טיפוליםנשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

ריפוי אדם ואדמה במימדים נסתרים

בצעירותי רציתי להיות מדענית לשימור איכות הסביבה.
הצטיידתי במשקפת ובמפות, מוכנה לצאת למסעות מחקר להצלת כדור הארץ ומערכות החיים שבתוכו. בשנות העשרים המוקדמות שלי נסעתי למדינת מיין בארה"ב ללימודי ביולוגיה ימית. כשהפלגנו מחופי הקסם של Mount Desert Island. בספינה של האוניברסיטה הבנתי שהעניין שלי נוכח הרבה יותר עם שירי הליוויתנים מאשר עם מדידת רמות המליחות של המים, אז קפצתי מהספינה והתחלתי לשחות. לא ידעתי באיזה כיוון נמצא החוף והים געה וגעש סביבי. פחדתי, אבל חמושה באומץ להתבונן במי שאני, צללתי עמוק בתוך המצולות הפנימיות שלי. במעמקים עלו הרבה שאלות לגבי הכיוון החדש שלקחתי. רציתי למצוא הגדרה של תחום הלימוד החדש שלי, לדעת לאן בדיוק אני הולכת אבל הדבר היחיד שקיבלתי היה רמז; הכרה מבורכת ביכולות המצויות בכפות הידיים שלי.

במשך אותה שנה כפות הידיים שלי הובילו אותי לסטודיו פיסול ב School of Visual Art בניו יורק. הן יצרו דמות קטנה שהיתה דומה באופן מדהים לוונוס מווילנדורף, כך אמרו לי. למרות שבאותו זמן לא ידעתי דבר עליה או על ה- Divine Feminine.

בימים אלה של חיפוש עיוור, כפות הידיים שלי הסירו בעדינות וברעד את הרעלה בין העולמות כדי שאוכל להציץ אל תוך עולמות הלא נודע. מתוך משיכה טבעית וסקרנות מצאתי מורים בישראל ובאנגליה שלימדו אותי לעבוד באופן יותר מודע עם עולמות אלה. למדתי טכניקות ריפוי אנרגטי וגם כיצד לעשות טיהור אנרגטי לחלל / לאדמה. המבנים האנרגטיים שנגלו בפני היו מרתקים וממשיים. נתתי לידיים שלי להפוך למוליכות הדרך.

בשנים שעקבו התמחתי במסגרת שמאנית ארופאית מסורתית, שעובדת עם חכמת הדבורים. למדתי איך לזמן אש לתוך הבטן שלי ולפתח את הקשר העמוק עם האם הגדולה. במסורת הילינג זו עברתי לימוד וטכסי חניכה שהאירו את גופי וכיוונו אותו ככלי מדוייק לעבודה עם המימדים הנסתרים לטובת העולם שסביבי. ארגז הכלים השמאניים מכיל בתוכו את יכולת הטוואי המחודש בין אדם וסביבה ומביא ריפוי לחלקים של נשמתינו הזקוקים לחיבור מחדש.

כיום אני מתגוררת עם שני ילדי באנדלוסיה בספרד, מטפלת, ומעבירה סמינרים של earth healing בספרד ובאנגליה.
במפגשים אישיים אני עובדת עם זכרונות לא מעובדים, מחסומים והפרעות בשדה האנרגטי שהפכו לחלק אינטגרלי ממבנה האישיות וההתנהגות, תוך שימוש בטכניקות של הוצאה של דפוסים קיימים (extraction), איסוף רסיסי נשמה (soul retrieval) ותשומת לב לכוחות הטבע ממקום הולדתו של המטופל (ancestryline).

אני עושה עבודה דומה עם בתים – ועם מקומות בטבע
באדמה יש מערכות זרמים אנרגטיים שונות אשר בדרך כלל מזרימות חיוּת במרחב. אם יש בבית שלנו, למשל, מרכזי אנרגיה לא מאוזנים או זכרונות אנושיים לא מעובדים זה משפיע באופן ישיר על מרחב המחיה שלנו. אנחנו לעיתים נמשכים לבתים עם מנעד 'רלוונטי' לנו ולכן כשאני עושה עבודה של טיהור בית אני מתיחסת למכלול האנרגטי של המקום ולחיבור עם האנשים שמתגוררים שם.

קיימת חשיבות גדולה בקשר ובמודעות האנושית עם הגאוגרפיה ועולם הטבע בו אנו מתגוררים, ולכן אני אוהבת ללמד דרכים לתקשורת עם הרבדים האחרים של האדמה. דרך החוויה והעולם הרגשי שלנו אנו מפתחים כלים כדי להתחיל לזהות מבנים אנרגטיים כמו זרמים תת קרקעיים של מים, זרמים ומרכזים אלקטרומגנטיים, חיים אלמנטליים. ישנם מקומות בטבע שמזינים אותנו וממלאים אותנו אך כולנו מודעים גם למקומות שמרגישים בהם כובד או איזה שהיא תחושה לא מזמינה. אלה מקומות הזקוקים לתשומת הלב שלנו ולכוחות הריפוי שלנו כדי שיוכלו לשוב לזרימה ולפונקציה הטיבעית שלהם.
בחוויה שלי אני לא מפסיקה להתפעם מהמתנות המתוקות שאנחנו מקבלים כשאנחנו עושים עבודה כזו בתור קהילה; תחושת שייכות, אהבה אדירה, ריפוי ותובנות אישיות.

בין ה25 ליולי וה 15 לאוגוסט אהיה בישראל וניתן יהיה לקבוע איתי מפגשים אישיים או עבודה של טיהור בתים. אשמח גם לשמוע אם ישנו מקום שאתם מכירים ה'קורא' לעבודה קהילתית.

לפרטים נוספים אפשר ליצור קשר במייל.
וזה הטלפון בו אהיה זמינה בתקופה בה אהיה בישראל – 052-5730902

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “ריפוי אדם ואדמה במימדים נסתרים”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close