התפתחות האתרכתיבה פרטית

שנה זה חתיכת זמן

איזו שנה זו היתה!
צמחו בפרדס חנה כרכור בתי קפה, מסעדות עסקים חדשים,  היה יריד אקולוגי, כנס Reuse, ערב יום הזיכרון השבור, עלה האתר מקום שמור, שאינשאללה יתגשם לאירוע באביב הקרוב. השיקשוק נהיה שישי בואדי,  תוגת כרכור הפכה ללילה לבן 2, אמנים במושבה הציגו פעמיים,  האנפיות גורשו מהואדי הדרומי ועברו כמה עצים צפונה, ועוד.. ועוד..
בארץ נדלקה המהפכה החברתית והביאה את המאהל המקומי וכלים נפלאים לתיקשורת בין אנשים ובין רעיונות, ובזה כוחה ומכאן התפתחותה, התפתחותנו.

וגם השנה…
קרו לי הרבה דברים פנימה.
נהייתי בת 40,
אימצתי את רורו ותולולה (לראשונה בחיי אני מגלה את העונג שבחיים לצד חתול)
הצטרפתי להילינג סקול בשוייץ, נישאתי (!) לאהוב ליבי בחתונה סודית, בנעלי בית,
הפסקתי לצבוע את השיער, מחייכת במראה לשורשים הלבנים שלי כמו לחברים ותיקים,
עניתי להמון טלפונים, העלתי מאות פוסטים, בעיקר בעריכה,  עדכנתי גירסת וורדפרס, הדרכתי אנשים בוורדפרס, התחלתי שיגרת גיבוי במחשב, התמדתי בפילאטיס, הפחתתי בצריכת לחם, וחלב..
על כל דבר פה ברשימה אפשר לכתוב פוסט.
…ובמקום לכתוב פוסטים יצרתי צורות פנימיות.

קוראת את הפתק שהשארתי לעצמי בשנה שעברה ורואה את המילים שעלו בו:
תנועה, מיקוד, ערות, שלווה, עשייה נכונה, התקדמות, החלטה.
(אני? אני ביקשתי החלטה? טוב שיש עדות כתובה!)
והמילים האלו מצאו את דרכן למציאות החיצונית.

קלפים שפעם מצאתי, ובדרך להפגנת המיליון חשתי צורך לפרוס על הדק של האוטו

השנה מושבה חופשית גדלה ונהיה לי כבד. צרות טובות, כן? אני לא מתלוננת, רק שמה לב למה שמבקש להשתנות. להעסיק עובדים בשלב זה – לא. מישהו לרוץ איתו – כן. אבל מי? הכי חשוב, מישהו שיראה את מושבה חופשית ויכיר את דקויותיה, שיראה את המתרחש, שזה ידבר אליו באופן אישי. התעייפתי על הספה במרפסת מקווה שיגיע שינוי, שיקרה נס, שיתגלה האדם הנכון לעזור לי להצעיד את מושבה חופשית קדימה. שאהיה חופשיה לכתוב יותר, לזוז במרחב, להביא מהצורות הפנימיות לתוך מושבה חופשית.
שלחתי תפילה עקשנית..

תנועה, מיקוד, ערות, שלווה, עשייה נכונה, התקדמות, החלטה.

ביקשתי התקדמות, ביקשתי החלטה.
והגיע רואי עמנואל.
תודה לאל.
ועכשיו צעד אחר צעד, מהר ומסעיר, אני פוסעת לעבר עידן של שותפות.
אחרי שש שנים לבד הבשילה השעה. ביחד מחפשים את הדרך הנכונה. הסיפור המלא נכתב בשלבים, והוא יפורסם בדיוק בזמן הנכון 🙂

שנה טובה לכל מי שקורא כאן,
לכל מי שכותב כאן
לכל מי שיוצר קשר, שומר על קשר, גם אם זה סמס טלפטי.

המילים שעולות השנה: סבלנות, פוריות, יכולת להיות ברגע, שיתוף, פעולה, שיתוף-פעולה, דיוק, שמחה, שלום, גילוי, הרפתקאה, נשימה, אומץ, קלילות, אמון, אהבה
בתוך השקט המתעבה של ערב ראש השנה תשע"ב,
מעומק הלב,
אני מאחלת לנו בשפת נרניה שנדע לנוע קדימה ולמעלה, וביחד!
שנה טובה ומבורכת!

הראה עוד

13 thoughts on “שנה זה חתיכת זמן”

  1. ואיזו שנה זו הייתה. שנה של מהפיכות, בחשיבה, בעשייה. שנה של שיתופי פעולה ושנה של הבנה את כוחה של הסולידאריות. שנה של חזרה לאחור אל ערכים שכבר נס עליהם הכלח ויחד עם זאת שנה של הליכה אל העתיד.

    ובתוך כל זאת המושבה החופשית על שלל גווניה, נעה קדימה ואחורה במרחבי הזמן הגלקטי של אנשי המאיה ובזכרונות של היוצרת שלה. מוסיפה צבעים, וניחוחות וריחות וטעמים, חושפת עוד טפח , מדביקה עוד טפחיים.מאפשרת במה ומהווה צינור.משתלבת עם המציאות בחוץ ובוראת מציאויות משלה.

    שתהיה זו שנה דינאמית, שבה האס יישלף ברגע הנכון והיד שתקבלי תהיה היד הטובה ביותר שתוכלי לבקש. שתהיה זו שנה של שפה משותפת.

    שנה טובה.

  2. רונית הקוסמת, את השראה גדולה. וכל היצירה שלך היא כזו – יוצרת קסם ומזמינה קסם. פרדס חנה כרכור והגלקסיה בחרו טוב. מאחלת לך הצלחה בשינוי ובשותפות ובכל השלבים הבאים שאת מוזגת. הרבה אהבה שלוה והפתעות מנצנצות במעלה הדרך

  3. אהובה יקרה ומוכשרת אש שכמוך , שנה מצויינת עברה למרות שלחלקינו נראתה קשה מנשוא, כשיש שינוי במאקרו אין לצפות שלא יזוזו התאים והמולקולות במיקרו , הגופנפשרוח מתאימים עצמם ומסתנכרנים עם הקוסמי, הגובלי. שנה מדויקת תהליכים עזי משמעות שנראים בחוץ ונחווים מבפנים – ואת עשית קפיצה קוונטית , מחכים לשלב הבא, איזה בשורות ותנועה את מביאה לנו. תבורכי את ומשפחתך וכל הקוראים והקוראות הנפלאים של הבלוג המדהים הזה. השנה שנכנסת תהיה עוד יותר נפלאה- תנועה מהירה , החלטות נועזות , אמיתות שיהפכו לשאלות שפותחות את שדה ההכרה לצורת חשובה חדשה, יצירתיות בכל תחום , בכל מה שאנחנו עושים . אמן ובאהבה לידידי מכירי אהובי ,זכרות ונקבים, לכל המהפכנים החולמים והמגשימים המהנדסים המעצבים העומלים על דוקטוראט ,לגננים והגננות ,לעומלים בתסר ובגלוי לעשות את העולם הזה טוב יותר, ליזמים , לאספנים לסוחרים , לאמהות והאבות , לבלוגרים למקעקעות לשחקנים והשחקניות לבימאים והבמאיות לפסיכולוגיות ולאנשות ההי טק (הנה הצליחה לי צורה שהיא גם זכר וגם נקבה)… ליועצים והמטפלים לבוהים בקירות וכותבים והמוחקים אוהבת אתכם עד בלי די …שנה טובה

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close