דף אינדקס

שיעורי מוזיקה לילדים

שיעורי גיטרה בפרדס חנהלימודי אמנות הגיטרה הקלאסית בפרדס חנה – לילדים ולמבוגרים.
השיעורים מתאימים למתחילים ולמתקדמים עם דגש על פיתוח נגינה, שמיעה,יציבה נכונה, ביטוי אישי, קצב וקריאת תווים, הכרות עם עולם המוזיקה: מקצבים, סגנונות ומלחינים שונים. מומחה להוראת הנגינה של מוסיקת רנסנס ובארוק. השיעורים פרטניים אך יש אפשרות גם לקבוצות קטנות. השיעורים מועברים על ידי רם, מלחין ואמן גיטרה, יליד צרפת אשר בגיל 6 החל לימודי מוסיקה בקונסרבטוריון בדרום מערב צרפת, לפני מספר שנים עלה לישראל והנה הוא כאן במושבה. מרתון קיץ!!! לתלמידים בחופשה יש אפשרות לקבוע מס' שיעורים בשבוע. לפרטים נוספים – 050-7392626

שיעורי חליל צד וחליליות לילדים ונוער
שיעורים בחליל צד עם דגש על פיתוח נגינה מהשמיעה,יציבה נכונה, ביטוי אישי, קצב וכמובן קריאת תווים ומוסיקה קלאסית קלה. מומלץ מכיתה ו' ומעלה. חליליות – השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות ומתאימים מכיתה א' . השיעורים כוללים גם הכרות עם עולם המוזיקה: מקצבים, סגנונות, מלחינים.
ליצירת קשר ופרטים נוספים: אילה 050-4592040 אימייל >>

האנסמבל הווקלי ללה-בל – מקהלת ילדים עם שרון עזריה
האנסמבל הוא לגילאים 8-13 אחת לשבוע למשך שעה וחצי בבית העם במושב גן שומרון. מפגשים חווייתיים של פיתוח קול ושימוש נכון בקול, תרגילי נשימה, שירת קנון, שירה בשני קולות או יותר, לימוד קצב ומקצב ; אולפן הקלטה, התנסות בשירת סולו והתנסות בהופעה על במה ובעיקר לשיר יחד בחדווה, עבור 150 שקלים לחודש. פרטים נוספים כאן ואצל שרון עזריה 050-2227008 אימייל.

תגיות
הראה עוד
Close