גם וגםטיפוליםכלליניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

קורס הכשרת מטפלי שורש

ערב מבוא חוויתי לקורס הכשרת מטפלים ומנחי קבוצות
עם נירוואן עימנואל לב

יום שני ה-23 לאפריל ב-19.30 בראגה – פרדס חנה

בערב מבוא זה נלמד על האפשרות ללמוד להיות מטפל עומק בתהליך מרוכז, עמוק שמח ויצירתי :
טיפול בריברסינג, הילינג, Osho Therapy, מדיטציות, ביו אנרגיה, מגע, הילד הפנימי, דמיון מודרך, תקשורת מקרבת.

קורס הכשרת מטפלים ומנחי קבוצות הינו קורס מעמיק של 7 סופ"ש החל מ-11 למאי, שמטרתו להעביר את המשתתפים תהליך עמוק וטרנספורמטיבי שבו נפתח ונרפא את כל המבקש ריפוי וגדילה בתוכנו.

הקורס מכוון אותנו להיות מרחב מרפא למקום בו נוכל להגיע. לשתף בכל הקשה והמגביל אותנו בחיים ולקבל את הריפוי, התמיכה והעצמה הדרושה לנו כדי למצוא את העוצמה שלנו, את החיבור שלנו לעצמנו ואת הכלים כדי ליצור לעצמנו חיים בריאים, שמחים, מלאים בהשראה והגשמה אישית בכל תחומי החיים.

הקורס מכוון לפתיחה וריפוי כוללים בהבנה שאנחנו יצורים הוליסטיים ושכל התחומים בחיינו צריכים להיות בריאים והרמוניים על מנת לחיות חיים מלאים ומספקים.

אנחנו נלמד בקורס על 4 הרמות שמרכיבות אותנו – הפיזית, הרגשית, ההכרתית-מחשבתית ורמת הנשמה.

אנחנו נלמד להכיר את הפגיעות שנוצרות בכל אחת מהרמות, נלמד איך הן קורות, איך הן מתבטאות בחיים, וכמובן נקבל כלים ושיטות לריפוי והתמרה של הפגיעות והפיכתן והתמרתן לעוצמה ונוכחות.

רקע
במהלך חיינו אנחנו צוברים כאבים רבים, רגשות רבים שאנחנו לומדים שלא לבטא, מערכות אמונה רבות לגבי החיים. אנחנו לומדים לחיות מהראש ומתנתקים מהחיבור האותנטי שלנו לעצמנו. אנו מאבדים את הטבעיות שלנו, את השמחה שלנו, את החופש לדעת ולהיות מי שאנחנו. כל הכאבים שצברנו בחיים, הרגשות שלא ביטאנו, כל הפחדים המודחקים שלנו, אי אמון שצברנו בעצמנו ובחיים, יושבים בתוך הגופים שלנו (הפיזיים והנפשיים) באנרגיית חיים קפואה, שלא זורמת. גופינו זוכרים הכול, המון אנרגיית חיים מושקעת בלהדחיק את הפחדים והכאבים שבנו.

ישנם חלקים פגועים בתוכנו שנמצאים בתת מודע שלנו ואנחנו מופעלים בחיים דרכם. למדנו שצריך להתפשר בחיים, שאי אפשר הכול. מערכות אמונה רבות שמגבילות אותנו ושאותן למדנו בילדותנו וחלקן אף נמצאות ב ד.נ.א שלנו, מונעות מאיתנו לחיות את חיינו במלואם.

בקורס נלמד איך להעביר אנשים טרנספורמציה, איך לעבור דרך כל הגופים, לשחרר את הכאב, את אנרגיית החיים התקועה, איך לזהות את מערכות האמונה שמגבילות בחיים ולשנות אותן. נלמד איך ליצור מפגש מחודש עם נשמתנו, איך לחיות את החיים בנוכחות, ברגע הזה. איך לזהות את המיינד שלנו ולחדש את הקשר איתו. נלמד איך להכיל את עצמנו ואנשים אחרים לעומק, איך להשתמש בכל מצב בחיים לגדילה, איך לבחור נכון (דרך חיבור לנשמתנו) את הדרכים הנכונות לחיינו ואיך להוביל אנשים ולתת להם את הריפוי והכלים הדרושים להם כדי לחיות כך.

הכלים שנלמד בקורס
• נשימה
• נוכחות ומדיטציה
• הכלה ועבודה רגשית
• ביואנרגיה ומגע
• תקשורת מקרבת, יעוץ
• הילינג, עבודה עם קול, העמקה בתטא הילינג
• עבודה עם הילד הפנימי
• דמיון מודרך

עוד נלמד איך לקבל אדם, איך להעמיק איתו, דינמיקות מטפל מטופל, איך להעביר תהליך ריפוי לעומק, שיעורי בית למטופל, והעברת העוצמה והבחירה למטופל (ללמד בהדרגתיות את המטופל להיות המטפל והמלך של חייו).

כמה מילים על המנחה:
נירוואן עימנואל לב
חוקר,לומד,מטפל ומלמד בתחום המודעות והריפוי משנת 1997. הילר, תרפיסט ומנחה סדנאות של שפע, טנטרה, נשימות, תטא הילינג ושירה מקודשת. משתף בכל הכלים הרבים שלמד ולימד במהלך חייו: ביו אנרגייה, ריברסינג, תרפיות מערביות (שיאצו, רפלקסולוגיה,וטכניקות עיסוי שונות). מורה ליוגה, רייקימאסטר, קבלה, הילינג, תקשורת מקרבת. מלווה צמיחה, מורה ומטפל בשיטת Primal feeling, ריפוי דרך קול ושירה מקודשת, מתרגל ומלמד מדיטציות רבות. מלמד בארץ וברחבי העולם. אב לשני ילדים מופלאים.

פרטים והרשמה: בהוואני אור – 052-3492411 – levemanuel@gmail.com – www.nirvanalev.com
לשיחות ישירות עם נירוואן עימנואל לב – 052-2849727

כניסה בדוניישן (מה שמרגיש הלב :-))

בואו לראות דרך מופלאה להגשמתכם

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close