אמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותילדיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

שבלולנה: סטודיו לחוגים בכרכור

שמי אילנה שור, את דרכי ביוגה התחלתי לפני למעלה מ-10 שנים בעת עבודתי כמנהלת פרוייקטים בהיי-טק. עבודה בלחץ ושעות רבות בישיבה מול מחשב הביאו אותי לחיפוש אחר פעילות שתאפשר לי להתחזק, לשפר גמישות, לשפר יציבה ובעיקר להשיג שלווה ושקט פנימי. בשנת 2009  החלטתי לפרוש ולהעמיק את הידע שלי ביוגה על מנת שאוכל לתרום ממנו גם לאחרים. עכשיו אני מדריכת וייני יוגה, בוגרת וינגייט, מדריכת יוגה לילדים בוגרת שיבננדה ומתמחה ביוגה תרפיה.

אני מאמינה, שבחיינו המתנהלים במרוץ האינסופי בין בית, ילדים ועבודה, הכרחי לתפוס שעה של פעילות גופנית, המביאה איתה הרמוניה פנימית והתחזקות הגוף. לכן פתחתי את שבלולנה – סטודיו לחוגים לילדים ומבוגרים, בשכונת יובלים בכרכור. בסטודיו מועבר מגוון רחב של חוגים לילדים ומבוגרים כולל ציור, פילאטיס, זומבה, פלדיינקרייז, לימודי אנגלית בשיטת הלן דורון, אירובי, עיצוב גוף, KICKBOXING וכמובן – יוגה.

בשבלולנה תוכלו למצוא מגוון חוגים איכותי, שנועד להתאים לכל גיל ובכל הרמות. החוגים מועברים על ידי מדריכים מקצועיים בקבוצות קטנות, כדי להעניק תשומת לב ויחס אישי לכל משתתף. למשל, חוג ציור מועבר ע"י ילנה נמיצ'ניצר – ציירת מקצועית בעלת שם בינלאומי, תערוכות בפריס וניסיון רב שנים כמורה. סטודיו שבלולנה מעודד גם שיתוף פעולה בין חבריו – אחת המשתתפות בשיעורי פילאטיס מעבירה בסטודיו סדנאות קואצ'ינג, ואחרת רפלקסולוגיה.

אחד החוגים המבוקשים בשבלולנה הוא יוגה לילדים. הילדים מתרגלים תנוחות היוגה, תרגילי נשימה והרפיה. כל זאת ע"י שימוש בדימויים מן הטבע, משחקים ומוזיקה. שבלולנה מציעה סדנת יוגה ביום הולדת של ילדכם אצלכם בבית או בגינה. הסדנה שמה את הילד/ילדה במרכז של הרפתקת לידה, גדילה ומסיבת יום הולדת תוך שילוב תנוחות יוגה, משחקים וסיפור.

הופתעתי לגלות שבכרכור אין חוגים לריקודים סלוניים לילדים! למרות הפופולאריות הגדלה שלהם בעקבות תוכנית "רוקדים עם כוכבים". לכן, לקראת שנת הלימודים הקרובה (ספטמבר 2011) יפתח חוג לריקודים סלוניים – ריקודים לטינו-אמריקאים ואירופאים, צ`ה-צ`ה, סמבה, רוק'נרול, טנגו, וואלס. החוג לריקודים סלונים יהיה בהנחיית מורה טובה בעלת ניסיון וותק, שתכין את הילדים להשתתפות בהופעות ותחרויות של ריקודים סלונים.

אני מבינה שבקצב מטורף של חיינו קשה לאדם להתחייב לאורך זמן לשעה מסוימת של חוג כלשהו כל שבוע, לכן אני מאפשרת למשתתפים גמישות: אם לא יצא לך לבוא לשיעור פילאטיס ביום ראשון – בואי למחרת לקיקבוקסינג או לשיעור יוגה. למעוניינים להשתתף ביותר מחוג אחד קיים מסלול "חופשי חודשי" המאפשר השתתפות בכל החוגים האפשריים ובכל זמן. קיימות גם הנחות משפחתיות.

הסטודיו החדש והמאובזר של שבלולנה מוצע גם להשכרה לסדנאות ולחוגים נוספים.
50 מ"ר ממוזג, עם פרקט, מראות, מערכת מוזיקה מצויינת, מזרונים, לוח וכל הציוד הנדרש. לרשות המשתתפים עומדת פינת קפה ושירותים נקיים.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר, לבחור לכם חוג ולבוא לשיעור התנסות חינם!

אשמח לפגוש אתכם

אילנה

שבלולנה – העשור 3, שכונת יובלים, כרכור | טל' 054-7779017 |  אימייל | www.shablulena.com

תגיות
הראה עוד

1 thought on “שבלולנה: סטודיו לחוגים בכרכור”

כתיבת תגובה

Close