השימושון

רות ובועז בגילגול חדש: אורגניגן

רות צור, הלא היא רותות, סטוריטלרית ואספנית וינטאג' שאחראית על הבגדים היותר שווים בארון שלי, מספרת על אורגניגן – העסק האורגני החדש שלה ושל בועז יכין:

לוגו חמדמוד

תהיתי איך ומה לכתוב בפוסט הזה, בעיקר מכיון שזה סוג של פרסום ואני לא לגמרי בקיאה בזה, אז החלטתי להתחיל מההתחלה.
לפני כעשר שנים, כשהייתי בהריון עם הגדולה שלי ופרדסחנהכרכור עוד לא הייתה "פרדסחנהכרכור", נוצרה פה יוזמה של זוג שכבר הספיק להגר מכאן צפונה, של מעין קואופרטיב אורגני. הם הביאו מוצרים אורגניים, בעיקר ירקות ופירות ועוד מעט מוצרים, קנו במחיר קרוב לסיטונאי ומכרו בקצת יותר (זול יותר ממחירי החנויות דאז). אני הייתי אחת מלקוחותיהם לתקופה ואיפשרתי לזמן מה לבתי ולי תזונה בריאה. היינו מזמינים מראש ויום בשבוע הייתה החנות פתוחה במחסן קטן אצל רוני בחצר מול פלסטיק פלוס. כשהתחלנו ללכת לגן, עבר התקציב האורגני לתקציב הגן ורק כשהוקם פה הקואופרטיב חזרנו לצרוך אורגני לפחות חלק ממוצרי המזון שלנו.
המון השתנה מאז; המושבה גדלה וההגירה אליה לא מפסיקה, יובל ועינת (מהמחסן האורגני הקטן "ההוא") עזבו מזמן, קם הקואופרטיב, קמה "הירוקה", קם עוד קואופ, ויש אותנו.

רותה כותבת, בועז מצטלם!

אז הנה זה בא – "אותנו" זה בועז ואני, בועז ורות, מרשים הא?! (ולא, אנחנו לא זוג..) וכמו שאמרה הברונית, זה לא מקרי שבועז ורות עובדים יחד ויוצאים אל האור בשבועות, החג "שלנו". ולא מקרי שעסקינן ביבולים, בירקות ובאורגני, בחג הזה שהמגילה שלו עוסקת במנהגי הקציר ואיסוף היבולים ואפילו הסנריו הרומנטי במגילה הוא השדה והמתבן.
בועז, שעבר תהליך בשנים האחרונות והחליט לעסוק בנושא שקרוב לליבו, הוא אחד ממקימי הקואופ האורגני המאוד מוצלח של כרכור, אדם בעל ידע רב ומהלכים בנבכי העולם האורגני, ואני, צרכנית אורגני וחברה שלו שנים, שחברתי אליו בעניין של שיווק מזון אורגני לכל מי שחפץ בכך. עשינו עבודת חקר רבה וכתתנו רגלינו בין מגדלים ויבואנים ויצרנים, נפגשנו עם חברים שעושים בתחום וקראנו בנושא, למדנו הרבה ועכשיו אנחנו מיישמים.
אנחנו משווקים אוכל אורגני, החל מירקות ופירות והמשך בביצים, טופו, טחינה (הכי טעימה שאכלתי בחיים שלי – רונית), פירות יבשים (מעולים) וגם יבשים (אורז, קטניות ושות'), ואט אט רשימת המוצרים גדלה. הכול במחירים טובים ובשירות עד הבית.
כמובן שמי שעיתותיו בידו, יואיל ויוזיל לעצמו אם יצטרף לקואופים, אנחנו תומכים ומאמינים בדרך הקואופים ומפרגנים להם ללא סייג. אבל לא לכל אחד זה מתאים, ומי שבא לו להתפנק על מחיר הוגן לאוכל אורגני עד הבית, מוזמן ליצור איתנו קשר.
בינתיים אנחנו מחלקים פה באיזור בעיקר, פרדסחנהכרכור והסביבה הקרובה (ומעט באיזור השרון), ומגדילים את איזור החלוקה לפי מספר ההזמנות מאותו איזור. ככל שמתרחקים מכאן, מספר ההזמנות צריך להיות יותר משמעותי בכדי שנגיע.
ליצור איתנו קשר אפשר בשמחה דרך האימייל
או להתקשר אלינו: בועז 054-7458948 , רות 054-6231347
שיהיו ימים טובים

הראה עוד

10 thoughts on “רות ובועז בגילגול חדש: אורגניגן”

  1. איזה כיף שכבר יש מי שמפרגן. עמל, אחרי שהחלטנו על שם והתחלנו להתגלגל, גילינו שיש לפחות עוד שתי חברות בתחום שנקראות כך. כנראה שאנחנו יותר נדושים ממה שחשבנו, לא נורא, לא נשבר לנו הלב מזה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה לכולם.

  2. ממליצה בחום, מי היה מאמין שאפשר להזמין הכל דרך המחשב בלי להתניע את האוטו , קניה ירוקה אמיתית. הפירות המיובשים הכי טעימים שאכלתי וגם הטחינה.
    לא מכירה אישית את בועז ורות בהחלט מאחלת להם שימשיכו ויצלחו,לי זה פתר בעיה .

כתיבת תגובה

Close