טיפולים

שיטת מריון רוזן הגיעה לפרדס חנה, עם כרמית בלום

*

שיטת "מריון רוזן" הינה שיטה טיפולית המשלבת (ובזה ייחודה) בו זמנית מגע מקשיב, עם דיאלוג טיפולי.

לפי השיטה, זיכרונותיהם של ניסיונות קשים בזמן התרחשותם יורדים לתת מודע,ומופיעים בגוף כהתכווצות שרירים כרונית ועצירת הנשימה. הרגעת השרירים ע"י מגע רגיש מביאה להרפיית המתח והעמקת הנשימה. שיטה זו הינה כלי רב עוצמה להפחתת כאבים ומתחים כרונים, עוזרת בפעילות הפיזית ובתפקוד טוב יותר של כל אברי הגוף.

שילוב של מגע מקשיב ודיאלוג טיפולי גורמים להרפיית המתח וליצירת מרחב בטוח, שמאפשר לזכרונות ולרגשות שהיו מודחקים בתת מודע לעלות ולהתגלות למודע. ובכך נוצר מרחב חדש שמתגלים בו אפשרויות חדשות שלא היינו מגלים או מודעים אליהם לפני כן…..ולכן שיטת "מריון רוזן" עוזרת בביטוי האישי במיצוי הפוטנציאל ולמימוש עצמי רחב הרבה יותר. מאפשרת צמיחה פנימית של האדם רגשית, פיזית,ורוחנית.

הטיפול בשיטה זו היינו מפגש של לב המטפל בלב המטופל.
הידיים שלי שנוגעות בגוף המטופל הן שולחות של הלב שלי, מה שיוצר לעיתים קרובות מפגש אינטימי של לב אל לב. המפגש הזה לעיתים קרובות מאפשר "למטופל" להרגיש בטוח בכדי להיחשף ולשחרר עכבות בתוכו.

שמי כרמית בלום, מטפלת (בימים אלה ממש בסיום התמחות) בשיטת "מריון רוזן". באה מעולם התנועה, מורה לפילאטיס והתעמלות בהסמכתי. חיה את הקשר ההדוק של גוף ונפש ומתממשת דרכם. לאורך השנים בהן עברתי את ההכשרה בשיטת מריון רוזן, נוצר שינוי מהותי בחיי. התפתחתי והתמלאתי המון נטעתי שורשים מחדש….

הפשטות בשיטה, ההקשבה והגילוי שמגיעים דרך הגוף משכו וסקרנו אותי. העומקים והמרחבים שהתגלו בתוכי אפשרו לי צמיחה וגדילה.
מוזמנים באהבה למסע חוויתי דרך הגוף.

כרמית בלום | טל' 050-2151628| אימייל

תגיות
הראה עוד

1 thought on “שיטת מריון רוזן הגיעה לפרדס חנה, עם כרמית בלום”

כתיבת תגובה

Close