השימושון

תמונות מהטלפון: המאזדה שוחה במים

.

לוגו

פשיואו!

המאזדה שוחה במים – לנהגת שלום / נועם לסטר

ביום חמישי בבוקר, בעודי מצחצח שיניים, צלצל הטלפון נייד. בשעה הזו רק אשתי עשויה לצלצל. בטח נזכרה במשהו ששכחה לומר לי לפני שיצאה לעבודה. בזמן הנסיעה במכונית כולם מצלצלים לכולם. אתה עומד ברמזור ורואה נהגים מדברים ומדברים עם בן שיח בלתי נראה.
אבל לא. הפעם זה משהו אחר. 'עשיתי תאונה', אומרת לי אשתי. 'אני בסדר, לא קרה לי כלום, אבל המכונית בתעלה. אני עומדת בגשם שוטף ומחכה לגרר. כבר הזמנתי. בוא להיות אתי עד שהוא יגיע'. התארגנתי במהירות ובאתי. בדרך מגן שמואל לחדרה, ליד הפניה לכפר יוליאנה, קצת לפני הכיכר המוארכת המוזרה שמסמנת את תחילת העיר ראיתי את המכונית שלנו בתוך הבוץ. המים כבר הגיעו בפנים עד למושבים הקדמיים. לאשתי באמת לא קרה כלום. מזל. היא איבדה את השליטה פתאום (הערב שמעתי בחדשות שהזמינו את כל המכוניות מהדגם הזה לתיקון תקלת ייצור שעשויה לגרום לאיבוד שליטה) והחליקה. מולה התקרב אוטובוס. היא ניסתה לחמוק ממנו ולפנות לכיוון כפר יוליאנה, אבל התחלקה הלאה ולבסוף ירדה מהכביש שמאלה, לפני האוטובוס, ונפלה לתעלה.
הכול קרה במהירות נמוכה, היא אומרת, כמעט כמו בסרט בהילוך אטי. המכונית נתקלה בתלולית עפר לפני התעלה וכמעט שנעצרה, ואז באטיות ירד החלק הקדמי מטה והמכונית החליקה אל תוך המים.
חיכינו כשעה עד שהגיע הגרר. עמדנו בגשם שוטף. בינתיים הגיעו ניידת משטרה ואמבולנס, נהגים שראו את התאונה התקשרו כנראה והזמינו אותם. לא היה בהם צורך. צוות האמבולנס ראה שאין נפגעים והמשיך לדרכו. השוטרים חיכו עד שהגרר העמיס את המאזדה ונסע. שעתיים אחרי התאונה כבר היינו במוסך. אחרי שעה נוספת כבר היינו בבית. הכול קרה מהר. עכשיו נותרו רק הפרוצדורות. שמאי, ביטוח. המים גרמו נזקים כבדים. המכונית הושבתה.
אבל הערב, כשדובר בחדשות בטלוויזיה על התקלה שהתגלתה בכל המכוניות מהדגם הזה אחזה באשתי התרגשות גדולה. אפשר שתקלת הייצור גרמה את כל זה. מחר ננסה לבדוק, אם נוכל. אבל המכונית כבר עברה לידי הביטוח.

לבלוג של נועם באתר רשימות >>

הראה עוד

2 thoughts on “תמונות מהטלפון: המאזדה שוחה במים”

כתיבת תגובה

Close