השימושון

קסם הקול

קסם הקול – סדנת היכרות:
הסדנה של קסם הקול מיועדת להעמיק את היכרותנו עם הקול, כלי הנגינה המולד שלנו. דרך תנועה, משחק, הקשבה ושיתוף נתגבר על הפחד להשמיע קול, נכיר את הקולות השונים שבתוכנו, וניזכר עד כמה כולנו אוהבים ויודעים לשיר.
הסדנה כוללת שני מפגשים, שכל אחד מהם יוקדש להיבט אחר של קול ותנועה:

מפגש ראשון – "הקול המביע"
מבוסס על תרפיית קול ותנועה ((VMT, שיטתו של פול ניוהם, המיועדת לכל מי שמעוניין להרחיב את יכולת הביטוי העצמי שלו, לשחרר את הקול ואת הנפש.
במפגש זה נכיר את עשרת מרכיבי הקול. בעזרתם נשיר שירים ונציץ אל מרחב האפשרויות המרתק והמשעשע הגלום בקול שלנו. בנוסף, נשתמש בתרגילי תנועה וקול שיעזרו לנו להתבונן בהרגלים שלנו, להיפתח ולהשתחרר.

מפגש שני – "הקול הנובע"
מבוסס על טכניקת הקול האנרגטי, שמלמדת להפיק קול מתוך מקום של הקשבה עמוקה לעצמנו, ואחד לשני. נתרגל לבד, בזוג ובקבוצה את האפשרות לכוון ולאזן את עצמנו בעזרת הקול. נלמד איך להפיק קולות ממקומות שונים בגוף ואיך לתהד את הצ'אקרות – מרכזי האנרגיה בגופנו. כמו כן, נגלה מה אפשר לעשות עם ההברות הבסיסיות המוכרות לנו (vowels )…

מנחת הסדנה:
הגר ניצן, מטפלת מוסמכת ב-VMT (תרפיית קול ותנועה), חלילנית, זמרת ומשוררת. הקול והמוזיקה עבורה הם כלי יצירה וביטוי, המשמשים גם להתפתחות, להיכרות עצמית ולריפוי. בהכשרתה הגר היא גם מטפלת שיאצו ובעלת רקע בפסיכולוגיה ובגישות שונות להתפתחות אישית ורוחנית.

הסדנה הקרובה:
24-25 לאוקטובר שישי-שבת,
בשעות: יום שישי 13:00-16:00 יום שבת 13:00-16:00
עלות: 240 ₪ לכל הסדנה – בתשלום מראש (עם ההגעה)
מקום הסדנה: "נירוונה" עין עירון (ליד פרדס חנה)

ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.

באהבה,

הגר 054-7553515

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close