אוכלאמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותילדיםכללילב של אמןמהעולםמוזיקהניו אייג'נשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

אמנות במושבה פרדס חנה כרכור מרץ 2023

אמנים במושבה מציע משהו מעניין לכל גיל

זו השנה ה- 24 שבה פרדס חנה-כרכור מזמינה את כל תושבי הארץ לחוות טבע ואומנות, לאכול אוכל ביתי ולקנות מתנות לחג. אחרי מגבלות הקורונה, אירוע "אמנים במושבה" חוזר השנה ובגדול, עם יותר אמנים ויותר מתחמים. 23-24-25 במרץ, סמנו ביומן.

אירוע "אמנות במושבה", על 24 שנות קיומו, הפך למוסד בפרדס חנה כרכור המושך אליו מבקרים מכל הארץ. האירוע מזמין את כולם להתחכך קצת ברוח העשיה, היזמות, היצירה והטבע שבה התברך היישוב. האירוע כולל מיצגים ודוכנים של למעלה ממאה אומנים ואומניות, סיורים מודרכים, הפעלות, סדנאות, קולינריה וגם ביקור בבתיהם הפרטיים. השנה האירוע עומד בסימן "אמנות שמכניסה צבע לחיים".

האירוע, מציע סיורים מודרכים שלוקחים אתכם בין בתי האמניות והאמנים, ובין בתי האוכל מסגנונות שונים, ומאפשר הצצה לחיי הקהילה, ההיסטוריה של המקום והאווירה הקהילתית הייחודית. האירוע יכלול גם סדנאות נהדרות שבהן תוכלו ליצור בעצמכם – צילום, קליעת סלים, סטיילינג ועוד.

אומנים במושבה מציע משהו מעניין לכל גיל – בשלושת ימי האירוע תוכלו ליהנות מהרצאות, מסיבות ואפילו קרקס.

האירוע יתקיים בימים חמישי עד שבת – 23-24-25.03.2023

חמישי – 10:00-20:00

שישי  – 10:00-17:00

שבת – 10:00-20:00

הכניסה חופשית, למעט סדנאות מסוימות, אשר במידע עליהן מצויין אחרת.

כדי להקל עליכם את ההתמצאות, היישוב והאירוע חולקו לחמישה רובעים המסומנים בצבעים שונים על המפה.

מפה מקוונת או מודפסת (ניתן לקבל באחת מנקודות המידע) תיקח אתכם לסיור פסטורלי בין שדות ובין בתים. בבתים תוכלו להתרשם מאומנות על כל סוגיה – רישום, צילום או קרמיקה –  לקנות מתנות (חפצי אומנות שימושית או תכשיטים, וליהנות מאוכל נהדר ומגוון שגם הוא עשוי על ידי ידיים מקומיות. את תחנות המידע ניתן לזהות מרחוק. הן מסומנות בדגלים. וגם במפה. בכדי שיהיה קל יותר להתמצא בשטח, המפה מחולקת לרובעים. מומלץ לחנות באחד מאזורי החניה המסומנים ולטייל ברגל בין המתחמים.

https://www.pardesart.co.il/wp-content/uploads/2022/03/map1.pdf

מלבד ביקור בבתים, האירוע מזמן לכם גם ביקור במתחמים הידועים של פרדס חנה המארחים מדי את האירוע, המופעים שלו ודוכנים של האומנים השונים.

המתחם הגדול ביותר והפעיל ביותר במושבה הוא "אורוות האמנים". באורוות אשר שופצו והפכו לחנויות בוטיק, יש גם מתחם בילוי והופעות, בית קפה ייחודי ומספר מסעדות קטנות.

מתחמים נוספים שלא כדאי לפספס הם מתחם הראשונות על שם רחוב הראשונים בביתה של ליאת שרון המציע יצירות אמנות מתחומים שונים, ומתחם השוק החדש – השוק הישן של פרדס חנה שעבר שיפוץ מקיף תוך שמירה על חלק מן האופי המקורי של המקום. כיום זהו אזור תוסס של בילויים וקולינריה המקיים הופעות חיות מדי יום חמישי וכולל מסעדת פסטה בוטיקית, פאב המגיש המבורגרים נהדרים ודוכן/חנות שייקים טריים ומרעננים.

רק כדי לסבר את האוזן, הנה רשימה מקוצרת מאד של מה שתוכלו לראות, לרכוש ולטעום באירוע:

קבורקה – מופע תיאטרון וקרקס המביא בפניכם את סיפור חייהם של אמני הקרקס על הבמה ומאחורי הקלעים. המופע זכה במקום הראשון בתחרות בינלאומית ומתאים לכל המשפחה. התשלום לפי רוחב הלב.

הרובע הצהוב

שרית  – היא אמנית אשר מקעקעת וצורבת על עץ טכניקה ישנה צריבה על עץ הינה טכניקה המצריכה עץ מתאים לצריבה מכשיר צריבה וחשמל  .מידע נוסף 

ליאת פרנק בלוזיני אמנות שימושית וחפצי נוי ליאת פרנק בלוזיני יוצרת גופי תאורה בית מלאכה לעבודות אומנות ורהיטים שהם יצירות אומנות 

דנה בלייר דנה היא קדרית בייצור כלי קרמיקה סדנאות חימר חד פעמיות מידע נוסף

שמעון נחום צייר ופסל בעץ בסטודיו שלו שבפרדס חנה.

הרובע הסגול

הלוחשת לחוטים – אמנות סריגה. אור לבנת היא אומנית שמשלבת בעבודותיה חוטים בטכניקות מגוונות יחד עם חומרים שונים אשר יוצרים חפצי אומנות תוך שימוש באחת ממלאכות היד העתיקות ביותר. בין הפריטים הייחודיים שלה תוכלו למצוא שרשראות היפואלרגניות (ללא מתכות), תמונות סרוגות, תיקים, ערכות סריגה ועוד. למידע נוסף

סטודיו נשימה מעגלית – אייל עמית, הוא אמן דיג'רידו. מזה 23 שנים, הוא מנגן, בונה, מלמד ומטפל בדיג'רידו – אחד מכלי הנשיפה העתיקים בעולם. הנשימה המעגלית והנגינה המדיטטיבית בדיג'רידו הינן בעלות איכויות תרפויטיות מפתיעות. בימי האירוע תוכלו לבקר בבית המלאכה בו אייל בונה את הכלים ובסטודיו שבו הוא מלמד ומטפל, לרכוש לעצמכם דיג' חדש, לקבל טעימת סאונד-הילינג עוצמתית בדיג'רידו שתבוצע על ידי אייל. מספר המקומות מוגבל וההשתתפות כרוכה בהרשמה מראש. למידע נוסף

מה יש לאכול ?

הפוד טראק של גולבוס Bis of – natural chocolate

הוצאת דיבה – ספרי הומור ומתנה שנונים ומצחיקים, לקטנים ולגדולים, מאת עמרי בר-לב, סופר, עורך, קוסם וקומיקאי. בסדרת הספרים שלו, "חינוך בחיוך", עמרי מעביר תכנים שונים לילדים, באמצעות הומור וחריזה. למידע נוסף

הכניסה חופשית

פרטים נוספים לגבי האמניות והאמנים המשתתפים ומיקומם ומידע על הסדנאות והסיורים באתר 

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close