השימושון

רעות שקד: עורכת דין ומגשרת

רעות אוחנה שקד – עורכת דין ומגשרת בתחום המעמד האישי

בשנת 2005 הוקם משרדי בתל אביב ובחודש ינואר הקרוב תפתח שלוחה נוספת בקיבוץ ברקאי.
המשרד עוסק בכל תחומי המעמד האישי, הכוללים בין היתר: תביעות למזונות, משמורת ואחזקת ילדים, פירוק שיתוף במקרקעין, איזון משאבים, גירושין, הסכמי ממון, הסכמי טרום נישואין, צוואות וירושות. כמו כן נותן המשרד שירותים בתחום המשפט האזרחי ובמקרקעין.

המשרד נושא אופי אישי ואינטימי, בדגש על מתן שירות אישי וליווי הלקוחות – לא רק בהליך המשפטי הנחוץ, אלא גם, ובעיקר בהליכים הנלווים הכרוכים בו.
העיקרון המנחה את פעילות משרדי קודם לפתיחת התובענות, הינו הנחיית הלקוח כיצד יש לקבל ייעוץ משפטי נכון, מהם הזכויות והסעדים העומדים לרשותו וכן קביעת הערכאה המשפטית המתאימה לעתירה הנדונה. במקביל להליך זה נעשית עבודת הכנה משותפת כדי לתמוך בגרסתנו, הכוללת תשאול מקיף, איסוף מסמכים ונתונים ועיבודם לכדי כתב תביעה.

המוטו המנחה את פעילות משרדי בתחום דיני האישות, קובע שבהליך משפטי בין בני זוג, כדאי תמיד להגיע לכדי הסכם ולמנוע הצורך בהתכתשות בערכאות המשפטיות. אם דרך הליך גישור, במידה וקיים צורך בכך, או במשא ומתן וגיבוש עקרונות בין הצדדים. ברוח זו אני פועלת מזה שנים במגוון תחומים, עם ניסיון מקצועי רב, רגישות אישית, אוזן קשבת ובעיקר עם הבנה ואמפטיה רבה למצוקת הלקוח.

הכשרתי כמגשרת מאפשרת ללקוח לעבוד גם תהליך גישור תוך ליווי עד להגעה להסכם ואישורו בבית המשפט. אם הליכים אלו לא ימוצו נפנה יחדיו לפתיחת הליכים משפטיים כדי להגיע לפתרון הנכון והטוב ביותר עבור הלקוח.
אשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוני הרב, מקצועיותי ויכולותי האישיות כדי לסייע לכם בכל פנייה.

שעות העבודה במשרד הן: בימים- א'-ה, שעות 08:00-15:30, בימים א' וד' , שעות 08:00-19:00.
משרד ת"א : 03-6096979 פקס: 03-6091211
משרד ברקאי: טלפון: 04-6387210 פקס: 04-6387213
נייד: 054-4450971 | אימייל

ניתן למצוא את רעות שקד באינדקס עורכי דין ומגשרים של מושבה חופשית >>

הראה עוד

1 thought on “רעות שקד: עורכת דין ומגשרת”

כתיבת תגובה

Close