זוגיות ומשפחהחינוךילדיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

שלישי-קהילתי בבית ספר רימון

לוגו רימון

שלישי-קהילתי
אחר צהריים של בילוי משפחתי בחוגים משותפים להורים ולילדים, ימי שלישי בבי"ס רימון.
בית ספר רימון (במתחם "החקלאי" בפרדס חנה) פותח מרחב בילוי משותף לילדים ולהורים, כל יום שלישי מ-16:30 עד 19:00:

משחקי ילדוּת להורים וילדים
בילוי משותף בחוגים: נגרות, גינון או ג'אגלינג
ארוחת ערב משותפת כל אחד מביא משהו
בואו לחוויה מיוחדת של יצירה, הנאה, ומפגש אנושי משמח.
עלות: 210 ש"ח לחודש לילד והורים,  380 ש"ח לחודש לשני ילדים והורים.
התנסות ראשונה חינם.
פרטים באתר האינטרנט של רימון.

מתחילים ב- 2/9/14, עם יום פתוח ללא תשלום!

 

ואם ביום שלישי לא בא לי?

יש עוד הרבה חוגים לילדים ולמבוגרים, בשאר ימי השבוע.
לפרטים ולהרשמה מוזמנים לפנות לרומם סרנגה בטלפון 054-8300357
או במייל: romemsaranga@gmail.com

על החוגים והמורים:

ג'אגלינג עם ערן צנטנר, מגיל 6-106
הזדמנות ללמידה הן לילד והן להורה. הנוכחות ההורית תומכת בילד (ולהיפך…) וזו הזדמנות לכולנו לנסות לאתגר את עצמנו בלמידת מיומנויות ובחזרה אל אווירת המשחק של הילדות.
ערן צנטנר עושה להטוטים ומלמד ג'אגלינג במספר מסגרות, זאת השנה השנייה שהוא מלמד אצלנו ב"רימון". התוצאות של השנה הראשונה והמוצלחת ניכרות בהפסקות: הרבה מאד ילדים עושים אצלנו ג'אגלינג בהפסקות, במיומנות מרשימה!
בנוסף לחוג המשותף ימשיך גם חוג הילדים שהחל לפני שנה.

גינון עם מעין אגמון, גיל 4-104
נבנה ביחד ערוגת שכבות עשירה מחומרים מזינים, נזרע זרעים ונכין שתילים שמתאימים לעונה, נעקוב בהתרגשות אחרי ההתפתחות של הצמח – מזרע לפרי, נתבונן, נצייר, נתפלא, נלמד לעבוד ביחד מתוך הקשבה, שיתוף, התמסרות ואחריות. נכין גינות קטנות משפחתיות, וערוגות גדולות משותפות. תוך כדי העשייה נחווה מקרוב את היצירתיות שלנו ושל ילדינו, ונתבונן מחדש על מקומנו כהורים.
מעין אגמון מטפלת בעזרת כוח הריפוי של מחזור הצמיחה. מורה בהכשרתה, ובעלת תעודה של גינון מרפא עם נסיון של 10 שנים בתחום זה.

נגרות עם מעין יצחקי ועידו אגמון, גיל 6-96
מעין הוא נגר מוכשר, וגם מורה. עידו עובד עם ברזל ועץ, והוא גם אמן. שניהם יחד יעבירו חוג נגרות ועבודה בעץ להורים וילדים, שיבנו יחד רהיטים קטנים ופשוטים או יעשו יחד עבודות אמנות בעץ. לא נדרש כל ידע מוקדם או ניסיון באחיזת מסור .
מועד התחלה: 2.9.14. עלות: 210 ₪ לילד והורים לחודש, 380 ₪ לשני ילדים והורים לחודש.

