השימושון

רוח חדשה – בית ספר קהילתי לאימון

מירי נוה

מירי נווה חברה ומאמנת אבולוציונית, פתחה את רוח חדשה – בית ספר קהילתי לאימון לפיתוח אישי -עסקי-משפחתי, בשיתוף מחלקת רווחה מועצת חוף הכרמל. קבלו הזמנה:

קורס אימון לשינוי
כלים ליצירת מציאות של שפע, של הגשמת הרצון העמוק בכל מעגלי החיים. אישית/עסקית. – למידה והתנסות.
הקורס מקנה כלים לפיתוח אישי, יכולת בסיסית לאמן, תמיכה והדרכה בצעדים ראשונים באימון (תהליכי פיתוח מודעות).
הקורס מיועד לבעלי השכלה אקדמית, לעוסקים בניהול ו/מקצוע טיפולי ומעוניינים בכלים להעמקת ההקשבה ויכולת השיחה הטרנספורמטיבית.

משך הקורס: 10 מפגשים של שלוש וחצי שעות כל אחד
מחיר הקורס: 1800 ₪ כולל מע"מ.
מועד פתיחה: יום שישי 4.5.07 8:30 בבוקר
מיקום: מרכז מיר"ב
רישום: ע"י תשלום מחיר הקורס לפני מועד פתיחת הקורס.

רקע כללי, למה לצפות?
אנו עובדים עם הגישה האבולוציונית לאימון. גישה זו מאפשרת טרנספורמציה מהירה, נעזרת בדמיון מודרך וכלי עבודה אנרגטיים.
הגישה פותחה בשלוש השנים האחרונות על ידי קבוצת מאמנים אירופאית המטמיעה גישות אלו בהצלחה בעולם כולו.
כל התשובות לכל השאלות נמצאות באנרגיה שסביבנו, נלמד את הדרך לעבוד עם אנרגיה ולרתום אותה לטובתנו..כל אחד יכול.
בקורס נתוודע לכל מי שאנחנו, נלמד לראות ולרקוד עם כל מי שהאחר.
נכיר רמות חדשות של עוצמה ותשוקה בתוכנו.
נשחרר אמונות ודפוסי חשיבה מגבילים.
בסיום הקורס נדע לעשות שימוש בכלים עוצמתיים לטרנספורמציה-נתנסה בעצמנו ועם אחרים בחווית האימון, שהיא בעיקר state of mind חדש והבנה איך אני מנהל ויוצר חיים של חיוניות, להט ויצירה, בטבעיות.
נצליח למגנט את המציאות שאנו רוצים על ידי התמקדות בחיובי, והסכמה להיות פשוט כל מי שאנחנו באמת כך מגיעות פריצות דרך מדהימות בכל תחום.
במהלך הקורס נתנסה באימון שוטף עם חברי הקורס, וגם עם מאומנים חיצוניים.
בסיום הקורס – בניית לוח חזון אישי.

סילבוס הקורס
שישה מפגשים ראשונים מיועדים ללימוד והתנסות בכלים של פיתוח אישי. דמיון מודרך מדיטציה וכן כלים מילוליים במגוון רחב מאד של שיטות וגישות. ארבעה מפגשים נותרים לומדים ומתנסים במיומנויות אימון ולומדים לפי גישת האימון המתקדמת בעולם כיום.

1. פתיחה. היכרות. על אימון, אימון אבולוציוני
2. לראות מי אני באמת. בכל הרמות. לומדים איך לזהות כוחות ועוצמות של האחר
3. הסרת מכשולים, זיהוי דפוסי חשיבה ואמונות מגבילות. לומדים לראות איך אנו מפריעים למה שהכי רוצים
שיקרה. איך פועלים אחרת. כל אחד לומד אמונות ודפוסי חשיבה מגבילים שלו ואיך לשחרר אותם כדי לבטא עוצמתו בעולם.
4. התמונה הגדולה – "חגיגת רגשות" –מתודולוגיות להגיע לשלב הבא שמחכה לנו, לזהות את ההזדמנות מתוך אתגרים והתמודדויות.
5. תשוקה וחזון, חיבור כוונות ומחויבות לתשוקה ולחזון.
6. הפוטנציאל הגבוה- זיהוי 4 הרמות השונות של ה"פוטנציאל" שלנו, כניסה לשלב חדש של מימוש.
7. מיומנויות אימון והקשבה – לימוד והתנסות
8. מיומנויות אימון והקשבה – לימוד והתנסות
9. על שיווק אישי בעולם חדש. פיתוח תפיסת שפע.
10. גיבוש חזון אישי ומקצועי.

