2012 זה עכשיוטיפוליםניו אייג'סביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

ריברסינג עם נירוואן עימנואל לב בראגה

"הריברסינג הראשון שלי היה לפני פחות משנה בהנחייתו של נירוואן עימנואל לב, באשרם במדבר  ב-18 לפברואר 2011 ומאז אותו תאריך החיים שלי עברו טרנספורמציה מאוד משמעותית. הריברסינג (נשימה מחוברת נשמה מחוברת) הפגיש אותי עם עצמי וחיבר אותי לאהבה שבתוכי, למהות שלי, לפשטות שלי, ליצירתיות שלי, לאמת שלי, לשמחת חיים האינסופית שבתוכי. הכלי הזה פשוט פתח לי את הלב לעצמי ולאחרים ומאז אני מקבלת את כל מה שאני רוצה. אני חייה ממקום של יש. איזה כיף, איזה חופש להיות, כל מה שאני. בזכות עבודת פתיחת הנשימה שלי יש בי הרבה שקט, אני מציירת, נפתחו לי הכתפיים (הייתי עקומה) נפתח לי הקול (ובעוצמה) ונפתחתי לזוגיות עמוקה ומופלאה. אני מודה לעצמי שנתתי לעצמי את האפשרות להכיר את הכלי ולתרגל אותו (כמה פעמים בחודש). אני מודה לנירוואן עימנואל, על המנחה המחובר, מאפשר ואוהב שהוא. " (בוואני)

 החל מה-30 לינואר,ימי שני, כל שבועיים, יערכו מפגשי מודעות ונשימה בראגה-פרדס חנה.
במפגשים יתקיים סשן ריברסינג ואחריו עבודת מודעות על נושאים משתנים. הזדמנות נהדרת להעמיק תהליך אישי, במפגש דו-שבועי קבוצתי ומאחד.

ריברסינג הוא תהליך עוצמתי שמתבצע מתוך נשימות עמוקות ומחוברות.
כוחה של הנשימה הוא מופלא, הן בריפוי ברמה הפיזית, הן בנפשית והן ברוחנית.
טכניקות שונות של נשימה מחוברת (ללא פער בין שאיפה לנשיפה) לאורך זמן, יוצרת מצע מדהים לריפוי של חסימות פיזיות, הדחקות נפשיות, פחדים, טראומות, וכאבים, חרדות, מערכות אמונה מגבילות ועוד.

במהלך חיינו, גופנו ונפשנו סופגים כאבים ופגיעות לרוב, כל אלו מצטברים בגוף ומתבטאים באנרגיה תקועה, חסימות, ושאר מזיקים.
במקביל גם הנשימה שלנו הולכת ופוחתת.
רוב בני האדם נושמים כ – 1/7 מיכולת הראות וחללי הנשימה, ורובנו מפתחים עצירה בין הכנסת אוויר להוצאתו. כל זה יוצר נשימה מינימאלית שמספיקה לתפעול מינימאלי של מערכות הגוף. האוויר הוא חיים, אנרגיית חיים זורמת דרך הנשימה של גופנו, קשורה קשר הדוק לאיכות וכמות נשימתנו ורמת החיוניות שלנו.

במהלך סשן ריברסינג אנו נושמים נשימות עמוקות ומחוברות דרך הפה, ללא הפער בין הנשיפה לשאיפה. תהליך זה מתחיל להניע בגוף ובנפש תהליכים עוצמתיים שנחווים לרוב בכל רמות ההוויה, גוף, נפש ונשמה. זרימה מואצת זו של אוויר ואנרגיה מניעה בגוף את מה שחסום, תקוע ומעלה ומשחררת דברים מהתת מודע אל המודע. תהליך זה, בנוסף לשחרור העצום שהוא מביא, מטעין את התאים והמערכות בגופנו בחיים, מעמיק את יכולת הוויה שלנו, את יכולת המדיטציה שלנו והנוכחות בתוך הגוף.

אפשר לחוות תהליך מבורך זה במפגש אישי, או בקבוצה.

מפגשים:

ימי שני 19.30 בראגה פרדס חנה
30/01/2012
13/02/2012
27/2/2012

עלות המפגש: 80 ש"ח

פרטים והרשמה:

טל:052-3492411
מייל: levemanuel@gmail.com

בברכת אהבה שמחה ושפע

נירוואן עימנואל לב

www.nirvanalev.com

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close