק למשתתפים בו את הכלים הבסיסיים בתחום הגישור וזאת בהתאם לדרישות הועדה המייעצת לענין גישור בבתי המשפט (להלן: הועדה המיעצת).
התוכנית עומדת בכל הדרישות והקריטריונים שנקבעו בדו"ח מס' 2 של הועדה המייעצת, והקורס מוכר ע"י כל הרשויות לרבות הנהלת בתי משפט ומשרד המשפטים.
במהלך ההכשרה נחשוף את המשתתפים לאפשרויות הגלומות ביישוב סכסוכים בדרך של גישור ולאפשרויות ליישמו בחיינו הפרטיים והמקצועיים, תוך שימוש בסימולציות המתארות מקרי אמת של קונפליקטים שונים.

יעדי הקורס הינם להעניק כלים בסיסיים של תחום הגישור למשתתפים, תוך הענקת היכולת הראשונית לתפקד כמגשר. מצופה מהמשתתפים כי בתום הקורס יכירו תחומים מרכזיים בגישור: הקשבה, היכולת לתת משוב ולשקף, הבנת האינטרסים והיכולת להוביל את הליך הגישור על מנת להביא את הצדדים לפתרון ראוי הנשען על הבסיסים הללו.

CMS אחראית להעביר את הקורס בהתאם לדרישות השונות לרבות הדרישות של הועדה המייעצת. קורס הכשרה בגישור מוכר לצורך גמול השתלמות.

בין הנושאים הנלמדים:
– ניהול משא ומתן – מאפייניו וההערכות לקראתו
– היכרות עם החלופות השונות ליישוב סכסוכים
– הליך הגישור מהו?
– התנסות בהליך גישור
– תפקיד המגשר
– סוגיות מיוחדות בהליך הגישור – אתיקה: סודיות, חיסיון, נייטרליות ופערי כוחות
– הגישור בישראל – החוק, התקנות והטמעתו בחברה ובמערכת החינוך
– כיצד מאפשר הגישור לסיים את הסכסוך

הקורס יתקיים במתכונת של סדנה מרוכזת במועדים הבאים: 29.6.08-3.7.08.
הליימודים יתקיימו במשך 5 ימים, כל יום בין השעות 08:00- 18:00 – המהווים סה"כ 60 שעות אקדמאיות.

הקורס בנוי חציו מהרצאות תיאורטיות שבהן משולבים תרגולים קצרים וחציו השני מסימולציות של אירועים בגישור הנערכות בקבוצות ובהנחיתם של מנחים – מגשרים ותיקים ומנוסים.

מלבד דרישת הנוכחות המשתתפים בקורס נדרשים להשתתפות פעילה במהלך החלק התיאורטי ובתירגולים, כמו כן להשתתף בסימולציות המונחות כמגשרים, צדדים, או צופים וליטול חלק פעיל במשוב על הסימולציה.

בוגרי הקורס שעמדו בדרישת הנוכחות וההשתתפות הפעילה בשעורים התאורטיים, בתרגילים ובסימולציות ובנוכחות של 85% ומעלה זכאים לתעודה בהתאם לדרישות הועדה המייעצת. תעודה זו מוכרת על ידי הנהלת בתי המשפט לצורך רישום כמגשר ברשימת המגשרים. משתתף זכאי לגמול השתלמות רק בתנאי שהשתתף בקורס באופן מלא (100% נוכחות).

עלות קורס הגישור הינה 2000 ₪ כולל מע"מ.
בברכה,

יובל גיל, עו"ד
מנכ"ל CMS

לפרטים נוספים ולקבלת טופס הרשמה לקורס אנא פנו לאורטל, מזכירתו של עו"ד יובל גיל, בטלפון: 054-5742370 | אימייל

הראה עוד

1 thought on “קורס גישור באלוני יצחק”

כתיבת תגובה

Close