השימושון

שנת הסערה החשמלית

לאט לאט טיפין טיפין אני מניחה לידע של המאיה להסתנן (או שמא להתעורר) לי לתוך ההכרה היומיומית. ככל ש 2012 מתקרבת הידע הזה הופך לחיוני.
ביום שישי האחרון היה היום שמחוץ לזמן ובשבת, כלומר אתמול, התחילה שנת מאיה חדשה: שנת הסערה החשמלית. לוח השנה הגאוני של טליה טוקר הסתיים וזה באסה! לא יכולה לעבור ללוח גרגוריאני משמים.. אז עד שתצא המהדורה הבאה של הלוח אני מתעדכנת באתר של טליה על בסיס יומיומי. אתם מוזמנים גם:

מאת: טליה טוקר

סערה

השנה שמתחילה ב-26/7 היא שנת סערה:
אנשי המאיה נהגו לענוד את הקמע של הסערה כסמל לריפוי. מכאן שזוהי שנת ריפוי עמוק עבור כולנו. אנו לומדים לנקות את השליליות מהתאים שלנו, עד לרמת הד.נ.א.. בשנה זו, המטרה היא לרפא את עצמנו ואת הסובבים אותנו ולהשתחרר סופית מחוסר איזון פיזי, רגשי ומחשבתי.
ברמת הקולקטיב, הריפוי של שנת הסערה עשוי לנקות זיהומים, דחיסות וחוסר איזון שקיימים על פני כדור הארץ.
הסערה היא העוגן של חיי המשפחה, הקהילה והמדינה. כך שקיים פוטנציאל של איחוד כוחות והגעה להרמוניה סביב תחומים משותפים.
בעזרת הסערה אנו מושכים השנה אנרגיות של אמון וביטחון עצמי. אמון בעצמנו וביכולות שלנו, אמון ביקום ובתוכנית האלוהית כולה, עד שנסכים לקפוץ משוחררים אל מימיי החיים הסוערים.

שמש

האנרגיה התומכת בנו היא של השמש:

בשנת הסערה אנרגיית השמש תומכת בנו וממלאה אותנו באור ובחמימות. במידה ונרגיש מותשים ומתוסכלים, אנו מוזמנים לנשום את הסמל של השמש ואת קרני השמש בכלל ולהרגיש תחושת חמימות שמחזקת אותנו. האור שאנו מתמלאים בו מאפשר לבהירות בנוגע לאספקטים השונים של חיינו.

כמו כן השמש תומכת בנו להתחבר לאש הפועמת בליבנו, שככל שאנו מטפחים אותה, מתאפשרת לנו תנועה יצירתית, קלה וממוקדת בחיינו.

רוח

האנרגיה שמחזקת את תת המודע היא של הרוח:
האנרגיה שדוחפת אותנו מבפנים, בתת המודע היא של הרוח, שמשלימה את ההשפעה של הסערה. הרוח מלמדת אותנו לנשום. הנשימה היא הכלי החשוב ביותר שיש בידנו. בכל פעם שאנו שואפים, החמצן שבאוויר ממלא את התאים במידע ומאפשר לחדות ולחיוניות.
הרוח תדחוף אותנו השנה לפתח את יכולות התקשורת שלנו. לבטא את עצמנו בנועם ובהשראה, במגוון נרחב של סיטואציות.
כמו כן, הרוח מלאה בהומור ובעליזות, כך שקיים פוטנציאל לתנועה קלילה ומלאת שמחה, בחיי היום יום שלנו.

ירח

האנרגיה שמאתגרת היא של הירח:
אנרגיית הירח מאתגרת אותנו השנה להתחבר למקור אדיר של חכמה שטמונה בתוכנו, לירח המאיר שבנו. הירח מכיל בתוכו את כל מאגרי הזכרון של התת מודע הקולקטיבי והחיבור אליו מאפשר לחדד את האינטואיציה שלנו ואת היכולת לזרום בחיינו.
הירח מסמל את הילד הרגיש שבתוכנו, ששם על עצמו מסכות של הגנה כדי לשרוד בעולם הקוטבי. אתגר הירח מלמד כיצד לשחרר אחת ולתמיד את הפצעים והטראומות, שאנו נושאים עימנו במשך השנים. הזיכרונות הללו מוטבעים בנו וגורמים לכך שנמחזר מידע ותבניות מהבית. הסכמה נחושה לשחרר את הדפוסים, תאפשר ליצירת חוזה חדש עם הילד שבתוכנו.
כך שהשנה אנו לומדים להתנקות מכבלים שאוחזים בנו וכתוצאה מכך מתחברים לעוצמה פנימית, לתובנות מעמיקות וליכולת להתגלגל כמו ירח כדורי, שזורח בנהר החיים.

לילה

והאנרגיה שמדריכה היא של הלילה:
אנרגיית הלילה מדריכה אותנו השנה להתבונן עמוק אל תוך נבכי נשמתנו, לחקור את המקומות החשוכים שבפנים, לשנות את זווית הראייה לגביהם ולהתמלא בשפע של אור.
הדרכת הלילה מלמדת אותנו להרגיש בנח עם עצמנו ובחיינו.
אנו מוזמנים בשנה זו להגיע לתחושה של בית, בכל מקום בו אנו נמצאים- בגופנו שנושא אותנו נאמנה, בביתנו, ההיכל המקודש שלנו ועל פני האדמה עם כל השינויים שמתרחשים בה. הלילה המדריך מאפשר לנו להתחבר לאינטואיציה וממנה לפעול.

המעקב אחר התהליך המתפתח של הירחים בשנת הסערה החשמלית יכול ליצור שינוי בזווית הראייה שלנו כלפי החיים, לשחרר מאיתנו דפוסי חשיבה ישנים, לפתח בנו איכויות של שמחה וחיוביות ולחבר אותנו לרטטים של אהבה ללא תנאי, הקיימים עכשיו על פני האדמה.
מאחלת לכולנו שנת סערה מרפאה, מצמיחה ומאושרת,

***

טליה טוקר: מלמדת, מטפלת ומתמחה בידע הזמן והמרחב. לאחר 8 שנים של לימוד, חקירה ותהליכים אישיים, עברה חניכה בשושלת הקיצ'ה, שושלת שאמאנים גוואטאמאלית עתיקה וכן הוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה. מלמדת כיצד לחיות את הקודים המוצפנים בלוחות הזמן, עורכת מפות אסטרולוגיות אישיות של המאיה ומדריכה במפגשים אישיים. מידע נוסף באתר | באימייל | ובטלפון: 052-2203337

הראה עוד

1 thought on “שנת הסערה החשמלית”

כתיבת תגובה

Close