אקולוגיהבילוייםיוזמות חופשיותמציאותסביבה וקהילה

שבוע הספר המתחלף

אני אוהבת ספרים, יש ספרים שאני קוראת שוב כל כמה שנים, יש ספרים שהשפיעו עלי כל כך -שחשוב לי שיהיו אצלי בבית. אבל אי אפשר לאסוף כל אות כתובה. אצלנו בבית יש ארבעה קוראים כבדים ושני מאזינים קבועים. למרות האהבה הגדולה שלנו לספרים, אנחנו כמעט ולא קונים אותם, אחרת לא יישאר לנו מקום לגור בו!

אנחנו מחליפים ספרים בספריה או בתוך המשפחה (מהחמה לגיסות ומשם לנוער). מדי פעם אנחנו מקבלים ספר כמתנה…ואז מה עושים איתו לאחר הקריאה? יש גם ספרים שכבר לא רלוונטיים כי הילדים הולכים וגדלים וכבר לא מעונינים, או צריכים את ספרי הפעוטות.

בפעמים האחרונות שהייתי בשווקי החלפות מצאתי ספרים נהדרים שכבר מזמן לא ניתן למצוא בחנויות (הם לא רבי המכר של החודש האחרון) כמו : ללכת שבי אחריו, בחזרה מטואיצי, דומה, עלובי החיים. לכן לכבוד שבוע הספר המתקרב במקום לקנות ספרים, החלטנו לארגן ארוע החלפת ספרים בבית לבנדר. אני מזמינה אתכם להביא לבית לבנדר ספרים שכבר קראתם או שאינכם רוצים לקרא ולקחת מכאן ממבחר הספרים שמעניינים אתכם.

החלק השני של הארוע יהיה מוקדש לכותבים שכתבו והדפיסו ספרים משלהם. אם יש לכם ספר או ספרים שכתבתם ואתם רוצים להציג/למכור אותו נשמח לארח אתכם, פנו אלינו ונתאם.

אתם מוזמנים לבית לבנדר ביום שישי ה- 4-6-2010 . לבוא עם ספרים שקראתם ולצאת עם ספרים "חדשים".

הקפה עלינו. הכניסה חינם. נתראה.

צוות לבנדר מפתחים ומיצרים קוסמטיקה טבעית ואקולוגית וגם מפגשים לקהילה הקשורים בבריאות אקולוגיה ויצירה. בית לבנדר נמצא ברח' הנעורים 54 כרכור 077-2127172

תגיות
הראה עוד

8 thoughts on “שבוע הספר המתחלף”

  1. כן הארוע של החלפת הספרים נקבע מזמן ואין טעם בשני ארועים דומים יום אחרי יום.
    שוק ההחלפות יתקיים בחודש הבא. ניתן להתעדכן על המועד בפייסבוק תחת השם – שוק החלפות 2010.
    הארוע הזה מאורגן ע"י צוות לבנדר ויארח גם כותבים וספריהם.

כתיבת תגובה

Close