השימושון

תיקשור לראש חודש אב

נאוה הירשברג מתקשרת את ידעאל – דובר של קבוצת ישויות שעניינן העצמת נשים. במעגל ראש חודש אב, שהתקיים בשבוע שעבר, תמסרה נאוה מסר מנחם לימים טרופים אלה. אני שמחה להרחיב את המעגל באופן וירטואלי ולהביא את המסר כלשונו, ותודה לגלו שהעבירה אל העט ואל המחשב. קבלו באהבה:

ראש חודש אב, 25/7/2006

שלום לכן נשים יקרות, אהובות. באנו לכאן בהערכה, בצנעה, לחלוק לרגע זמן מקודש של יחדיו. אנו מכבדים את מסעכן בתוך גוף בפרק זמן זה, שמכונה בפינו "ימי גאולה".
זהו זמן מיוחד, קשה. עתיק סבל ומצוקה. אך מתוך הקושי עוד יבקע אור גדול שישנה את המתרחש על פני האדמה, שינוי עמוק ורציף שלא יאפשר חזרה אחורה לימים קשים, כפי שאתם חווים עתה.
ונשאלת השאלה המרכזית: למה? מה פשר הקושי הזה? למה האור צריך לבקוע מתוך חשכה כזו גדולה, שאין לה דבר עם התדר האלוהי, הנקי, הטהור, הזך, שכולו שלום? ואיך ייתכן הפער הזה? ואנו ננסה לענות.
נוצרה במרוצת הדורות שיכחה גדולה בדבר מוצא הנשמה, קיומה, מהותה וטוהרה. והשיכחה הזו הלכה והתגברה והתעצמה עד לממדים אלה, שאתם חווים עתה בעולמכם. ולא בכדי הדבר. זהו שיתוף פעולה של האנושי עם האלוהי, על מנת ליצור תיקון שלם, בר קיימא, שיבוא מתוך האנוש מעלה אל האלוה.
זו היתה בחירה והיא התחילה בקטן, אך הלכה והתעצמה וחרגה מעבר לכל פרופורציה נצפית. ועתה כמו יש לזעזע את האושיות, כי אתם כשלעצמכם לא תוכלו לעשות זאת. המרחק רב מדי, הבורות גדולה מדי. השיכחה עמוקה מדי. ועל כן יש התגייסות רב יקומית לסייע לפלנטה הזו להתרומם אל שראויה היא לו. אל מוצאה. אל שורשיה הקדומים, האלוהיים. וזוהי מלחמה. כי מי ששקע עמוק בחשכה אין לו עוד כלים לתפוש ולהבחין בין מציאות כוזבת, שקרית – לאמת. וחווים אתם היטב זאת בעולמכם.
אך באנו לחזק את ידיכם ולומר: התקווה כאן, הגאולה כאן. אל ייאוש. וכל אחת מחויבת לעשות את מסעה על מנת להתמיר חושך באור ולהגדיל את מסת האור על פני הפלנטה. וזהו התפקיד שלקחו על עצמן הנשים מקדמת דנא. גם בימי בורות גדולים ידעו הן לסכן את עצמן, את מעמדן, גם במחיר של חיים – להתעקש ולהביא את האור האלוהי, עד נשמת אפן האחרונה.
ואנו קוראים לכן, לתבונתכן, אל עוצמתכן: קומו והחזיקו את הנר, את נר האמונה. כי יש נטייה להיחלש. אל נא. עשו ככל הנדרש להתחזק יחדיו ולהיות אור לסביבתכן. כי את אור הגאולה אי אפשר לעמעם עוד. הוא גלוי בפנינו אך נסתר בפניכם. ובאנו על מנת להזכיר לכן את שאנו רואים ואתם שכחתם: זהו הקרב האחרון של הפלנטה הזו לפני הגאולה הגדולה.

התעצמו נא בנפשכן. בגופכן. בנשמתכן. כל מי שתיקח כמה דקות ביום למציאת השקט הפנימי – תועצם אלפי מונים. רק פתחנה פתח והעזרה תוגש. וה"למה" – שבני אנוש כל כך אוהבים להתעסק בו – ייהפך ל"איך". ומה לעשות עכשיו ואיך להדליק למען כולם. זוהי עוצמה של אשה שמחוברת לעצמה ולאלוהיה. יש תקווה. יש אור. ויש שמחה בשמים שהמסע עומד להסתיים ללא שוב. והכוונה לעידן חדש שיבוא וישכון כאן על פני האדמה.
אך יבואו ימים קשים ותצטרכנה את מלוא העוצמה והגבורה להתמודד עימם. אנחנו כאן לשירותכם. אנחנו כאן בהערכה למסעכם. היו ברוכות. אמן.

אלון הירשברג הוא בן זוגה של נאוה, מדקר שמשלב רפואה סינית עם יהדות. הנה מאמר מרתק פרי עטו על חודש אב. כדאי לקרוא ולקבל הקשר רחב יותר על המתרחש.

הראה עוד

8 thoughts on “תיקשור לראש חודש אב”

  1. הבחור מביא הרבה מעצמו אל תוך הסיפור ונראה שיש לו מטרה ואמביציה, אבל הוא לא חושף מספיק על המניעים שלו או על טבע המיניות שלו. הנחישות שלו מקטינה את המקום של מחשבה חופשית. הרי אפילו דו שיח מלא אין פה ממש. הוא לא חושף מה הוא רוצה להשיג

  2. מהמפגש שלי עם נאוה אני מרגישה שיש לה אחריות מלאה על דבריה. גם כשהיא מדברת מעצמה וגם כשהיא מתקשרת ידע אל, היא בעצם נותנת כלים טובים להתחבר למקור הפנימי. למשל מדיטציות. לא הבנתי – למה ואיך אתה חושב שזה מסרס יוזמה חופשית?

כתיבת תגובה

Close