השימושון

רוקמת מילים וצלילים

הגר שיר ניצן – משוררת-דרכים, זמרת ומוזיקאית. מטפלת בקול ותנועה,
ואמא לילדת-דבש בת שנה וחצי.

קסם הקול

סוף-סוף הבנתי, ואז צמחה בי אהבה אמיתית למה שאני שרה ולאיך אני מנגנת: כשהאדם שר, אלוהים שר דרך הבנאדם.

כשאנחנו שרים, זוהר מוחלט עובר דרך מי שאנחנו, דרך הסיפור שלנו, הגוף שלנו, הפחד, האהבה והכאב. לכן כל אחד ראוי לשיר, לכן אנחנו כמהים לשיר.

כשמסתכלים על זה ככה רואים שאנחנו בעצם כלי נגינה. בעזרת הקול שלנו אנחנו יכולים לגלות הכל אודות מי אנחנו, מי מסתתר בקרבנו – מהמיתר הענוג ביותר ועד המיתר הכי צורם, מצלילי מלאכים ליללות זאבים.

מרגישה שניתן לי במתנה ארגז כלים – ארגז צלילים, ועם כל אדם שבא אלי, אני מחפשת מהו המפתח שיפתח את קולו – אותו.

אחד הכלים המופלאים שקיבלתי הוא תרפיית קול ותנועה – VMT – שלמדתי אצל ברברה סלזברג, מובילת השיטה בארץ. בשיטה הזו לומדים להשתמש במרכיבי הקול השונים, ובעזרת קול, תנועה, יצירה ומגע יוצרים קשר עם חלקי הנפש השונים. כל זה מאפשר לאדם להיות שלם יותר, לבטא ולקבל את עצמו באופן מלא ואמיתי יותר.

כלי נוסף שניתן לי במתנה מהבריאה הוא קסם הקול – אימון שבעזרתו לומדים להקשיב ולנגן בכלי הנגינה שהוא אנחנו, לכוון את מיתריו ולמצוא את ההרמוניה הצלילית הנובעת ממהותנו.

 להיכרות עם VMT וקסם הקול, השמיעו קול: 054-7553515 | אימייל

מוזמנים באהבה.

בנוסף: מקיימת בביתי מפגשים פרטניים הכוללים טיפולים בקול, שיעורי שירה והכנה ללידה באמצעות הקול.

***

רוקמת המילים

"נשמתך היא רקמה מדויקת, שטווה האל…וכשאתה מנגן, אחד הם הרקמה והרוקם
וכשאתה שר,
אלוהים רוקם רוקד ובוכה"

רוקמת המילים היא המשוררת החיה בקרבי. השירים שאני כותבת נובעים מאותו מקום ממנו אני שרה מנגנת ומלמדת – הקשבה למה ולמי שנמצא מולי, ותגובה יצירתית אליו.

כבר שנים אני כותבת בשווקים ובבתי-קפה שירי מהות. כמו צייר שמצייר דיוקן ברגע, השירים מבקשים לתאר את האדם שאני פוגשת, לצייר דיוקן פנימי של מי שהוא – האור הקורן דרכו, הצל שהוא מטיל, מה מתנגן בו… (אני מוצאת אתכם במהותי, וכותבת לכם מה מצאתי)

השירים ממשיכים ללוות את האדם לאורך שנים. אנשים חוזרים ומספרים שככל שחזרו וקראו את השיר שלהם, הבינו עוד ועוד דברים לגבי עצמם, ייעודם וסיפור חייהם.

אני כותבת את השירים לפי השם של האדם, כך שניתן גם להזמין שיר במתנה עבור מישהו. בנוסף יש שירים זוגיים המתארים את מהות החיבור בין בני הזוג, שירי אהבה ועוד…

החל מיום רביעי הקרוב (20.5.09) רוקמת המילים תשב מדי יום רביעי בערב למשך חודש בקפה המושב לכתוב לכם שירים. בואו, בואו, בואו…

הראה עוד

18 thoughts on “רוקמת מילים וצלילים”

  1. אביב שמח! רוקמת המילים והצלילים מציעה נגינה ושירה מרפאת והופעות קטנות באווירה אינטימית, חליל שירה ועוד כלים. יכולה ליצור אווירה קסומה ומלאת השראה באירועים שונים, וכן לתת ליווי מוזיקלי לסדנאות טיפולים ומדיטציות. הגר 054-7553515

  2. זו ההזדמנות לספר בחזרה על חננה המהממת – אישה שובת לב יפה ויצירתית. חננה הייתה מורה שלי למחשבים ברופין (שזה כשלעצמו דבר לחלוטין לא הגיוני, יעיד מי שמכיר אותי) אבל היא בהחלט נראית יותר כמו ג'וני מיטשל ויש לה בבית חנות עם אוסף משובח של בגדים יד שנייה ממש בזול. הטלפון שלה מופיע בתגובה שמעליי. לכו על זה, בנות!

  3. היי הגר. כאן חננה, זוכרת ? ("כיד הדמיון" – ביגוד יד-שניה, אבל לא רק…)
    התרגשתי לקרוא על עיסוקיך – כישוריך הכל-כך מיוחדים ומופלאים.
    אבוא לבקר אותך, באחד מימי רביעי, בקפה "המושב".
    ושיהיה המון בהצלחה. אין ספק שעם רצון כזה ואהבה ונתינה, את תצליחי.

    נשיקות,
    חננה, 052-8738069

  4. הי! איזה תגובות מחממות לב מכל הדובות והנמרות. תודה
    הייתי רוקמת לכן משהו אם לא הייתי עייפה
    אז טרם לכתי לישון – כן, מתכננת לשבת בקפה עד שעת הסגירה, אבל בכל מקרה אפשר להתקשר/לסמס אליי לוודא שאני שם 054-7553515 – ולחכות קצת (כי אולי אני בדיוק אוחזת את המוזה בזנבה :-))

כתיבת תגובה

Close