לרישום: מירי נוה | טלפון: 7690108 054 | אימייל

"התרומה המרכזית היא בדרך ההסתכלות על החיים, על חיי היום יום, תשומת הלב שלי לגבי דברים משתנה, ואני "עסוקה" בליהנות ממה שיש, לקבל את מה שיש. אני מאוד מרוצה מאופן התנהלות הקורס. ראשית נהניתי מכל רגע ורגע (ועדיין נהנית) משעות הקורס עצמו. ההדרכה נעימה ומקצועית, החומר מעניין ומגוון, ובאמת הקורס נתן לי קודם כל שעות כיף והנאה. מלבד זה, כמובן שלמדתי המון בעיקר על עצמי" (אחת המשתתפות בקורס).

על רוח חדשה – בית הספר לאמון, וסיפורים מפרוייקט הפתיחה של המרכז:

לפני שנה, בתחילת 2006 התחלנו פרויקט אימון נסיוני ביוזמת מחלקת רווחה חוף הכרמל. הפרויקט הסתיים בהצלחה בסוף 2006 ובעקבותיו נקראנו להקים את בית הספר לאימון ופיתוח אישי כדי להשתמש בכלי האימון לפיתוח אישי בקהילה.
בפרויקט הגיעו נשים המטופלות במחלקת רווחה על ידי עובדים סוציאליים במחלקה, נשים שהסכימו להצטרף לתהליך הנסיוני, נשים שהעובדים הסוציאליים חשבו שעשויות להרוויח מתהליך זה – נשים עם נוכחות, עם עוצמה שניכרת אך לא באה לידי ביטוי בחייהן באופן מעשי.

אימון הוא גישות וכלים לפיתוח אישי, לצמיחה והתפתחות, המאפשר לאנשים להשיג יותר בכל תחומי חייהם, להתקרב אל עצמם ללמוד לסמוך על עצמם לנהל את חייהם ממקום של חיבור ליופי הפנימי שלהם, ליופי של החיים.
זהו כלי משלים לכלים מתחום העבודה הסוציאלית ומאפשר להקטין תלות, לקחת אחריות אישית ולנהל חיים עצמאיים.
עם כלי האימון ניתן להגיע להרבה אנשים כי תהליכי השינוי והצמיחה מהירים. עיניים נוצצות והתלהבות – זה מדבק….. לגישה החיובית לתשוקה יש אנרגית תנועה מאוד חזקה והם מפעפעים במעגלים הולכים וגדלים.
אמון במקום חשדנות, בטחון אישי במקום פחד וחרדות, אהבה עצמית במקום שנאה עצמית, תקשורת פתוחה ושמחה במקום התכנסות פנימה והתבשלות במיצים ישנים, הסתכלות קדימה במקום נבירה בפצעים. יצירתיות ולידה מחדש במקום תקיעות.

הייחוד של המרכז1.
קהילה מאמנת ומתאמנת – הבוגרים הופכים להיות מאמנים בקהילה. פיתוח מנהיגות אישית לשיפור איכות החיים של כולם. שמחה וחיוניות חדשה, אבן שואבת גם לאזורים נושקים
2. גישת אימון המשלבות חומר ורוח בדרך חדשנית וחוויתית המביאה תוצאות –
האימון האבולוציוני.
3. תהליך הכשרה מהיר (וכלכלי) ושינוי מטאורי אצל מאומנים

חזון בית הספר לאימון
אזור חוף הכרמל מקום של הפריה הדדית ומעורבות קהילתית גבוהה יותר, עלייה באיכות החיים בכל הרבדים כי התושבים מאמנים ומאומנים עם פרספקטיבות חיוביות וחדשות לחיים. השינוי מגיע מבפנים והוא חלק הכרחי בתהליך שיקום אמיתי אשר תמיכה כלכלית ורגשית היא חלק ממנו.
חוף הכרמל – מקום שטוב לחיות בו. ולגדול בו……
נשים הן ציר שינוי מרכזי בכל תחומי החיים, הן לומדות מנהיגות אישית שלא תלויה בשום מהות חיצונית.

