השימושון

רוח החומר – תרפיה באמנות

ליאור אילון, .M.A , תרפיסטית באמנות, מזמינה את כל מי שמעוניין להעמיק את ההכרות עם עצמו ורוצה להתנסות בכלי ייחודי – באופן פרטני או קבוצתי – למפגש עם כלי טיפולי רב-עצמה,
תרפיה באמנות. אין צורך בהתנסות מוקדמת באמנות וניתן לעשות זאת בכל גיל.

בסטודיו

תרפיה באמנות היא טיפול בהבעה ויצירה. התרפיה באמנות מאפשרת הזדמנות אמיצה ליציאה למסע יצירתי לתוך עולמנו הפנימי. רובנו מתמודדים עם פחדים, קשיים במערכות יחסים, וסוחבים מטענים לא פתורים מעברינו.

בתהליך של מגע עם חומרים, דימויים וסמלים מעולם האמנות, נפגוש את מחשבותינו ומשאלותינו המודעות יותר ופחות. יחד נקשיב ונתמודד עם מחסומים וכאבים, נעצים את עצמינו ונעיז להרחיב את גבולותינו.
ניפגש וניזכר בכוחות וביכולות הריפוי שלנו והמסע היצירתי שלנו ישחרר ויפתח אותנו למפגשים חדשים עם עצמנו ועם סביבתנו.
תרפיה באמנות היא כלי המטפל דרך הבעה ויצירה. בתהליך פוגשים את כוחות היצירה של הנפש, ומנצלים אותם לרפוי עצמי. תרפיה באמנות, ליאור אילון

התרפיה מתקיימת במפגש בין מטפל, מטופל וחומרי אמנות. (במסגרת פרטנית או קבוצתית). מגוון של חומרים מוצע בפני המטופל, בעזרתם ובלווי המטפל הוא מוזמן ליצור, לפגוש ולהביע תכנים אישיים, פנימיים, משמעותיים, ברבדים שונים.
עצם הנגיעה בחומרים השונים, תהליך היצירה, התבוננות בתוצר הסופי וניסיון להבינו בנוכחות מטפל שמלווה את התהליך, בסביבה מכילה מאפשרים תהליכים תרפויטיים.

ליאור גם מטפלת באופן פרטני בילדים, מתבגרים ומבוגרים, ומנחה קבוצות נשים.

בשבועות הקרובים נפתחת אצל ליאור קבוצת תרפיה באמנות לנשים בלבד.

לפרטים: 04-6372099 | 052-8795239 | אימייל

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close