טיפוליםסדנאות, קורסים, חוגים

קורס הכשרת מטפלי אייפק בכרכור

אייפק

קורס הכשרת מטפלים בכרכור

בשנת הלימודים הקרובה

קורס הכשרת מטפלים בשיטת אייפק בפרדס חנה-כרכור מוצע זו השנה הרביעית ברציפות.

הקורס הינו שנתי, ויועבר, ככל הקורסים לעיל, על ידי עדי שאנן M.Sc, מפתח השיטה, מאסטר ברפואה סינית, חלוץ מטפלי ומורי IPEC וצוותו המקצועי והמיומן.
הקורס ייפתח בחודש נובמבר 2012 ויכלול 25 מפגשים שבועיים בני ארבע שעות,  בימי  שני  בבוקר או אחה"צ.
הקורס מיועד למטפלים מכל תחומי הריפוי, הרפואה והנתינה ולמטפלים מתחילים!
התלמידים יוסמכו בתום הקורס כמטפלי אייפק ויהיו זכאים לתעודת CRP (בכפוף לדרישות העמותה והלשכה).

התלמידים יקבלו כלים מעשיים לאבחון מהיר ומדויק, טכניקות וכלים טיפוליים מגוונים, צורת חשיבה מקורית, ועקרונות יסודיים הייחודיים לאייפק. בוגרי הקורס ידעו לטפל באופן יעיל ביותר במגוון רחב של מטופלים עם קשיים שונים – פיזיים, רגשיים ופסיכוסומאטיים – וייהנו מקשר ישיר ואישי עם המורה המנוסה ביותר בשיטה – עדי שאנן. כמו כן ייחשפו התלמידים למגוון של מורים, שהם מהמטפלים הטובים והותיקים ביותר בשיטה בארץ – סיגל שאנן, קובי אורבך, דפנה משולם, דינה דיאמנט, רואי הגני ואבישי מגל. 

התלמידים ילמדו כיצד לאבחן ולבטל אלרגיות ורגישויות, למנוע ולטפל בזיהומים חידקיים, פטרייתיים ונגיפיים, לסלק ולמנוע כאב, לאפשר החלמה ומניעה של מחלות, תסמונות ותסמינים רבים, לנהל תהליך טיפולי שלם, כולל טיפול רגשי יעיל ביותר, המאפשר שינוי דפוסים מגבילים ומחבלים, הגברת המודעות, שחרור פחדים, פוביות, חרדות, כעסים, שיקום הדימוי העצמי ועוד…

בתוך הקורס יילמדו גם יסודותיה של גישת "נועם הנוכחות", פרי פיתוחה של נעמי בן יוסף, המאפשרת ניקוי של תבניות משבשות במוח וזירוז משמעותי של תהליך ההחלמה, בדרך מקורית ויעילה במיוחד.

התלמידים יקבלו גם הזדמנות ייחודית – סטאז' בקליניקה עם עדי שאנן, תהליך המאפשר הפנמה עמוקה של הלימוד ומבטיח את המעבר מתלמיד למטפל בעל ניסיון וביטחון.

קישור לנושאי הלימוד בקורס זה

הקורס כולל 150 ש"ל אקדמאיות + 80 עד 100 שעות סטאז'.  מחיר הקורס, כולל חוברות לימוד ותמיכה, מטריצות, ספר אבחון ועזרים נוספים – 6600 ₪, עד 8 תשלומים.

המשלמים בתשלום אחד עד ליום פתיחת הקורס יזכו בהנחה של 5% הנחה.

להרשמה ובשאלות נא לפנות למיכל במייל או בנייד – 052-3704375.

מפגש היכרות ביום רביעי, 7.11.2012 בשעה 20:30, ברחוב העשור 6 בכרכור.
לקהל הרחב, למטופלים ולמתעניינים חדשים בשיטה.
את המפגשים ינחה עדי שאנן – ממפתחי השיטה, חלוץ ובכיר מטפלי ומורי שיטת אייפק,  שיסביר וידגים את עקרונות השיטה באופן מרתק, רהוט ומשעשע!
משך המפגש:  כשעה וחצי.

לאישור הגעה נא לפנות למיכל 

מאחלים לכולנו שנה מהנה ופוריה,
סיגל ועדי שאנן,
וצוות אייפק בישראל

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close