הגישה האבולוציונית באימון
בית הספר לאימון מלמד גישה וכלי אימון שהם הדבר הבא בעולם האימון. כלים אנרגטיים פשוטים ומרגישים טבעי עבור כל אדם, גם שלא התנסה מעולם בעבודה אנרגטית. כלי העבודה מתקדמים, שונים.
הגישה מאפשרת שינוי מהיר לאין ערוך. המאמן לומד ליצור מרחב אנרגטי רחב מספיק לפריצות הדרך של המאומן.
תהליך האימון אינו שכלתני. אין בו כוח ואין הוא ממוקד בהצבת יעדים אלא בהבנת הרצון העמוק של האדם, השליחות התשוקה והחזון באופן אחר מכל אימון אחר.
אין באימון הזה כוח רצון, להיפך, האדם לומד למצוא סוג של קלות קבלה ומפתח מיומנויות תקשורת חדשות עם עצמו. מתוך התהליך עולה ופורצת חיוניות חדשה לחיים, שבה מתקיים מימוש הרצון העמוק של האדם מהר יותר מכל גישה שכלתנית וכוחנית של הצבת יעדים.
סוג האימון הזה מחבר רוחניות ואימון משלב אותם ביחד למשהו פרגמטי מעשי ועצום.
הגישה האבולוציונית מבוססת על הנחת היסוד שאנו אנשים גדולים עם תרומה גדולה להביא לעולם ולא אנשים קטנים עם בעיות לפתור. הגדולה של אדם נחשפת ומתגלה באופן מיידי אם הוא בשל לכך, ובלי הכרח של תהליכים שכלתניים ארוכים של גילוי ערכים ובלי הסתכלות לעבר. בונים עתיד מתוך העתיד.
באימון לא נוברים בבעיות אלא משתמשים בהן כמנוף, כנקודת התחלה ודרכן הולכים לשלב האבולוציוני הבא במנהיגות, בעוצמה של האדם. מפתחים תפיסת אחריות במקום תפיסות ישנות המאשימות את הנסיבות. יחד רואים ומכוונים לשלב הבא.
לומדים לזהות את הקול הפנימי ולהכיר בייחודיות האישית, לזרוח מבפנים ולאהוב את החיים, ולהבחין לאן רוצים באמת ללכת ולמה.

מה קרה בפרויקט האימון?
המאמנות בפרויקט היו בוגרות קורס האימון הראשון במועצה בתהליך סטאז'. העבודה הייתה עם נשים שבחרו להשתתף בפרויקט. שלמו עליו מחיר מסובסד, והתחייבו לסיים תהליך של 10 מפגשים. על חלקן אמרו במחלקה בדלתיים סגורות "רק כדורים יעזרו". היום, טוען עובד סוציאלי בכיר במחלקה "האימון הוא העבודה הסוציאלית החדשה" .
תוצאות האימון בן שלושת החודשים :

1.מאומנת מחוסרת עבודה עם עבר של חוסר התמדה במקומות עבודה, בעיית ערך עצמי.
תוצאות: קבלה תפקיד חדש ומשמעותי, קבלה כלים להסתגלות ולמציאת המקום שלה. בעבודות קודמות היא מצאה פגם מיידי וברחה משם. המאומנת למדה להיות דינמית ולהכיר בערך עצמה, ביכולתה ובכישוריה שבזכותם הבינה שיש ביכולתה למצוא פתרונות ולתקשר כדי ליצור לעצמה סביבה שעובדת לטובתה.
2.מאומנת שהגיעה ללא רצון לקום בבוקר, ללא רצון לעבוד, לחיות, במצוקה כלכלית וקיומית קשה. תוצאות: פתחה יכולת,ורצון עז לנהל את חייה עם הכרה בכוחות שלה, עם חיוניות חדשה, תשוקה חדשה לחיים. רוצה – ועושה!
כשהגיעה לאימון לא הייתה מסוגלת לקום בבוקר ולטפל בילדיה, ובעצמה.
3. מאומנת עם מתחושות חזקות של לבד ושל תקיעות בחיבור עם הסביבה. תוצאות:הגיעה ליכולת לנהל תקשורת בונה בזוגיות ובמעגלים רחבים יותר. היא הפכה לשגרירה של אימון בסביבתה, זורחת בגישה חיובית חדשה יחד עם הכרת תודה לחיים ולמאמנת שלה כמובן.
4. מאומנת שהגיעה מוצפת בכאוס גדול בכל תחומי חייה. עסקי משפחתי זוגי. חששנו שאין לנו סיכוי לעזור לה. תוצאות: השיגה הישגים ורגיעה בזכות פיתוח ההקשבה לעצמה ולסביבה. מה באמת רוצה והבנה שאינה קורבן לנסיבות קשות אלא יש לה הכוח והאפשרות לבחור. ולעשות. גם המצב העסקי השתפר.
5. מאומנת שהגיעה כבויה.קבלה מרחב להעלות כעסים ולטפל בהם תוך תמיכה והכוונה מעשית. השיגה תחושה של חיוניות חדשה וקבלה כלים לראות את עצמה בנפרד מסביבתה.
6. מאומנת צעירה שהגיעה עם תקיעות ביחסים עם הסביבה בטחון עצמי נמוך ותקיעות מקצועית – למדה לפתור קונפליקטים בתוך מסגרת זוגית, משפחתית…בנתה לעצמה אופק מקצועי והתחילה הכשרה מקצועית חדשה כחלק מתכנית להפוך לעוסקת עצמאית.

