2012 זה עכשיואינטרנטטורים אישייםניו אייג'

שלושה ליקויים וירח גדול אחד

[מאת: גלי ליבנה]

עונת הליקויים בפתח ואיתה יש בשמיים עוד התרחשויות רבות שהולכות ונבנות, כאשר הכל מגיע לשיא בחודשיים הקרובים. יש כרגע תהליכים די דרמטיים בהתהוות וניתן להרגיש אותם כבר לפני, ולכן חשוב לעקוב אחרי אירועים בחייכם שקורים עכשיו, דברים שעולים לפני השטח ועדיין לא הגיעו לשיא, אולם מעוררים מחשבות ותכנונים לדרכי פעולה אחרות. בעודי כותבת את הפוסט הזה התרחשה רעידת אדמה בישראל בעוצמה של 5.5 בסולם ריכטר. אין ספק שהאנרגיה של הליקויים והירח הקרוב במסלולו לכדור הארץ כבר התחילה לעשות את העבודה ובדר"כ אנחנו באמת מרגישים את הליקויים עוד לפני שהם קורים בפועל, האנרגיה נבנית והתהליכים הכלליים מתחילים להיות מועצמים.

ציר המזלות המודגש הוא הציר של המזלות המשתנים, בעיקר יש דגש על מזל תאומים שבו יהיו הליקויים הקרבים: ליקוי חמה ב- 21 במאי וליקוי ונוס ב-6 ביוני. ציר המשתנים כולל את מזלות תאומים, קשת, בתולה ודגים ומדבר איתנו על ראיה יותר הוליסטית ורחבה של החיים. הציר מדבר על גמישות, פתיחות והסתגלות לכל מה שלחיים יש להציע לנו אולם הוא גם מבקש מאיתנו למצוא את החוט המקשר בין רעיונות, דעות ואמונות שונות ומשם לעשות את החיבור ולהבין מי אנחנו, מה באנו לעשות כאן על כדור הארץ ומהי האמת הנייטרלית מתוך כל שלל האמיתות המוצעות לנו, בין אם הן מגיעות מאחרים מסביבנו, ממורים, חברים או אנשי דת ורוח או בין אם הן מגיעות מתהליכים פנימיים אותנטיים שאנחנו עוברים, אולם שדורשים מאיתנו להיות כנים עם עצמנו ונקיים בכוונותינו. הפלנטות הנמצאות כבר בפעולה במזלות המשתנים הן: ונוס בתאומים שעוברת בקרוב לנסיגה, ציר הדרקונים של הירח, נפטון וכירון שנמצאים במזל דגים ומרס שעבר את תקופת הרטרו שלו בבתולה ועוד מעט יצא גם מטווח המעלות של הנסיגה לגמרי. יחד עם אלו יהיו שלושה ליקויים וביניהם ליקוי ונוס נדיר ומיוחד.

לפני שנדבר על משמעות הליקויים, חשוב לראות כאמור את התמונה הרחבה, שבה בחודשים האחרונים הירח נמצא במסלולו קרוב יותר לכדור הארץ. במונחים אסטרונומיים זהו ירח פריג'י Perigee והוא נראה יותר גדול עבורנו מנקודת המבט שלנו על הארץ. הירח בטבעו הוא בלתי יציב ומתנודד במסלולו. זוהי גם עובדה ידועה שהוא משפיע על תנועת הגאות והשפל וגם על הפעילות הסייסמולוגית המוגברת של כדור הארץ. כאשר יש את כל האירועים האלו יחד, ובתמונה הרחבה אף יותר יש עוד הרבה דברים שמתרחשים, אפשר להגיד שהליקויים הקרובים הם עוצמתיים וחשובים מאוד ובליקוי הירח הקרוב, שמתרחש כאשר הירח המלא נמצא קרוב לציר הדרקונים, הוא עדיין במסלול הקרוב יותר אלינו.

ליקוי החמה יתרחש בישראל ב-21 במאי בשעה 2:47 לפנות בוקר. הליקוי יהיה במעלה 20"00 במזל תאומים. הליקוי יכול להביא אותנו להתחבר לידע חדש ויהיה גם בסקוור לנפטון, מה שיכול לבוא לידי ביטוי באירועים סוערים שיהיו קשורים לטבע ו/או יגעו בהמון אנשים. ידברו לכולם ברמה הקולקטיבית. עוד אפשרות היא שיתגלה או יופץ מידע חדש או ידע אוניברסלי שיוכלו לעזור לאנושות בתהליך שהיא עוברת עכשיו, מה שבעצם כבר התחיל לקרות עם הגילוי של לוח מאיה עתיק המעיד על תחילתו של מחזור חדש ב-2012. סוף העולם כנראה לא יגיע השנה, אולם הרעיון של מחזור חדש שהאנושות מתחילה עדיין עומד בעינו. באופן אישי כדאי לשים לב למילים שלכם, להתכוונן לתקשורת מודעת עם אחרים ולעבוד על איזון הצ'אקרה החמישית שמדברת על האמת האותנטית שלנו.

