השימושון

תושבים בעד שבילי אופניים

היום בשעה 18:00 תתקיים ישיבת מועצה, שאחד מהנושאים שיעלו בה הוא המשך קיומו של השיקשוק. כל התושבים מוזמנים, גדולים וקטנים. הבנתי מאילנה שמתחילים שם בדיוק בזמן אז קדימה! אני בלימודים אז לא אגיע אבל אשמח להעלות פוסט אורח עם רשמים מהישיבה. מי מרים את הכפפה?

ומעניין לעניין – אילנה העבירה גם את המכתב הזה, למען שבילי אופניים במושבה. לא יודעת מי עומד מאחוריו אבל היוזמה מבורכת. אתם מוזמנים להשתמש במנגנון הוספת תגובה כדי להוסיף את חתימותיכם לעניין הזה. שבוע אקטיביסטי טוב לכולנו!

לכבוד: מר חיים געש ראש מועצת פרדס חנה כרכור

הנידון: תכנון ובניית שבילי אופניים בשטח המועצה.

שלום רב !

אנחנו קבוצת תושבים גדולה אשר רוצה לקדם את נושא שבילי אופנים שתשמש לכל קהילת פרדס חנה כרכור . כידוע לך נסיעה באופניים הינה ספורט פופולארי , פעילות מהנה, ובעיקר אלטרנטיבה תחבורתית המשפרת את איכות סביבתנו ומפחיתה זיהום אויר.
בפרדס חנה כרכור יש יותר ויותר אנשים אשר מעונינים לעבור לרכיבת אופניים אך בהעדר תשתיות ובטיחות נמנעת מהם האפשרות להשתמש בכלי תחבורה נפלא זה. יצירת תשתית מתאימה מעלה לאין שיעור את כמות המשתמשים באופניים ככלי תחבורה יום יומי.
ברחבי הארץ בערים שונות ומועצות בנו שבילי אופנים שמשמשים לקהל הרחב על כל סוגיו.
ברצוננו לקדם את הנושא ולהוציא אותו לפועל, וליצור אטרקציה נוספת לפרדס חנה כרכור. אין ספק ששבילי אופניים יתרמו רבות להעלאת איכות החיים בישוב , ויתרמו להבאת אוכלוסייה איכותית למקום.
נשמח לעזרה ולשיתוף פעולה.

בכבוד רב !

תושבים בעד שבילי אופניים,

העתק:
מר חיים כחלון-חבר מועצה ואחראי בטיחות ותחבורה.
גב' כוכי גדרון-חברת מועצה
גב' שמרית אור-חברת מועצה

הראה עוד

12 thoughts on “תושבים בעד שבילי אופניים”

  1. מעוניין לקדם את נושא האופניים באיזור.
    שבילים בפרדס חנה, בנימינה והמועצות האזוריות.
    חניות לאופניים בתחנות הרכבת במרכזים וליד החנויות.
    איך אפשר לקדם את הנושא?
    האם כבר יש גופים שפועלים בכיוון?
    יואל ולך, גן השומרון

  2. מצטרף לתמיכה בשני הדברים: שבילי האופניים (ראו תמונות מטיולי האופניים שלי באתר שלי) והשיקשוק. השיקשוק הוא אחד הדברים (אין הרבה כאלה) הייחודיים לפרדס חנה. שמו יצא בארץ כולה. אין בשום מקום דבר דומה לזה.
    המאבק נגד השקשוק הוא חלק ממלחמת תרבות שאינה רק מקומית, ולצערי המנצחים המתמידים בה הם אלה שעלה בידם לסגור את השיקשוק (וגם למנוע את פעילות המתנ"ס בשבתות).
    רעיון מצוין – להופיע בוואדי ביום שישי. יהיה שמח.

  3. לאוהדת השיקשוק
    מקווה שאת ומבינה את המשחק הפוליטי בעניין ותדעי בעד מי להצביע
    בכל אופן לא ראש המועצה סגר אותו!!!
    ובכללית:
    היתה ישיבת מועצה ומכל אוהבי/נהני/תומכי השיקשוק הגיעו כחמישה תושבים שחלקם מופיע בכל ישיבות המועצה!!!! מה זה אומר? שכל דבר טוב או רע קם על קומץ בודד. חבל שכך.
    בכל אופן הפגישה בוואדי בהחלט חשובה-מבטיחים גשם, אז שבוע אחרי, כמו השיקשוק.
    והעניין עם הבאגאז אז באנגליה זה כבר עובד בטח גם להם סגרו את השיקשוק

  4. אנחנו רוצים שיחזירו לנו את השיקשוק במתכונת שאנחנו רגילים ואוהבים – בלי משחקי חתול ועכבר עם המשטרה ובלי לדחוף ראשים לתוך בגאז'ים. השיקשוק נסגר בשל משחקי כח פוליטיים של חבר מועצה מסוים ולא מסיבות עניניות. אנחנו צריכים ליצור לחץ ציבורי שיחזיר את השיקשוק כמו שהיה.