ריקוד הודי קלאסי – קאטק, ימי שני, גיל 6-12
לריקוד ההודי יש שפה עשירה מרובת רבדים ודקויות, ומשתתפים בו איברים שכמעט לא נוכחים בריקוד המערבי כמו אצבעות הרגליים, העיניים וכפות הידיים. הידיים למעשה מספרות את הסיפור כמו בשפת הסימנים: הן מתארות את זריחת השמש, את העננים המרחפים בשמים, גלי הים, הזרע שנובט ומעוף הציפורים. לכפות הרגליים ענודות פעמוני קרסול יש חלק מאוד חשוב בריקוד הודי: התלמידות לומדות לתופף עם כפות הרגליים שלהן מקצבים מורכבים כשהפעמונים ענודים בפעמונים בהרמוניה מקצבית. מלבד תיפוף המקצבים, גם שפת המקצבים נרכשת בחוג זה. לכל תיפוף רגל יש מילה/קול משלו והרקדניות הצעירות לומדות שפה ייחודית זו הנשמעת כמו שירה ערבה לאוזן.

מאילה היא רקדנית, מורה וכוריאוגרפית לריקוד הודי קלאסי. מאילה, ילידת הארץ, למדה את הריקוד ההודי במכון לאומנות ותרבות הודו בלונדון. במקביל, הופיעה מאילה כרקדנית וכסולנית במספר להקות ריקוד מחול הודי בלונדון. מוזמנים לראות קליפ קצר ממופע הסיום בשנה שעברה (וגם לנסות לזהות בו כמה ילדות מ"רימון" שכבר לומדות עם מאילה).
מועד התחלה: נובמבר. עלות החוג תימסר בהמשך. ניתן לפנות למאילה בכל שאלה, בטלפון: 054-6262931

לרקוד עם דבי, ימי רביעי, גיל 4 עד כיתה ג'.
חוג המחול היצירתי של דבי גידל כבר מחזורים רבים של רקדניות מכל האזור. דבי מלמדת כבר שנים רבות בפרדס חנה, בבנימינה ולאחרונה גם באולפן למחול בעין שמר. אצל דבי רוקדים לצלילי סגנונות מוזיקה שונים, הריקודים עדינים וסיפוריים, התנועה חופשית ומשוחררת, והגישה שלה לילדות הצעירות מעוררת השראה!
מועד התחלה: 3.9.14. כל הפרטים לגבי עלות והרשמה ישירות אצל דבי: 052-5670792

יוקלילי, ימי ראשון, כיתות ד'-ו'
ה- ukulele הוא כלי נגינה שהומצא בהוואי בסוף המאה ה-19, והוא בעצם גיטרה קטנה בעלת 4 מיתרים. הוא קטן, נוח לנגינה ומתאים מאד לילדים. ארנון אולנדר-רוזן הוא מורה למוזיקה, בעל ניסיון עשיר בלימוד ילדים, והוא פותח גם אצלנו קבוצה קטנה של לימוד יוקלילי. לפרטים נוספים על החוג היכנסו לקישור הזה.
מועד התחלה: 7.9.14. עלות: 200 ₪ לחודש. להרשמה ולפרטים נוספים ניתן להיכנס לקישור או לפנות לארנון בטלפון: 052-3063620

יוגה לילדים, ימי חמישי, גיל 5-8
שיעור יוגה לילדים נלמד בדרך חווייתית ומרתקת, בה הילדים פוגשים את תנוחות היוגה, הנשימה, וההרפיה בדרך של סיפור, משחק ושיר, דרך עולם החי והצומח. הילדים מקבלים כלים המאפשרים להם לפגוש עולם קסום של רוגע ושלווה, שקט פנימי, יציבה נכונה, קשב וריכוז, חיוניות ושמחה, והרבה הנאה.
טליה, אמא לארבעה, מורה ליוגה לקבוצות מבוגרים וילדים. בוגרת קורס מורים באוניברסיטת ת"א בהדרכת יעל זיו, תלמידתו של עידו לוי, בוגרת קורס מורי יוגה לילדים במרכז שיבננדה ת"א בהדרכתו של גיא דקל.
מועד התחלה: 4.9.14. עלות: 170 ₪ לחודש.

