השימושון

תגלית אצל השיננית!

הייתי היום אצל השיננית – איזה כיף!
בקופת חולים מכבי בחדרה. מרפאה נחמדה, אפילו שיש לעבור דרך חדר מדרגות עם ריח חדש של מעקה צבוע לבן, שישר השרה עלי דיכדוך כמו שתמיד היה נופל עלי ב- 1 בספטמבר.

כמה דחיתי את השיננית הזאת. בטירוף. מין מוד של הזנחה עצמית מגובה בחיפזון יומיומי.
וגם לינאי יש חור בשן – כבר היה לו פעם, ובאותו זמן עבדה שם רופאת ילדים מהממת, ציפי אחת, שסתמה לו את החור בלי הרדמה, תוך שהוא יושב עלי וצופה בערוץ הופ. יצא מבסוט ומאוהב ברופאה, שמאז הספיקה לעזוב את העיסוק בשיני חלב לטובת רפואה סינית.

מאז אותו אירוע מכונן לטובה, לא מצאתי לו רופא/ה אחר/ת. שוב, הזנחה. כשמדובר בגוף שלי אז קל לי לעבור את זה אבל כשזה הילד שלי אז מתפתחת עששת מצפונית. וככה, יחד עם החור בטוחנת שלו, הלך וגדל החשש שלי מלמצוא חדש. עד היום.

עם שיניים נוצצות ושיר בלב ניגשתי לשלם, ולרחרח על רופאת ילדים אחרת.
ואז התגלה לי הדבר המדהים הבא:
ילדים שיש להם מכבי מגן זהב או כסף – מקבלים טיפולי שיניים חינם עד גיל 6!!

קבעתי לו תור אצל הרופאה שלי, שמסתבר מטפלת גם בילדים, אישה מהממת ורופאה מעולה. אני אספר על זה בהמשך. (אולי).

הראה עוד

12 thoughts on “תגלית אצל השיננית!”

  1. לתת חינם טיפול לילד עד גיל 6 הינו תעלול פירסומי בלבד מדוע לא עד גיל 8 ? התשובה היא כי מכיוון שהטיפול היותר משמעותי אצל ילדים הינו איטום חריצים ונעשה מגיל 6 ואילך.

    ניתן לקבל במרפאה בגבעת-עדה את כל טיפולי השיניים ילדים ומבוגרים במחירים שווים לכל נפש(מחירי קופ"ח פלוס מינוס) בחומרים מאיכות מעולה וללא צורך לרוץ לחדרה לחפש חניה ואולי גם לקבל דו"ח.

    הטלפון במרפאה בגבעת עדה: 04-6288813 כולל לטיפולי עזרה ראשונה 24 שעות.

  2. אנחנו מטופלים שנים – עוד מתל אביב – במרפאות השיניים של מכבי, בחדרה מצאנו את דר הילה שפריר בשבילינו ובשביל הילדים שמוכנים לפתוח לכבודה את הפה מרוב תדהמה על האנרגיות שלה – היאם חייך אליה חיוך גדול וכבר היה אבחון ומתנה קטנה, בפעם השניה הוא כבר שכב על הכיסא והתעניין במכשירים
    אחר כך הוא שאל מתי הולכים שוב.
    לכל מקום יש יתרונות וחסרונות
    במכבי יש סטנדרים מסוימים של חומרים ומעבדות וכו אצל רופא פרטי לעיתים הם חייבים לעבוד עם חומרים זולים יותר או שצריך לחכות הרבה זמן , כי העלויות מאוד גבוהות והקף ההזמנות שלהם קטן לעומת הקופה. אין לנו ממש אפשרות לדעת אלא אם אנחנו מבינים בזה ויודעים לשאול ולבקש
    כשקיבלתי בעבר טיפול שיניים שלא נראה לי, החלפתי רופא בתוך הקופה ועדיין הייתי בתחום האחריות של הקופה לגבי הטיפול
    בתחום שהעלויות בו כה יקרות – לאחריות הזו יש משמעות , יש כתובת גם לגבי מהירות התיקון וגם בהיבט הכספי, אבל השורה התחתונה היא שאני מאוד מרוצה וממליצה לכל מי שחבר מכבי לבדוק את המרפאה לפני שהוא נכנס לסרטים עם רופאים פרטיים לילדים – בכל כך הרבה תחומים אנחנו צורכים שרותים פרטיים – לפחות כאן אפשר שלא – עדיין זה עולה אבל פחות

  3. ואלה שעדיין בקופ"ח כללית יתענגו על טיפול אצל ד"ר זיו סיטנייצקי, שהוא פשוט הקסם בהתגלמותו הארצית. בחדרה במרכז טיפולי שיניים שלהם ישנה גם חגית השיננית המופלאה, שבעזרתה אני מצליחה לעבור את הסיוט הזה ,נדמה לי שפעם בשנה זה בסכום סימלי.

  4. גמנחנו מטופלים ב"מכבי" בחדרה.
    יש שם רופא ילדים שהיה ממש חמוד ואומני ממש התלהבה ממנו (הרבה חיזוקים חיוביים ומתנות חמודות בסוף).
    גמני לא אהבתי בהתחלה את הקונספט של רפואת שיניים "מערכתית" והופתעתי לגלות שאפשר למצוא שם בהחלט רופאים טובים.
    ואין מה לומר המבצע הזה עד גיל 6 הוא מאד משמעותי מבחינה כלכלית…

  5. כן, גם לי יש טראומות ילדות קשות ביותר מהמרפאה של הכללית בנתניה. ברבורי הפורמייקה שעיטרו שם את הקירות עד היום שטים לי בסיוטים. זה היה הכנה טובה ללידה מנוכרת בבית חולים כשאני חושבת על זה. סיוע רפואי נקשר אצלי עם אטימות.
    אבל לשמחתי במכבי, לא יודעת איך זה במרפאות אחרות, הגישה השתכללה מאז: ביקור ראשון של ילד אצל רופא הוא פשוט ביקור, בלי שום טיפול. רק כדי להכיר את הרופאה ואת הכיסא ואת כל הכפתורים שלו. למדו משהו.

  6. לפני כמה חודשים לקחנו את הילדות להיבדק אצל סימון, בבנימינה.
    מעבר לזה שהוא הצליח להשיג שיתוף פעולה מלא מבת 3.5 ובת רבע לשנתיים (ועוד עקשניות) אור מדברת עד היום בהערצה על סימון.

    הוא לא מקבל דרך קופת חולים אבל לטעמי בגיל הזה – שווה לשלם בשביל לא לקבל בחינם טראומות.
    (לנו אין מכבי מגן ואין לי כוונה לנסות את רופאי השיניים של הכללית על בשרן ושיניהן של בנותי. יש תחומים בהם הרפואה ה"ציבורית" נשארת מחוץ לדלת שלי).

כתיבת תגובה

Close