טיפוליםכתיבה פרטיתניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

קורס הפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס

כבר מעל 20 שנה שאני מתרגלת מיינדפולנס וכפי שאני נוטה לומר לאנשים שמתעניינים, תרגול המיינדפולנס כבר נמס אל תוך חיי כמו סוכר בכוס תה. אין לי מילים לתאר עד כמה המיינדפולנס תומך בי ובחיי; מאזן, מרחיב, ומעמיק כל מפגש עם עצמי ועם הסביבה. מעניק נשימה, קלילות ושמחה  להתנהלות השגרתית ולתנועה שלי בעולם.

אז שמחה מאוד לספר שבסוף החודש אני פותחת שני קורסים למיינדפולנס, כאן בפרדס.

ערב מבוא (ללא עלות או מחויבות) יתקיים ב-19 ליוני בשעה 19:00

כל הפרטים באתר שלי: http://www.ellayamindfulness.com/mindfulness

ועכשיו…

מהו מיינדפולנס? (או בעברית, מודעות קשובה)

מיינדפולנס הוא איכות של תשומת לב, שבאופן עקבי מופנית אל עבר מה שקורה לי ברגע הנוכחי. באנגלית, mindfulness, ובעברית "מודעות קשובה" "קשיבות", או "קשב".
המושג מיינדפולנס לקוח במקור מתוך העולם הבודהיסטי ובעשרים שנים האחרונות עבר התאמה להקשרים שאינם דווקא רוחניים, דתיים או בודהיסטים, וזכה לתיקוף מדעי במספר עצום של מחקרים מדעיים (למעלה מאלפיים, נכון לשנת 2013). מחקרים מראים שפיתוח שיטתי של מיינדפולנס עוזר משמעותית להפחתה של מתח, חרדה, תסמינים פסיכוסומטיים, כאב, ובמקרים מסוימים אפילו דיכאון. משום כך, אפשר למצוא היום קורסים למודעות קשובה בבתי חולים, בתי ספר, קליניקות לטיפול פסיכולוגי ואפילו בחברות ותאגידים דוגמת גוגל, פייסבוק, ועוד

למה מיינדפולנס?

רבים מאיתנו חיים באינטנסיביות גדולה, אחוזים בצורך להספיק, להצליח, להתקדם, לשרוד. בתוך עומסי החיים אנחנו לעתים קרובות מוצאים עצמנו חיים על "טייס אוטומטי", מתוחים, טרודים, ולא מצליחים באמת ליהנות מן החיים או אולי נכון יותר יהיה לומר, באמת להיות בחיים.
כשאנו חיים על "טייס אוטומטי" אנחנו מפספסים רגעים יקרים בחיינו ואף לפגוע בבריאותנו הנפשית-גופנית, בקשרים בין אישיים ובתפקודינו היומיומי. המודעות הקשובה לעצמנו ולמתרחש סביבנו ובתוכנו, משפר את בריאותינו הנפשית והפיזית, מיעל את התפקוד היומיומי, מרחיב את תווך הבחירה שלנו ופותח בפנינו מרחבים פנימיים של שמחה, שקט ונוכחות.

קורס הפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס – MBSR Mindfulness Based Stress Reduction

אתם מוזמנים לקורס מן שמונה שבועות בו נתרגל טכניקות של התבוננות וקשיבות המשקיטות את הגוף, מרגיעות את הראש ומיעלות את התפקוד היומיומי ואת היכולת להפיק נחת ושמחה מן חיים.

הקורסים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 6 אנשים, שמאפשרות יחס אישי ומעמיק לכל אחד ואחת.

מחקרים רבים מוכיחים כי קורס MBSR ותרגול מיינדפולנס מביאים את האדם ל:

√ שיפור הבריאות הפיסית והנפשית
הפחתה משמעותית בלחץ וחרדה
√ 
הרגעת הגוף
√ 
הפחתת במחשבות טורדניות
√ 
העלאת והגברת החיונית ו"החיוביות"
√ 
השקטת המחשבות והתבוננות בתהליכי חשיבה
√ 
חיזוק, ושיפור ההתמודדות עם אירועי החיים
√ 
קבלת המציאות כפי שהיא
√ 
שינה בריאה ורציפה יותר
√ 
הגברת הערנות החדות והאנרגיה
√ 
הפחתת השיפוטיות והביקורת העצמית
√ 
הפחתה והשהיית תגובות של רוגז, כעס, שעמום

כאמור ערב מבוא יתקיים ב-19 ליוני בשעה 19:00

מוזמנים בשמחה, לשמוע, להכיר ולשאול שאלות.

אלהיה   050-6958878   |   אתר   |   מייל

אלהיה אייל מור
יוצרת בין תחומית, דרמה תרפיסטית , M.A מטפלת בהאקומי (פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס) ומורה מוסמכת לMBSR (הפחתת מתחים באמצעות מיינדפולנס) ע"י אוניברסיטת בנגור באנגליה. מתרגלת דהרמה (הגות בודהיסטית) מעל 20 שנה ומלמדת מדיטציה ו-MBSR במסגרות פרטיות וציבוריות ברחבי הארץ, מעבירה סדנאות והשתלמויות לצוותים ואנשי חינוך וטיפול, מלמדת במוסדות בריאות וחינוך, ועובדת עם מכון מודע למיינדפולנס מדע וחברה, בפיתוח תוכניות והשתלמויות.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close