ג'אגלינג לילדים, ימי חמישי, גיל 6-14
ג'אגלינג הוא הזדמנות לפעילות חוויתית, מעשירה, מגבשת, מעצימה, ובעיקר כייפית. התלמידים יתנסו במגוון רחב של אביזרים מתחום הג'אגלינג ועולם הקרקס, ביניהם: כדורים, דיאבולו, מוטות, מקל פרח, מטפחות, טבעות, קביים, רולה-בולה, צלחת סינית, חבל ועוד… נתאמן ונרכוש מיומנויות של קואורדינציה, שליטה, ריכוז, שיווי-משקל ואיזון, פיצול קשב, זריזות, שיתוף פעולה ועוד. לימוד התרגילים ודרך המשחק נעשים בצורה הדרגתית ומותאמת אישית, מדרגת הפשטות הבסיסית ביותר לעבר מורכבות עולה. סגנון לימוד זה מאפשר יצירת רצף של הצלחות, התרגול יכלול עבודה אישית, בזוגות ובמסגרת קבוצתית, וייערך שילוב בין הקניית הטכניקות השונות לבין שימוש במשחקים.
ערן צנטנר עושה להטוטים ומלמד ג'אגלינג במספר מסגרות, זאת השנה השניה שהוא מלמד אצלנו ב"רימון". התוצאות של השנה הראשונה והמוצלחת ניכרות בהפסקות: הרבה מאד ילדים עושים אצלנו ג'אגלינג בהפסקות, במיומנות מרשימה!
מועד התחלה: 4.9.14. עלות: 180 ₪ לחודש (140 ₪ לילדים שיירשמו גם לחוג ביום שלישי). פרטים נוספים אצל ערן: 054-4735828.

מספר המקומות מוגבל, הבטיחו את מקומכם והירשמו עכשיו, ובואו לשיעור ניסיון ללא התחייבות.
לשאלות נוספות והרשמה ניתן לפנות במייל או בטלפון 054-8300357, לרומם.

חוגים למבוגרים

יוגה למבוגרים, ימי ראשון
שלום זוהר מלמד יוגה כבר שנים רבות. הוא מלמד אשטנגה יוגה מסורתית ע"פ המסורת של שרי ק. פטבהי ג'ויס, המבוססת על הביומכניקה של הגוף. שלום הוא מורה ומטפל מוסמך ליוגה ואיור-ודה, בארץ ובחו"ל, מאז 1996, והוא פותח חוג יוגה אצלנו בנוסף לחוגים שהוא כבר מעביר באזור עמק חפר ובמקומות נוספים.
מועד התחלה: 7.9.14. עלות: 200 ₪ לחודש. פרטים נוספים אצל שלום בטלפון: 054-3254212.

קפוארה למבוגרים, ימי שלישי
קפוארה היא אמנות לחימה ברזילאית. הקפוארה היא בן חורג במשפחת אמנויות הלחימה, וטוב שכך: היא משלבת בנוסף למיומנויות גופניות גם מוזיקה דרום אמריקאית, קשר בין קצב לתנועה, הרבה עדינות, אסתטיקה וכישורים חברתיים.
הרפה היא מורת קפוארה מנוסה, מומלצת ומבוקשת מאד, הרבה מילדי פרדס חנה כבר מכירים אותה, וזאת ההזדמנות שלכם. מומלץ לנסות, גם (ובייחוד) למי שלא עשה קפוארה מימיו.
פרטים לגבי מועד תחילה, עלות והרשמה – ישירות אצל הרפה בטלפון: 054-5712757

פלדנקרייז למבוגרים, ימי שלישי
פלדנקרייז היא שיטה לפיתוח מודעות דרך תנועה, שכלול היכולת התנועתית ושיפור היציבה. סיגל אביטל בוגרת קורס הסמכה למורים בשיטת פלדנקרייז של ג'רמי קראוס, מלמדת מזה 8 שנים שיעורים פרטיים וקבוצתיים. למידע נוסף מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של סיגל.
מועד התחלה: מיידי, החוג כבר רץ ואפשר להצטרף. עלות: 150 ₪ לחודש. פרטים נוספים אצל סיגל: 052-3312694.

רישום מודל, ימי חמישי
רעות לביא, המורה לציור ורישום של כיתות ו'-ז'-ח' בבי"ס רימון, תחזור בקרוב מחופשת לידה ותפתח סדנת רישום מודל בת 10 מפגשים.
הסדנא תיפתח לאחר החגים ופרטים נוספים יימסרו לקראת הפתיחה.

לפרטים ולהרשמה מוזמנים לפנות לרומם סרנגה בטלפון 054-8300357
או במייל: romemsaranga@gmail.com

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close