  5. משפחתי אני וחיות שיקשוק אחרות נהיה שם. מקווים לפגוש יצורי שיקשוק נוספים.
    שמעתם דרךאגב על הרעיון של שיקשוק בגאז'ים? זה משהו שהתארגן באופן ספונטני ביום שישי הארור ההוא ונראה שיש לו פוטנציאל. לא שאני מציע פעילות לא חוקית כלשהי חלילה. סתם חשבתי לעצמי שזה כיוון מעניין. קצת חתרני אמנם, מזכיר משטרים סובייטים. אבל כך גם פעילות רשויות האכיפה באזורנו.

  6. מועד הבחירות קרוב. כדאי שכולנו נזכור ביום הבחירות את הפוליטיקאי הקטן שהחליט לעשות שריר ולסגור לנו את השיקשוק ואת התומכת הנאמנה שלו, ולא נצביע עבורם.

    וכמובן – בואו כולם ביום ששי הקרוב והוכיחו לכולם שהשיקשוק גדול מכל הפוליטיקאים הקטנים האלו.

  7. האיש הזה הוציא לי את המילים מהפה.

    מסתבר שתיאטרון האבסורד, בחר להתארח לו לתקופת מה האזורינו על הציר שבין הואדי לבניין המועצה. לא נורא.

    הגיע הזמן שאנשים יגיעו לואדי, כדי ל"הפגין" הזדהות. עם כל הכבוד, ויש כבוד, לכל המיני-שיקשוק, כולם יודעים מה הדבר האמיתי.

    אז יאללה. בלי להתעצל, סוג של gathering,כמחווה לעוף החול הזה, וכהוכחה שאי אפשר להחליט עבור אנשים מה טוב להם או מה רע להם ולתת לזה לעבור בשקט.

    יקובמק השיקשוק.

  8. אימייל מאילנה:

    בני שניצקי כתב בעתון הגפן ביום שישי :

    פינת השיקשוק
    =========
    בשבוע שעבר התבטאתי בחריפות רבה כנגד מי שהביא לחיסולו של השיקשוק. בחריפות שאיננה רגילה. בעיקרו של דבר, ניסיתי לבטא את רגשותיהם של רבים מתושבי המקום אשר אין להם במה להתבטא בה. התושבים בפרדס חנה כרכור כועסים, זועמים, ובעיקר מתוסכלים מהקלות הרבה אשר בה מן דהוא מצליח להפעיל את משטרת ישראל אשר כל כך כושלת במתן ביטחון לאזרח הפשוט וכל כך יעילה בפגיעה באותם אזרחים אשר היא אמורה להגן עליהם. בשבוע הבא יהיה ביום שישי היום בו היה השיקשוק אמור להתקיים. מן הראוי שנופיע בואדי האורנים, נשב על כסא ונרים כוס לזכרו של מוסד מיוחד נוסף אשר עסקנים פוליטיים הביאו לחיסולו.
    מקנן בי ספק רב בטוהר הכוונות של מי שגרם לחיסול השיקשוק. לאחר שהוכח כי התירוץ של חובת רישיון עסק אין לו תוקף, הופעלו בלוטות ההפחדה מפיגועים. העובדה שאנו חשופים לסכנות פליליות כל הזמן נשכחה. לו היתה כנות בחשש מפיגוע, ניתן היה לפתור את הבעיה בגיוס מתנדבים לאבטחה. ובראשם יעמוד מי שחושש כלכך מפיגוע צפוי.
    בואו לואדי כדי להפגין נוכחות. זו לא הפגנה, ולא תהיה התקהלות לא חוקית. פשוט חבורת אנשים שאכפת להם.

    ——————————————————————————–

    אני, אני רק מעבירה
    אפשר לעשות פיקניק , להביא כלי נגינה ולקיים מפגש שכה חסר כאן
    אם גשום אז שבוע אחרי זה.
    אילנה

כתיבת תגובה

Close