השימושון

"קנגורו בתנועה" – מרכז חדש בפרדס חנה

כששני חלומות נפגשים הם יכולים ליצור תוצר משותף הגדול הרבה יותר מסכום חלקיו.
שתי נשים מתחום התנועה, האחת מטפלת והשנייה מנחת קבוצות, רצו להרחיב את פעילותן המקצועית – פיזית ועסקית. הרעיון של שותפות דיבר אל שתיהן.
מירית כהן – "קנגורו", מורה להתעמלות נשית ותנועה לגיל הרך, עם סטודיו קטן בפרדס-חנה שיכול להכיל עד 4 מתעמלות, ונועה מחנאי – "בתנועה", מטפלת בשיטת ורדי – טיפולים מוטוריים לקשיי התפתחות ותפקוד, עם קליניקה קטנה בבית באביאל, שבה המרחב לרוץ ולשחק מוגבל מאד.
מירית ונועה, שהיו שכנות אך לא ידעו זו על קיומה של זו, נפגשו יום אחד והתחילו לדבר על חלל גדול שמתפנה בפרדס-חנה – בֵּית פעם, "דיאדה" לשעבר.
הן שמעו שהוא עומד להתפנות והחלו לרקום יחד חלום משותף.

חלל מרכזי

מימדי המקום – הוא היה גדול הרבה יותר ממה שכל אחת הייתה צריכה – היו טריגר להתפתחות. השתיים הבינו שהמקום יכול לשמש חלל עבודה לעוד מנחים ומטפלים כמותן ושנפלה בידיהן הזכות ליצור מרכז חוגים, טיפולים ופעילויות. הן החליטו ליצור מרכז שהוא בית, מקום לעבודה של כל אחת מהן, של שתיהן במשותף ולקהל אנשי המקצוע המקומיים, המחפשים בית לעבוד בו ולהתפתח. מרכז מקצועי ואיכותי, העונה על צורך קיים במושבה, והוא גם קרקע פורייה לשיתופי פעולה מקצועיים ועסקיים למטפלים ומנחים מהאזור.

החיבור של מירית, נועה והחלל ב"בית פעם" הוליד תוך חודשים ספורים את "קנגורו בתנועה" – מרכז לחוגים, טיפולים וקורסים לילדים ולמבוגרים. החוגים הם בעיקר בתחום התנועה (התורם משמעותית גם להתפתחות אישית ואיכות חיים), הקורסים והטיפולים הם ממגוון תחומים.

עתה מוגשים בקנגורו בתנועה שני פירות חדשים.
האחד הוא קורס "קנגורו בתנועה" – התעמלות לאם ולתינוק זהו "חינוך גופני" להנעת הגוף ובריאותו מההתחלה של החיים (מגיל חודש). חלק משמעותי מחינוך זה נובע מתנועת האם ליד או עם התינוק. האמהות בשיעור פעילות מאד ועוברות שיעור התעמלות לכל דבר. גם התינוק נשכר: הוא מקבל השראה, דוגמה לתנועתיות ומופע ב"לייב", מעורר ומענין.
השיעור אורך שעה וחצי ומלווה בתרגילים שונים לליווי התפתחותו של התינוק. יש בו גם מקום לשאלות אישיות.

מירית ונועה מנחות יחד, מעניקות לאמהות ולתינוקות מרחב להתמקד בפעילות האישית של כל אחד מהם ומקפידות לשלב טווח פעילות גופנית רחב, לטובת האם ולטובת התינוק. בסוף כל מפגש מוגש כיבוד קל ושתיה חמה.

מירית ונועהשלב א': פתוח לגיל חודש עד זחילה עפ"י המתכונת הנ"ל (אמא מתעמלת עם התינוק). ההרשמה הינה לחודש וניתן להמשיך מעבר לכך כמו חוג קבוע. מצטרפים חדשים יכולים כל הזמן להצטרף ולהשתלב בפעילות.
שלב ב': התינוקות שהיו בשלב א' והחלו לזחול וללכת (עד גיל 3), וגם תינוקות חדשים יוכלו ליהנות ממסגרת תנועתית עם הוריהם בה עיקר הפעילות נסובה סביב התינוקות אך ההורים משתתפים תנועתית לאורך כל השיעור. ימי ב' 10:30 – 12:00

הפרי השני הוא "פסק זמן לאמהות". מירית ונועה מזמינות אתכן, אימהות יקרות, לפנות לעצמיכן שעה וחצי, המוקדשים למנוחה ומילוי מצברים. "אנחנו נספק את המקום, האווירה, הנחייה להרפייה ותמיכה של מגע (לשחרור והזרמה), ואתן – את ההגעה. בזמן זה תוכלו ממש לישון ותקבלו פינוק ואהבה מהרגע הראשון! מגיעים בלי הילדים (הזמן הוא נטו עבורכן) ויוצאים רעננים ומלאים בחזרה לחיים". ימי א' 11:00 – 12:30, ימי ג' 14:00 – 15:30.

פעילויות נוספות ב"קנגורו בתנועה"
חוגי ילדים: ג'ודו, פלמנקו, התעמלות התפתחותית, בלט קלאסי
חוגי מבוגרים: התעמלות נשים, פלמנקו, טאי-צ'י, יוגה
טיפולים לילדים: טיפולים מוטוריים, ליווי התפתחותי, טיפול רגשי
טיפולים למבוגרים: נטורופתיה, טיפול רגשי, שיאצו
קורסים: קורס למאמנים, הכנה ללידה

מרכז "קנגורו בתנועה", הדקלים 103, פרדס-חנה, 04-6231632 | אתר | מייל

הראה עוד

6 thoughts on “"קנגורו בתנועה" – מרכז חדש בפרדס חנה”

  1. עלה אתר חדש לקנגורו בתנועה מרכז החוגים המוביל בפרדס חנה כרכור.
    באתר תמצאו את כל הפעלויות של המרכז כולל: חוגים לילדים , חוגים למבוגרים , חוגים וסדנאות ליצירה ואומנות , פעילויות הריון לידה והורות
    <a href="http://www.קנגורו-בתנועה.com" קנגורו בתנועה

כתיבת תגובה

Close