אינטרנטגם וגםהתפתחות האתרטורים אישייםכתיבה פרטית

שנה ומושבה חופשית חדשות!

מושבהוואו. סופסוף זה קורה.
כמעט שנתיים אחרי שהצטרפתי אל רונית אל מושבה חופשית, וכשנה וחצי אחרי שהתחלנו בתהליך השדרוג, מושבה חופשית החדשה יוצאת אל העולם בראשון (8.9) בערב!

האמת, היו רגעים שכבר לא האמנתי שזה יקרה.

כשהתחלנו בתהליך, לא ידעתי שאני עומד להיכנס לתהליך של בנייה עצמית, ולא רק בנייה של אתר. הייתי צריך ללמוד להכיל יותר מתמיד (אי ודאות, יחסי גומלין עם אנשים, שותפות, עיכוב בזמן ועוד), ללמוד לשחרר שליטה ולתת לדברים לקרות (גם אם אחרת ממה שרציתי) ובעיקר ללמוד לנשום.
ועוד פעם לנשום.

למרות שאינני אישה, התהליך הרגיש כמו לידה, לידה מחדש של אתר שנולד ע"י רונית לפני יותר משבע שנים ועכשיו רוצה לפרוץ ולשנות צורה ולהתאים עצמו למציאות המשתנה. מה גם שאשתי גיל וגם רונית ילדו בינתיים 2 ילדים מקסימים בלידה ביתית… אולי נקרא לזה לידה קהילתית…

אז עכשיו, כשהשנה היא חדשה ומושבה חופשית החדשה מציצה החוצה אני מנסה לבטא במילים את שאני מרגיש. בתמצות הייתי קורא לזה אושר ותקווה מהולים בחשש… אושר על הגשמת הרעיון והיצירה המשותפת (תודה רבה גיא ושני היקרים!), תקווה שהתבנית החדשה תספק פתרונות ותעזור לקהילה וגם לנו להתפרנס… וחשש – מה אם לא יאהבו? מה אם יהיו באגים? מה אם כל המודל העסקי החדש לא יעבוד? ואז אני מגלה שני דברים: שאת אותו חשש אני חש לעיתים גם על עצמי כאדם… וכן – שמושבה חופשית נהפכה להיות חלק ממני, עוד צד בחזות שלי, ואני שמח ומוקיר תודה על כך. ואז, כמו בחיים, אני מקבל באהבה את כל החששות ומחבק אותם בזרועות פתוחות – כי למדתי שהדרך אל החופש היא לקבל את הצדדים בנו שעדיין לא מפותחים מספיק, שאולי לעיתים הם לא יפים, אבל מוכנים גם כך, לצאת אל העולם ולומר – אני כאן!

הראה עוד

5 thoughts on “שנה ומושבה חופשית חדשות!”

  1. רונית ורואי יקרים… כנראה השמות שלכם לא במקרה מתחילים באות ר…
    כמו עלה שלכת בסתיו נשר לו האתר הישן…עלה זהוב,בהיר ושברירי…ועדיין זוהר בקסמו…
    נראה לי שהקסם שנשאר עבר ישירות לכאן…איזה יופי של אתר… משודרג…
    כמה מחשבה,מעוף ותשומת לב לדברים החשובים…
    מקווה שהעיניים של הוותיקים יתרגלו ויקבלו השינויים כפי שמקבלים את השינויים בחייהם …
    מחבקת את שניכם…
    גיל

כתיבת תגובה

Close