השימושון

רפלקסוצ'קרה

"לעיתים אנחנו יכולים לשנות כל כך הרבה על ידי כל כך מעט. נגיעה קטנה של משק כנפי פרפר עשויה לשנות תנועת מישורים קוסמיים. כתם קטנטן בציור עשוי לשנות את התמונה כולה וכך גם במגע. נגיעה ותנועה אחת קטנה עשויה לשנות הרבה יותר מכפי שניתן לחשוב…."(שולמית ניסימוב)

שולמית ניסימוב

שולמית ניסימוב היא מטפלת ותיקה ורב-תחומית בראייה הוליסטית (אלתר-נתיבית) מלמדת רפלקסולוגיה במכללה לרפואה הוליסטית בכרכור (ומנהלת שם פורום רפלקסולוגיה) ומרצה בחוגים שונים בנושאי טיפול וחשיבה אינטגרטיבית. מאמריה רואים אור בעיתונות מקצועית בארץ ובעולם. בשנתיים האחרונות היא חולקת קליניקה עם בעלה, ד"ר רוני ניסימוב, רופא מומחה לרפואת משפחה המטפל בהיפנוזה ובפסיכותרפיה יונגיאנית.

ספרה הראשון הוא ספר שירה – "תחילת השיבה אל הדרך". "רפלקסוצ'קרה" הוא ספרה השני, שיצא לאור החודש. לספר מצורף dvd עם המחשה מאוד נעימה ומזמינה לטקסט הכתוב בספר, בליווי מוזיקה מקורית של המחברת.

על הספר:

"החיבור בין רפלקסולוגיה לצ'קרות (רפלקסו-צ'קרה) הוא מאוד טבעי ומתבקש מבחינתי, כיוון ששני תחומים אלו עוסקים באנרגיה של הגופנפש וברצון לשמר ולאפשר איזון. כמי שמלמדת ומטפלת, בין היתר בעזרת רפלקסולוגיה, מזה כעשרים שנה, אני עדה לתוצאות נפלאות ומרגשות וברצוני לחלוק זאת עמכם. זה כל כך יעיל ומהנה שממש חבל שלא להתנסות בכך…" .

רפלקסולוגיה היא טכניקה של עיסוי ולחיצות בכפות הרגליים. העיסוי הרפלקסולוגי הוא כלי רב עוצמה המאפשר שינוי חיובי ומשמעותי בחיים (בגוף ובנפש), הן לטיפול עצמי והן לטיפול באחרים. צ'קרה היא מושג בשפה ההודית העתיקה, שמשמעותו "מעגל של אור". על פי הפילוסופיה ההודית העתיקה, קיימים בגוף שבעה מעגלי אנרגיה עיקריים, האחראיים להזנת האיברים והתפקודים השונים בגופנו. כשאנו חווים חוויות קשות או מתמודדים לאורך זמן עם קשיים לא פתורים, בגופנו או בנפשנו, אנרגיה זו מתמעטת. ככל שהיא מתמעטת, פוחתות יכולות הגוף והנפש לתפקד באופן מאוזן.

עטיפת הספר

"רפלקסוצ'קרה" מיועד לכל אוהבי המגע, להורים ובני זוג, לאלו שנולדו מטפלים בנשמתם וגם לאנשי מקצוע. הוא כתוב באופן בהיר, מעניין וקריא, כך שגם המטפל המקצועי וגם הקורא מן השורה יוכלו לעשות בו שימוש פרקטי. הספר וה-dvd מעניקים הדרכה להיכן וכיצד לגעת בכפות הרגליים על מנת להקל ולפתור בעיות רבות ושונות שלנו ושל יקירינו, כגון: עייפות, שרירים מתוחים, כאבי צוואר, אלרגיה, כאבי ראש, קשיי עיכול, קשיי שינה והירדמות, מתח לפני בחינות, משברים, מצוקות ממושכות ועוד.

"רפלקסוצ'קרה" בנוי בפורמט אלבומי, כולל 105 עמודים עם צילומים מרהיבים של כפות רגליים וידיים בתהליך טיפולי. מצורף לו סרטון DVD המדגים טכניקות מגע אפשריות. הספר מכיל חומר מעניין, מזמין, מעשיר ומרתק, הן בנושא הצ'קרות והן בגישה השזורה בתוך ובין הכתוב. רעיון מצוין להעשרת "ארון התרופות" הביתי וכמתנה מלאת אהבה וכוונה טובה.

ניתן לרכוש את הספר דרך שולמית בטלפון 0547-908124 או ב"אשרם", חנות המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור, רח' המושב 40. וגם בסטימצקי ובצומת ספרים.

רפלקסוצ'קרה:
כתיבה והפקה: שולמית ניסימוב | עיצוב גרפי: נורית וינד קידרון | צילום: מיה כרמי דרור |
צילום dvd: אולפני מומנט | הקלטה ועיבוד מוסיקלי: אולפני קלמנטינה | הוצאת "שילוב" 2006 | מחיר: 98 ₪
10% הנחה לקוראי מושבה חופשית!

הראה עוד

11 thoughts on “רפלקסוצ'קרה”

  1. סוף סוף !! ספר המצליח לאחד את הניגודיםבאופן מושלם ממש.
    מרשים ומהודר וגם פשוט וקריא. מתאים למטפל המנוסה וגם לאדם האוהב לגעת שזה אינו מקצועו. מדבר במלים פשוטות אך נוגע במעמקים.
    חודר ללב, מצולם היטב, ערוך ומעוצב להפליא. עשיר באיורים והסברים אך לא עמוס מדי. מכיל DVD שבו אפשר לראות מטפלת מקצועית מהשורה הראשונה – בעבודתה.
    ספר לגוף ולנשמה!!
    רוצו לקנות לעצמכם לחברים !
    התודות ירדפו אחריכם זמן רב

  2. היה לי כיף לרגע לראות את העולם דרך הצ'קרות המאירות ואנרגיות והגדרות אחרות על המציאות האנשוית – זה היה מסע יפה וצבעוני בשבילי, אהבתי את הדימויים של הענן היפהפה באטמוספרה הפנימית וממש ראיתי את הענן הזה אצלי.

    בכלל דימיינתי לעצמי בזמן הקריאה את מקורות האור האלה, מעין נורות קטנות שיושבות להן ליד הגנגליונים של המערכת הסימפטית והפרהסימפטית וזה היה ממש מופלא!!
    אז תודה רבה שולמית, ספר מהנה, מלמד, מרגיע ופותח צוהר לראייה שונה של העולם, הגוף והסיבות לחולי ולמתח.

כתיבת תגובה

Close