בנוסף, הליקוי יהיה בצמידות לקבוצת הכוכבים הקבועים שנקראים הפליאדות ולכוכב הראשי של הקבוצה שנקרא אלקיון Alcyone. הכוכב , שזז לאחרונה מ-29 מעלות שור ל-0 מעלות תאומים (בדיוק על מעלת הליקוי) קשור מצד אחד לאבל וצער ומצד שני לידע קוסמי. יש לנו חיבור לספריה קוסמית עם שפע של ידע ואולי אף תגליות שקשורות ליבשות, תרבויות ומדינות שונות.

הסימן הסביאני של מעלת הליקוי הוא:

GLASS-BOTTOMED BOAT DRIFTS OVER UNDER-SEA WONDERS  

"Depth of realization in a consciousness constantly in touch with the sources of life. "Sensitiveness to collective images.

הפרשנות של האסטרולוג דיין רודהיאר היא: "הבנה עמוקה בתודעה  אשר כל הזמן נמצאת בקשר עם מקור החיים. רגישות לתמונות קולקטיביות".

כאשר אנחנו מחוברים למקור החיים, לאנרגיית הבריאה, או במילים אחרות מבינים שהמקור הזה הוא לא חיצוני אלא פנימי, אנחנו יכולים להגיע לתובנות עמוקות על החיים והקיום שלנו. התחתית השקופה של הסירה נותנת לנו את האפשרות להתבונן באוצרות הנסתרים של החיים, אשר קשורים לא רק אלינו אלא לכל הבריאה.

ליקוי הירח שיתרחש ב-4 ביוני הוא ליקוי שסוגר מעגל עם הליקוי מדצמבר 2011. שניהם היו על אותו הציר תאומים קשת עם מרס בבתולה בסקוור לדרקונים של הירח. מרס כאמור היה בנסיגה, כעת הוא חוזר על המעלות האלו בפעם השלישית לסיבוב הזה, וזה יוצא בדיוק עם הליקוי כאשר הוא שוב בסקוור לשמש ולירח. זוהי סגירת מעגל של אירועים שהיו בתהליכים כבר חצי שנה ועכשיו יגיעו שוב לעוד שיא, אולם מנקודת מבט יותר בוגרת ומעורבת שדורשת שינוי גישה. הרבה דברים שהתחילו להתגבש בליקוי הקודם יקבלו צורה חדשה או יתחזקו ויתגבשו כעת. הנושאים שיכולים לעלות שוב ברמה הגלובלית הם שוב הנושאים שקשורים ליחסים בין תרבותיים, בין דתות, בין אמונות שונות, בין דתיים לחילונים, יהודים, נוצרים ומוסלמים וכו'. ביוון למשל יש התעוררות לאחרונה של ניאו נאצים, וזה משהו שבהחלט קשור לתהליך הזה. בסיבוב הקודם עלתה לדיון הציבורי בארץ כל הנושא של הדרת נשים, ובין שני הליקויים קרו תהליכים בנושא שבוודאי יבואו לידי ביטוי מוחצן יותר עם הסיבוב הזה. עם מרס בסקוור לדרקונים יכולה להיות גם התגברות של אלימות או פעולות המחאה, לחימה למען משהו וכדומה.

הסמל הסביאני לליקוי הירח הוא:

TWO DUTCH CHILDREN ARE STUDYING THEM LESSONS TOGETHER  

Conscious approach to spiritual truth and underlying meanings. Open-mindedness. Clarity of thought along traditional lines.

הפרשנות של האסטרולוג דיין רודהיאר למעלת הליקוי: "גישה מודעת לאמת רוחנית ולמשמעות שמסתתרת. ראש פתוח. בהירות של מחשבה לצד קווים מסורתיים".

יש לנו הזדמנות לעבוד יחד עם אחרים בחיפוש ולימוד האמת האוניברסלית, זו שמאחדת אותנו ואינה מבדילה בין דת, גזע, מין ולאום. יש פה הזדמנות לאחד בין דעות ורעיונות שונים ולמצוא את המכנה המשותף שלהם.

