וידאוכלליניו אייג'סביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

שני מפגשים עם ג'ון דה רייטר בראגה

מה אם הגנוז איננו סוד
והנסתר גלוי
ובך נמצאת דלת הסתרים והלב שלך הוא השער
וישנו איש אחד שיכול לתת לך את המפתח
המפתח לחופש, המפתח לאמת
הטרנספורמציה תקרה, המסע האמיתי החל
מה שרק חלמת עליו עד עכשיו נעשה אפשרי
אל תפספס את ההזדמנות הזאת

שני מפגשים בראגה פרדס חנה בימים רביעי-חמישי 2-3 למאי 

ג'ון דה רייטר הוא מורה מואר אשר נמצא במצב מתמיד של אחדות עם אמת חיה. בג'ון נפגשו התנאים המושלמים עם יכולות יוצאות מגדר הרגיל, אשר ביחד עם התעוררות מוחלטת של תודעתו יצרו מורה אשר לא נראה כמותו מזה עידנים. המסע הרוחני של ג'ון מענין ומכמה בחינות הפוך לגמרי מסיפורים רוחניים מוכרים. הוא מתחיל לא בחיפוש אלא דווקא בהארה ספונטנית אותה חווה בגיל 17.

מאז נמצא ג'ון בהעמקה מתמדת וממוקם על קצה קצהַ של התחדשות התודעה. משם הוא מביא ביטוי מקורי חי של האמת. אמת קורנת המבארת את כל רמות החיים וההוויה.

במפגשים ניתן לשאול את ג'ון שאלות בכל נושא. ג'ון פונה לקהל נרחב ומגוון של אנשים ועונה לכל שאלה, בין אם השואל רק "מתחיל" את הדרך והוא אותו אחד בעל תחושה בלבד שישנו משהו שמתקיים מעבר למוכר ולידוע, לבין זה שיודע וחוה את המופלא, או זה שכבר התעורר מהשינה העמוקה ויש בו געגוע וצמא לבית, או זה שהוא כבר ער ומודע לקסום ולמה שמעבר לצורה.

ההמצאות במחיצתו של ג'ון יוצרת האצה בגדילה ובהתפתחות האבולוציונית שלנו. לג'ון יש יכולת מדהימה להביא את כולך לנקודה אחת בה הכל כמו מתישר בפנים, האבק מתנער, העיניים נפתחות, האוזניים והלב מתחילים לשמוע כאילו בפעם הראשונה. ג'ון לא מציע טכניקות אלא פשטות, פתיחות וכנות של הלב והתודעה. הוא מציע שבכל אחד ואחת מאיתנו טמון המפתח להכל. זה לא נמצא מחוץ לנו אלא בתוכנו, בתוך הלב.

אז איך מגיעים לשם? זאת בדרך כלל שאלת השאלות עד שאתה פוגש את ג'ון.

ג'ון מדבר הרבה על העצמי, על הלב ועל האני האמיתי. העצמי הוא המוכר "הקונדישנינג" או ה"פרוגרמינג" שכל אחד בא איתו לעולם הזה או רוכש במהלך חייו ושרובנו כלואים בתוכו מבלי לשים לב בכלל. הוא מכוון בעדינות ובעזרת כלים שונים להתמקד ולהתיחס לתדר אחר שנמצא בתוכנו, לתדר הלב שם החויה משתנה ואנחנו מתחילים ללמוד לצעוד בתוך משהו מקורי יותר וראשוני. אנחנו מתחילים להיזכר במי ומה אנחנו באמת ואיך היינו והרגשנו כשהיינו מאוד מאוד קטנים ושלמים בצורה אוטנטית.
ישנם היום כל כך הרבה מתקשרים ותיקשורים ותמסורות מכאן ומשם. המפגש עם ג'ון הוא מפגש עם תמסורת חיה שעוברת בניקיון כפיים מופלא מהמקור ישירות למאזין והמתבונן.
חיבור הנתונים האלה ביחד עם כנותו ופתיחותו של המשתתף יוצרים תגובה ואלכימיה. השילוב של מה שג'ון מביא ביחד עם הכנות והפתיחות של המשתתף מאפשרים צמיחה מואצת והתפתחות אליה כולנו עורגים.

כולנו ניסינו טכניקות ותורות שונות קראנו ספרים וחוינו דבר זה או אחר אך אם נהיה כנים אצל רובנו החויה התפוגגה לאחר זמן מסויים וחזרנו לשגרה האפורה והמכאיבה. ג'ון מציע גדילה קבועה ולא דבר חד פעמי. הוא מזמין לשינוי מוחלט ששכל אחד יכול לבצע בתוך עצמו דרך המפגש עמו.
אם יש בך תחושה שהחיים שלך נועדו להיות יותר ממה שהם כרגע או שישנו קול בפנים שקורא לך להשתתף בשינוי הגדול שקורה, ג'ון הוא השער והוא יתן לך את המפתחות אם רק תהיה פתוח כנה ומתמסר. הוא ירווה את הצמא שלך ויגרום לך להזכר בכל מה שאתה יודע עמוק עמוק בפנים.

אנו שמחים להזמינכם למפגש עוצמתי ומיוחד במינו. ג'ון דה רייטר המורה הקנדי המואר חוזר לפרדס חנה! חגיגה של אמת, מפגש עם השקט עם ההויה וטרנספורמציה.
תאריכים: מאי 2-3 (ימים רביעי-חמישי) ב-7 בערב
כניסה: 50 ₪ להרשמה מראש באתר: www.johnderuiter.com/il

או 70 ₪ בדלת 30 דקות לפני כל מפגש

כל מפגש ייחודי (ולכן אפשר להגיע לשני המפגשים) ובנוי מדיאלוגים עם ג'ון ורגעים של שקט. המפגשים ייערכו באנגלית. לפייסבוק של ג'ון  /  לאתר של ג'ון

פרטים ושאלות עמוס: 050-6287025 אדגר: 052-5957647 (באנגלית)

 

"רק האמת עונה ללב הווייתך, מזינה ומספקת אותה לחלוטין.
כל דבר אחר משאיר ריקנות שאינה משביעה.
האמת היא המקום שממנו באנו, והבית אליו אנחנו מתגעגעים לחזור.
אמת היא – כאשר כל תודעתך אינה מוגבלת,
שלווה פנימית וטבעית של התודעה הנעה כביטוי של המציאות.
אמת זו ניתן לדעת רק כאשר אינך נותן לרגשות, לשכל ולאינטואיציה להגיד לך מי אתה.
זהו טוהר הלב – האוצר העדין והיקר ביותר של התודעה".
[ג'ון דה רייטר]

תגיות
הראה עוד

1 thought on “שני מפגשים עם ג'ון דה רייטר בראגה”

כתיבת תגובה

Close