סדנאות, קורסים, חוגים

קורס יסודות האסטרולוגיה עם מיכאל אופק

"לימוד הכוכבים מאלץ את הנשמה להסתכל למעלה ומוליך אותה מהעולם הזה לאחר" [אפלטון]

יסודות האסטרולוגיה
קורס ייחודי המשלב בין אסטרולוגיה עתיקה ומודרנית
בפרדס חנה כרכור

יסודות האסטרולוגיה הוא קורס מתחילים מקיף במיוחד, אשר מבוסס על מחקר ארוך אל שורשי השפה האסטרולוגית והתפתחותה עד ימינו.
הקורס מלמד את השפה הבסיסית של האסטרולוגיה, מנקודת מבט פילוסופית תאורטית ויישומית.

הידע הנלמד מגשר בין גישות, מושגים וטכניקות של זרמים שונים בהתפתחות השפה בהיסטוריה;
מהאסטרולוגיה העתיקה המצרית/יוונית (הלניסטית) דרך ימי הביניים והרנסנס ועד לזרמים המודרניים של תקופתנו.

בלימוד השפה יש חשיבות עליונה לשלב בניית הבסיס, הקורס מניח את היסודות המרכזיים ביותר של השפה ומבסס בקפידה את העקרונות המהותיים אשר טמונים בה.
זהו קורס למתחילים ולאלה הרוצים להעמיק ולהרחיב את השפה. משתתפי הקורס ירכשו את הידע והכלים תוך כדי עבודה מעמיקה עם מפת הלידה שלהם, כדי להבטיח תהליך של לימוד אישי והתנסות חווייתית ישירה.

מעבר לרכישת השפה והתנסות בפרשנות וחיזוי דרך מפות לידה, נדון גם בשימושים נוספים, כמו: מפות לזוגיות, מפות שאלה, מפות לבחירת זמן להתחלה של דבר.

הלימודים מיועדים לא רק לאלה הרוצים לעסוק בתחום, אסטרולוגיה היא כלי עצמתי לכל המעוניינים בהתפתחות אישית והבנה עמוקה של מציאות חייהם. הלימוד נועד גם עבור אלו הרוצים לשלבו ככלי אבחון והדרכה בסוגים שונים של מקצועות טיפוליים.

מבנה הקורס

משך הקורס שישה חודשים.
הקורס מחולק לשני סמסטרים של שלושה חודשים – סה״כ 24 מפגשים שבועיים (כשלוש שעות למפגש) :
סמסטר א’ – רכישת השפה האסטרולוגית.
סמסטר ב’ – גישות לפרשנות מפה ותרגול .

המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי ה – 6.3.14, בשעה 19:00 ברח׳ המלאכה 30, פרדס חנה.
למתלבטים מפגש זה מהווה מפגש היכרות בעלות של 50 ש”ח (אשר יקוזזו מעלות הקורס לנרשמים).

האסטרולוגיה

מעבר לכל מה שאדם ממוצע יודע על האסטרולוגיה, אשר בדר”כ מסתכם בקריאת ההורוסקופ שבעיתון, האסטרולוגיה היא שפה עשירה בצורה בלתי רגילה והיא מצליחה באופן מאוד מיוחד ללכוד, להבחין ולהגדיר את הכוחות אשר מניעים את העולם, על כל רבדיו.
האסטרולוגיה היא מערכת מורכבת של סמלים, אשר מתארים את יחסי הגומלין, מערך הכוחות והתהליכים של עולם התופעות על היבטיו הגלויים והסמויים. השימוש המפותח והמשמעותי ביותר עבורנו הוא השתקפות המערכת על נפש האדם והיבטי חייו השונים.

השפה האסטרולוגית מלווה את האנושות מזה אלפי שנים והיא מייצגת את אחד מגופי הידע המשמעותיים והמשפיעים ביותר על התרבות והמחשבה בעת העתיקה. האסטרולוגיה קשורה באופן ישיר לתפיסת העולם הפילוסופית, המדעית, הדתית והמיסטית של אותם הזמנים והיא מהווה את הקשר לשורשי התהייה האנושית לגבי מבנה היקום ומקום האדם בתוכו.

“בהסתכלות למטה אני רואה למעלה, בהסתכלות למעלה אני רואה למטה” [טיכו ברהה (1546-1601)] הכוכבים לא משפיעים על האדם, כפי שהמחוגים בשעון לא משפיעים על הזמן, אך כמו המחוגים בשעון הכוכבים מורים דבר מה, הם משקפים תהליך, הם מראים באופן חיצוני על כוחות ואיכויות פנימיים אשר נמצאים בלב האריג של המציאות והם לא יותר מחוצה לנו מאשר הם בתוכנו.

מיכאל אופק

מיכאל אופק

השפה האסטרולוגית פיתתה אותי לתוך סודותיה לפני כ-12 שנים. מאז היא חלק בלתי נפרד מחיי ואני חב לה חוב גדול על עומק התובנות שהיא מספקת לי על העולם ועל עצמי.
במסגרת עיסוקיי בתחום , אני נותן ייעוצים אסטרולוגים אישיים וזוגיים בכל מישורי החיים. אני מעביר גם תהליכי שינוי והעצמה על בסיס האסטרולוגיה, מלמד קורסים, מנחה סדנאות ומרצה בכנסים.

אני בעל הסמכה של הארגון הבין לאומי NCGR והבעלים של מגזין האסטרולוגיה אוראניה יחד עם שותפתי גלי ליבנה, ביחד אנו מפיקים כנסים של אסטרולוגיה בארץ ומסמיכים תלמידים בארגונים בין לאומיים.

רוב שנותי בתחום הוקדשו למחקר מעמיק למקורות השפה האסטרולוגית, מחקר זה אפשר לי לחשוף טכניקות וכלים עוצמתיים שפעם היו חלק בלתי נפרד מהמסורת ונעלמו עם הזמן. אך התגלית הגדולה ביותר הייתה תפיסת העולם הפילוסופית העתיקה שבבסיס האסטרולוגיה, אשר סיפקה את העקרונות הרעיונייים המהותיים ביותר להבנה עמוקה של מרכיבי השפה השונים. פירות הנסיון והמחקר יצרו אצלי את המוטיבציה להחזיר ולשקם את החלקים האבודים ולעדכן את ארגז הכלים של האסטרולוג המודרני.

לכל הפרטים על הקורס > | לאירוע בפייסבוק > | וגם לכבוד הקורס, שיחה מוקלטת על ״מהי אסטרולוגיה״ >

לפרטים נוספים והרשמה בטלפון : מיכאל – 052-8500797 משגב – 054-6366570  או במייל: ofekx@zahav.net.il

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close