השימושון

קינדרלנד

ליאור אבולעפיה , אבא פעיל לשני זאטוטים, שעובד מהבית, הקים ממש לאחרונה את קינדרלנד – אתר שמציע רעיונות לבילוי עם ילדים בכל רחבי הארץ. חוץ מזה שהאתר יפה (מאוד!) ושימושי (מאוד!) יש לו גם אנרגיה טובה:

כמה פעמים הגעתם כמונו לרגע האמת בשבת בבוקר בו הקטנים שואלים – "אז מה עושים היום?" ואין לכם מושג לאן לקחת אותם? מסעדה בתל-אביב? נשמע מפתה עד שנזכרים איך זה נגמר בביקור האחרון אצל אהרוני…

שעה של שקט על שפת הים? שכחת איך נראית הטיילת בשבת?

הצגה ? לא נספיק ובטח כבר אין כרטיסים

טיול רומנטי בנחל תנינים? 12:00 בצהריים באוגוסט עם שני ילדים מעולפים שצועקים "ידיים ידיים" לא נשמע כמו משהו ששוה לנסוע בשבילו שעה וחצי…

אז אולי פשוט נשאר בבית? כן אבל אחרי 3 שעות מול העפיפון של הופ אפילו הם כבר רוצים קצת לגוון.

בדיוק בשביל הורים כמונו הקמנו את קינדרלנד.

בשנים האחרונות הארץ שלנו הפכה לארץ הילדים ותחת כל עץ רענן אפשר למצוא פינת ליטוף, פינת יצירה ואפיית פיתות. יש כל כך הרבה מקומות ואירועים שקשה לבחור מאיפה להתחיל. בין אם אתם מהמסודרים שמתכננים שבועיים מראש את סופ"ש שלכם (להעריץ) ובין אם אתם ספונטנים כמונו שסומכים על המזל ובדקה ה-90 מוצאים פתרון יצירתי להעביר איתו את הזמן האיכותי שנשאר עד השקט שאחרי האמבטיה-אוכל -סיפור, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא את כל המידע המעודכן ורעיונות חדשים על מקומות בילוי ואירועים עם הילדים בבית ובחוץ.

לקראת חופש סוכות המתקרב, וגם בכלל – ביום חופש יזום מהגן או בית ספר, האתר הזה שימושי ביותר. הקטגוריות שבו מגוונות וקלות לניווט, ואפשר למצוא פעילות לכל סוג סקרנות שילד מפגין. טיולי מים, רכיבה, משחקיות, קטיף עצמי, ובעצם כל מה שיש לארץ שלנו להציע בתחום הבליינות הילדותית. למי שלא בא לצאת מהבית ובכל זאת רוצה לעשות משהו כיפי וחדש עם הילדים, האתר מציע גם רעיונות לבילוי ביתי כמו למשל וידאו שמסביר איך עושים אוריגמי, מתכונים לעוגיות וליצירת בובות, וזה רק ילך וישתכלל. אפשר להירשם לקבלת עדכונים במייל, אפשר להוסיף תכנים עצמאית, ובכלל – להתחלק עם הורים אחרים בכיף (המתיש לעתים) של גידול ילדים.
הוספתי אותו לקטגוריית בילויים במושבה חופשית, כדי שיהיה נגיש.

הראה עוד

2 thoughts on “קינדרלנד”

  1. הי ליאור,
    קראתי נהניתי ראיתי אותך היום בטלויזיה
    צור עימי קשר מהר 054-2521238 יש לנו חוויות ילדות משותפות רבות להעביר כולל הקיפוד ביום הולדתך והאפרוחים .
    חוויות שלפחות מבחינתי עיצבו חלק ממה שאני היום
    חייבת לשוחח עימך
    עינת

כתיבת תגובה

Close