ליקוי ונוס נדיר יתרחש יומיים אחרי ליקוי הירח. זהו ליקוי שמתרחש פעם ב-120 שנה ומגיע בזוגות בהפרש של 8 שנים. הליקוי הקודם, בן הזוג של הליקוי הזה היה ב- 8 ביוני 2004  גם כן במזל תאומים, במרחק שתי מעלות מהליקוי הנוכחי שיתרחש ב- 15 מעלות תאומים ומתרחש בשיא הנסיגה של ונוס. המפגש עם השמש מאיר את המקומות שאולי קצת הזנחנו ומביא להתעוררות והאצה של תהליכים בכל מה שקשור למערכות יחסים מכל סוג: רומנטיות, חברויות, שותפויות וגם בין אויבים. לכן גם במישור הפוליטי יכולים לעלות שוב היחסים בין ישראל לפלסטינים לכותרות. אבל גם אם סתם רבתם עם השכנים שלכם, אולי זה זמן טוב לסגור את המעגל. מאהבים חדשים וישנים, מערכות יחסים שיסתיימו ואלו שיתחילו ומה יקרה עם הכלכלה העולמית? יתכן משבר נוסף. כבר עכשיו אנחנו רואים ביוון ובספרד אירועים הקשורים לאירו.

הסמל הסביאני של מעלת הליקוי של ונוס הוא:

 WOMAN AGITATOR MAKES AN IMPASSIONED PLEA TO A CROWD 

Rising of the human soul in demand for the recognition by the outer nature of the needs of inner being. Self-assertion.

 הפרשנות של האסטרולוג דיין רודהיאר למעלת הליקוי: "התרוממות של הנשמה האנושית בדרישה להכרה על ידי הטבע החיצוני של צרכי ההוויה הפנימית".

ונוס אכן מדברת על הצרכים של ההוויה הפנימית, וכאן אנחנו יכולים לעבוד על ההכרה של ההוויה הפנימית שלנו ובכך שנכיר בה, נוכל לדרוש גם מערוכת היחסים שלנו עם אחרים יתנו ביטוי והכרה לצרכים אלו.

השיעורים ההתפתחותיים שנדרשים מאיתנו בתקופת הליקויים הם לגלות יותר סבלנות ופתיחות לדעות ואמונות של אחרים מצד אחד, אולם לא לוותר על האמת הפנימית שלנו או על ידיעה אינטואיטיבית שעולה בנו, גם אם ההגיון שלנו לא מאפשר לנו להתייחס אליה ברצינות. עצם העובדה שנפטון וכירון בדגים הם חלק מהליקויים גם כן מעלה את האפשרות שהרבה דברים יוכלו לצאת לגמרי משליטתנו או מפרופורציות, והתחושה היא שאנחנו צריכים להתמסר לגמרי לתהליכים שקורים, כי אם לא פשוט נאבד את שפיותנו. אין סודות, הכל יוצא החוצה, בין אם הוא נעים לנו או לא. מהצד החיובי יכולים להיות תהליכי ריפוי קולקטיביים, ואכן זהו זמן טוב להתחבר למקורות שלנו להתפלל יחד לשלום, למדוט או לעשות משהו חיובי ומעצים למען אחרים, מתוך ההבנה שזה יחזור אלינו בחזרה.

ולסיום – מה אפשר לעשות עם כל המידע הזה ולהתמיר אותו בצורה חיובית בחיינו?

נשימה שהיא מדיטציה ומדיטציה שהיא נשימה לאיזון רגשי ולקבל פרספקטיבה.
בכל פעם שאתם מרגישים שאתם יוצאים מאיזון נסו את הטכניקה הזו >>

סדנת קונדליני יוגה ביום של ליקוי ונוס ב- 6 ביוני בשעה 19:30 בתל אביב – תרגול מיוחד לעונת הליקויים. לפרטים נוספים הכנסו לכאן >>


גלי ליבנה היא אסטרולוגית – יועצת ומלמדת קורסים למתחילים ומתקדמים מורה לקונדליני יוגה. מטפלת בהילינג ופרחי באך. לאתר של גלי >

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “שלושה ליקויים וירח גדול אחד”

  1. אולי זה מטופש אבל, לפעמים, כשהחיים שלי כאוטיים כל כך משמח למצוא טקסט שמסביר לי למה זה מסונכרן עם הייקום.
    וגם, אלוהים אדירים, למה לא סיפרו לי שהעולם לא עומד להחרב בדצמבר?
    בקיצור, תודה על כל העדכונים מותק….

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close