2012 זה עכשיואוכלאמנות ועיצובאקולוגיהבילוייםיוזמות חופשיותמציאותניו אייג'נשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

שישי נשי רב חושי בבית לבנדר 23/3/12

שישי נשי 2012

[מאת: טלי מצליח, בית לבנדר]

בשבוע שעבר חגגנו את יום האשה הבינלאומי.
אז יצאתי לחיפוש קצת יותר מעמיק על מה החגיגה ולמה, ומסתבר שמה שאנו מכירות היום כיום האשה החל כבר ב-1907 וכונה בעבר יום הפועלות. יום זה נועד לקדם שיוויון זכויות לנשים ולהוקיר נשים על תרומתן לשלום העולמי.
אמנם זכות הצבעה יש לנו אבל עדיין כולנו מרגישות שעוד ארוכה הדרך לשויון הזדמנויות.

לפני שנתעסק בשלום העולמי המיוחל, כדאי לעצור לרגע להתבונן ולהבין ש”השלום מתחיל בי” איננה סיסמא סתמית. חלק מהאפשרות שלנו לשלום פנימי קשורה ביכולת לממש את הרצונות והצרכים האישיים יחד עם היכולת להתפרנס בכבוד.

גם היום, 105 שנים אחרי, יש בנו מהפועלות. כמעט כל אחת שאני מכירה מנסה לשלב בין הצרכים של הילדים לדרישות החברה, בין מה שהיא חושבת שצריך להשקיע במשפחה לבין מה שעליה להשקיע במקום העבודה, ויש גם המחוייבות להתפתחות האישית, להשקיע בתחביב, אולי להקים עסק, אולי ללמוד סופסוף את מה שעושה לי טוב ולעשות כושר ולשמור על קשר עם חברה,

ולחייך.

עם הידיעה שיש לפנינו עוד דרך, אנחנו רוצות לחגוג את מה שיש לנו היום. את החיבור לעצמי, את היכולת ליצור, את היכולת לנהל בו זמנית כמה תחומים, את היכולת להרעיף אהבה, את הנתינה וההזנה, את החיבור לעולמות גבוהים באופנים שונים.

גם נשות לבנדר כל אחת בדרכה עושה בבית לבנדר חלק אחד, בבית חלק אחר ובמקביל מפתחת תחום עיסוק נוסף וזוגיות – אז חשבנו לקחת הפסקה ולפרגן לנו הנשים באשר הן כי רב המשותף, נעים להרגיש את זה ופשוט כי אנו ראויות.

ביחד עם עוד נשים מקסימות אשר כל אחת עשתה דרך ייחודית פיתחה תחום והקימה עסק זעיר ואיכותי בהשקעה של הרבה אהבה, למידה ארוכה ומעמיקה. אנחנו מזמינים אותך למפגש נשי רב חושי עם נשים מכאן שעושות נפלא כל אחת בתחומה.

מוזמנות לחגוג את הנשיות והאמהות במגוון טיפולים, סדנאות, דוכני מכירה ואוכל משובח..

בין הטיפולים אנו מציעות דיקור קוסמטי לפינוק והתחדשות העור, רפלקסולוגיה, פתיחה בקלפים, נומרולוגיה,איפור תספורת ועיצוב גבות…

סדנאות של מיטב המנחות בתחומי יוגה, דמיון מודרך ו- voice dialogue

בגדי מעצבות לנשים במידות גדולות וקטנות, אקססוריז בדיוק כמו שאנו אוהבות, ערכות צבעוניות ליצירה עם הילדות (והילדים)

כלי קרמיקה מתנורה של המעצבת גלית… ואם כבר תנור אז אוכל צמחוני מגוון וטעים לאללה מהמטבח של רותי.

פינת קפה/תה לשירותכן, בקיצור כל מה שאת צריכה לפינוק וחגיגה עבורך.

המחירים סמליים.

אז מי תהיינה איתנו?!

דיקור קוסמטי -אסתר רוזנבאום – עוסקת מזה 15 שנה בתחום הריפוי האלטרנטיבי, דיקור קוסמטי הינו טיפול סיני אנטי אייג'ינג רב עוצמה, המשפר את מראה עור הפנים באופן משמעותי ומטפל בבעיות עור רבות.

רפלקסולוגיה – חגית מנדרובסקי – מטפלת הוליסטית ומלווה תהליכי צמיחה במקצועה, מעסה, רפלקסולוגית ומטפלת בקשיי למידה ותפקוד על פי שיטת אלבאום.

נומרולוגיה – טל פק-רויכמן – מטפלת בתנועה, יוצרת רב תחומית, מנחה להגשמת היעוד. באמצעות הנומרולוגיה ניתן לפתוח צוהר להתבוננות על מפת הדרכים של האדם, לשיעור המרכזי, לאתגרים ולהזדמנויות למימוש היעוד.

קריאה בקלפים – פנינה בן דוד איבחון וייעוץ אלטרנטיבי דרך קלפי הטארוט וקלפים נוספים מלאי השראה לקבלת מסרים והכוונה.

תספורת/איפור/עיצוב גבות – סיגל ניר – בתספורות של סיגל יש כמו חתימה אישית – מין פינה כאילו מרושלת, אבל מאוד מכוונת ומתאימה בול לראש המסתפר. ולא רק תספורות היא עושה, גם גבות וריסים, פדיקור ומניקור רפואי, ייעוץ איפור, ועוד משהו כיפי ביותר: עיסוי לראש, לצוואר ולכתפיים, שכולל טיפול הזנה אינטנסיבי לשיער.

