אוכלבעלי מקצועטיפולים

שינוי עמוק בהרגלי התזונה

בימים הקרובים נפתחת קבוצה לירידה במשקל בשיטה קצת שונה…

שמי לירון לוי וייס מטפלת ברפואה סינית ומורה לאיינגאר יוגה.
בקליניקה אני נתקלת ברבים מהמטופלים (שגם אם לא באו לירידה במשקל) נלחמים עם התזונה, הרצון העז למתוק, הנחמה באוכל, והקושי הגדול לשנות הרגלים מגיל ינקות.

ברפואה הסינית לכל איבר יש תפקיד, טעם, צבע, עונה ועוד. לגלות שהטחול אוהב מתוק וזאת בעצם לא אשמתך זוהי הקלה גדולה , אבל מה ההמשך?
אחרי תשאול מעמיק של הרגלי החיים: שינה, יציאות, מחזור, לידות, מחלות, אלרגיות וכמובן תזונה אני בונה תוכנית פרטנית לכל מטופל/ת.

דיקור – לכל איבר פנימי בגוף קיים ערוץ (מרידיאן) כל נק' על הערוץ אחראית על תפקוד מסוים. בדיקור נחזק את האיברים החלשים ונלמד את מערכת העיכול לעבוד טוב יותר.

פורמולות צמחים – במקום תרופות המכילות כימיקלים ברפואה הסינית משתמשים בפורמולה המכילה צמחים שונים. אני בונה את מרשם הפורמולה ומתאימה אותה ספציפית לכל מטופל , בנוסף נטפל גם בבעיות נלוות לעודף המשקל (בצקות, אינסומניה, קוצר נשימה, יתר לחץ דם, עצבנות, תשישות ועוד).

תזונה – אחרי התשאול אני בונה לכל מטופל תפריט קל ונוח, ומלמדת כיצד להפוך את המטבח לבריא יותר ואיך לעשות את השינויים הקטנים לקבועים.

יוגה – בשיעור היוגה נעבוד פיזית על המרידיאנים החלשים, נמריץ את האנרגיה נחזק את השרירים ונעזור לגוף לעבוד ביתר אפקטיביות.

בשונה מרפואה מערבית (או כל דיאטת 'כאסח') הטיפול ברפואה סינית הינו טיפול מהשורש, יש סיבה לכך שילד/מבוגר סובלים מעודף משקל/עצירות/שלשול וכו'. הסיבה לכך היא חוסר איזון באיברים שאפשר וכדאי לשנות.  גנים זה לא תירוץ 🙂

כדי לעשות שינוי אמיתי דרושים זמן וסבלנות, אני כאן כדי לעזור לכם!

התוכנית תכלול:
מפגש/שני מפגשי דיקור בשבוע, פורמולת צמחים, ושיעור יוגה שבועי (מינימום חודשיים).
20% הנחה לזוגות הנרשמים ביחד.

לירון לוי וייס – מטפלת מוסמכת ברפואה סינית ויפנית מרידמן ירושלים. התמחות בבי"ח שערי צדק וקופ"ח לאומית. בעלת קליניקות פרטיות בכרכור ובחוף הכרמל.

לפגישת ייעוץ חינם צרו קשר:  052-3499363 ובמייל: lironilevi@gmail.com

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close