מקימות בית הספר
בוגרות מתוך קורס האימון הראשון ושותפות בפרויקט האימון הנסיוני
בת חן – יזמת הפרויקט. מנהלת במחלקת רווחה.
מירי נוה – מאמנת ומנחה את פרויקט האימון ואת הקורסים לאימון בחוף כרמל. מומחית באימון אבולוציוני ליצירת אבולוציה אישית. רקע ניהולי ועסקי . רקע עסקי יזמי ניהולי וגם של פיתוח אישי אנרגטי.

תכנית שנתית
בית הספר יספק בשנת 2007:
לימודי אימון בסיסיים – מבחן ותעודה
סופרויז'ן למאמנים
קבוצות אימון לפיתוח אישי-עסקי
אימון פרטני לפיתוח אישי ופיתוח קריירה ליחידים ולמשפחות
קורסים יחודיים של המרכז – להתפתחות אישית במשפחה
פורטרט עצמי בעין המצלמה-צילום ופיתוח ההתבוננות בחיים מנקודת המבט האישית.

להלן חלק מהמשובים בקורס האחרון:
"עברתי תהליך מדהים שינוי גדול וקבלתי כוחות על להגשים חלומות בחיי. ההנחייה ענתה על ציפיותי מעל ומעבר. קבלתי יכולת וכלים להתמודדות וקבלה. ממליצה לכל אחד שרוצה לעבור שינוי בחייו." יפית.

"עברתי תהליך מדהים, הכרתי בנות מטריפות ומיוחדות שהובילו אותי דרך מופלאה ומהנה שמקדה אותי לרצון שלי." אן.

"התרומה המרכזית היא בדרך ההסתכלות על החיים, על חיי היום יום, תשומת הלב שלי לגבי דברים משתנה, ואני "עסוקה" בליהנות ממה שיש, לקבל את מה שיש. אני מאוד מרוצה מאופן התנהלות הקורס. ראשית נהניתי מכל רגע ורגע (ועדיין נהנית) משעות הקורס עצמו. ההדרכה נעימה ומקצועית, החומר מעניין ומגוון, ובאמת הקורס נתן לי קודם כל שעות כיף והנאה. מלבד זה, כמובן שלמדתי המון בעיקר על עצמי. אני אישית הפקתי מהקורס הרבה יותר לגבי עצמי וההתפתחות האישית שלי." באהבה קרן.

"עברתי תהליך אישי בעוצמה הכי גדולה בעולם. הקורס תרם לי מאד בתהליך פתיחות העצמה והבנה של דברים. השגתי את המטרה שלי בגדול." ליאת.

"גדלתי קבלתי למדתי. הנחיה דינאמית ומעניינת. ממליצה בחום." רונית.

"עברתי תהליך מדהים של שינוי עצמי. ההנחיה היתה מצוינת. היתה זרימה בין רצינות וצחוק. הקורס גרם לי להוצאת האני החוצה ההבנה והקבלה. השגתי את המטרה שלי לשנוי עצמי במידה רבה מאד. המלצה חמה מאד על הקורס." אורלי.

"הגעתי לאן שרציתי. הקורס ענה על כל הציפיות שלי, אני יודעת מה המקום שלי. החזון שלי. מאד חשוב לכל אחד לעבור חוויה כזאת." דורית.

"ממליץ בחום רב, באופן כללי ועל מירי כמאמנת בפרט". רונן.

"הקורס הביא מידע אחר והתייחסות שונה למתרחש מסביבי . אני מרגישה שהגישה הזו תורמת לי הבנה למתרחש סביבי ושלוות נפש גדולה יותר. הנחייה נעימה, ברורה, מובנת ומסודרת ". אור.

הראה עוד
Close