יוגה מדיטטיבית – מיכל באומן מורה מוסמכת ליוגה משנת 1997 בעלת דיפלומה ממרכז קריפלו ליוגה , ארה’’ב דיפלומה ממכון וינגייט בשיטת ויני יוגה והשתלמויות בהודו ובישראל בתחום היוגה והמדיטציה. תרגול יוגה מדיטטיבית מעניק מרחב שקט וזמן איכות המזמין בריאות, שלוה פנימית, חיזוק וגמישות, איזון מנטלי, וחידוש אנרגיה .

וייס דיאלוג – עמית שגי – 'וויס דיאלוג' היא גישה פסיכולוגית, עמוקה, יעילה ובטוחה, שמאפשרת לנו להכיר באופן אינטימי את חלקי הנפש שמרכיבים ומפעילים אותנו.חלקים אלו כוללים צדדים יצירתיים, ביקורתיים, פרפקציוניסטיים, לוחצים, רגועים, מנהיגים, ילדים פנימיים ועוד שפע אדיר של דמויות ואוצרות..זו הזדמנות לחוות את עצמנו בצורה חדשה ומרתקת, אשר יוצרת קבלה עצמית שלמה יותר.

דמיון מודרך – איריס סמסון – מנחת קבוצות לדמיון מודרך ומודעות כ18 שנים, בוגרת כלכלה ופסיכולוגיה, פסיכודרמה והתמקדות, ועוד…דמיון יש לכולנו האם אנו יודעות איך לממש יכולת זו ליצירת בריאות טובה יותר? נלמד להיעזר במילים, נתרגל הקשבה לגוף ושיפור יחסינו עמו. הזדמנות לקשר מופלא וחדש עם עצמנו, קשר שלא תמיד היינו מודעות לקיומו.

יצירה ואקססוריז – יפעת קייטס – אומנית רב תחומית, בעלת סטודיו לאומנות לילדים ומבוגרים בקיבוץ ברקאי, יוצרת בעיצובים בנייר, בד, שילוב חומרים, תכשיטים, תיקים והרבה דברים צבעוניים ייחודים. יפעת תתארח בלבנדר עם אקססוריז בעבודת יד, וערכות יצירה מקסימות לזמן של איכות וכיף עם הילדים…

קרמיקה – גלית גולדור – מעצבת ויוצרת כלי קרמיקה יפייפיים בעבודת יד בצבעוניות רכה ומלטפת המשדרגת כל אירוח… כי בכלים האלה האוכל כבר מרגיש טעים יותר 🙂

PiPA – מיכל הראל – למיכל הראל נמאס לצאת לשופינג ולחזור בידיים ריקות. ככה זה כשאת לא בדיוק בטווח המידות הקטנות שרוב החנויות והרשתות משום מה מתעקשות להחזיק. אז בהעדר פתרונות אופנתיים שווים, החליטה מיכל להפשיל שרוולים, לייבא בגדי מעצבים סקנדינבים יפהפיים, איכותיים ומעוצבים במיוחד לחמוקיים נשיים ובכך ליצור פתרון אופנתי ושווה לנשים שמידותיהן 42+

המטבח של רותי – רותי שליט – עסק ביתי לבישול אוכל איכותי, טעים ובריא. האוכל מבושל עם חומרים טריים וללא כל תוספי טעם ושימור. המטבח של רותי מכין אוכל לאירועים ולמשפחות אשר מעוניינות באוכל מזין וטעים עבורן (ואין להן זמן, כח או ידע להכינו בעצמן).

המחירים לטיפולים ולסדנאות הם סימליים:

סדנאות- על בסיס דאנא (תרומה), תהיה קופסא במתחם הסדנא,והכוונה שכל משתתפת תשלם כפי שהיא מרגישה ללא מחוייבות.

טיפולים 20 ש"ח ל- 20 דקות. (קריאה בקלפים 30 ש"ח ל-15 דקות)

תספורת ואיפור בתיאום עם סיגל.

לטיפולים ולסדנאות מומלץ להירשם מראש באתר לבנדר או בטלפון 077-2127172.
בין הנרשמות באתר ובטלפון אשר תגענה לאירוע תוגרל ערכה מפנקת ובריאה לטיפוח עור הפנים. הקדימו להירשם…
לרגל האירוע מבצע מפנק על מוצרי לבנדר: מוצר שני ב-30% הנחה!

להתראות בשישי נשי בלבנדר, 23/3/12, הנעורים 54 , כרכור. לאתר >

הראה עוד

6 thoughts on “שישי נשי רב חושי בבית לבנדר 23/3/12”

  1. תלינו, ניקינו, קישטנו, עטפנו, עצרנו לסיאסטה, ו…המשכנו, סידרנו, ארזנו, עיצבנו, ועצרנו… הפעם להינות מהתוצאה ולהזמין אותכן להינות איתנו ועם צוות המשתתפות המקצועי והמצויין של שישי נשי… מחר 10:00-14:00 זה קורה – שישי נשי בלבנדר. הספירה לאחור החלה…

  2. נשים יקרות, לצערנו ביום שישי 16/3 צפוי מזג אויר גשום מלווה ברוחות חזקות באזורנו, ולכן שישי נשי נדחה בשבוע ל-23/3… התחזיות צופות ליום זה שמש מלטפת, ואנו מזמנות אותה באהבה גדולה… כל שאר הפינוקים, והטיפולים נשארים כרגיל… וזה אומר שכל מי שטרם נרשמה,יכולה עדיין להירשם ולהשתתף בהגרלת מארז שי מלבנדר

כתיבת תגובה

Close