זוגיות ומשפחהטיפוליםילדיםנשים

תמיכה רגשית לאחר הלידה – ליולדת ולתינוק

 

שלום לך אמא טריה.

הלידה – אירוע כביר בזמן, בעולמך הפנימי והחיצוני . את חשה את אותות ההתרגשות, העייפות, השמחה, הכאב. הכל רוגש וסוער.
בין אם הלידה זרמה יחסית בנעימים או היתה קשה, פולשנית או טראומטית. עקבות החוויה עדיין פועלים בגופך ועם הנסיגה ההורמונלית הכל מועצם.
ברוב המקרים, כיולדת טרייה אינך פנויה בשבועות שלאחר הלידה, לתהליך טיפולי ועיבוד רגשי – על אף ההצפה והצורך.
ניקוי אנרגטי-רגשי פשוט ומיידי,  יכול להקל עלייך לשוב לאיתנך ולתפקוד מיטיב. 

שמי נאוה הירשברג. אני מטפלת רגשית (1999) בדמיון מודרך, הילינג, אבחון וריפוי חסימות בשיטת ניקוי הגופים האנרגטיים. מתמחה בטיפול בנשים בתקופות מעבר, לאחר לידה ובמצבי טראומה. עובדת עם תינוקות וילדים. נשואה לאלון ואם ל-3. אני מציעה טיפול שיכול לסייע לך ולתינוקך בתהליך ההסתגלות הרגיש לאחר הלידה. הטיפול הניתן על ידי מביא לשיפור ניכר במצבן של נשים ותינוקות, בעיקר במקרים של חוויית לידה קשה/ טראומטית. כמו כן, אני מטפלת בכאבי קוליק בתינוקות יונקים, על ידי אבחון בעזרת מטוטלת ומתן הנחיה מדויקת לתזונת האם המיניקה. טיפול זה נתמך בניקוי רגשי ובשחרור חוויית הלידה מגוף התינוק. 

איך לחיות את השבועות הראשונים לאחר הלידה מתוך איזון?

*כיצד להקל על התינוק את יציאתו לעולם? ועלייך את יציאתך לעולם כאם? (כל פעם מחדש..)
* איך עוזרים לך ולתינוק לאחר לידה טראומטית? איך מצמצמים את האפשרות לדיכאון שלאחר לידה?
* איך תתאימי את תזונתך לרגישות המיוחדת של מערכת העיכול של התינוק?  


לפגוש את התינוק, לפגוש אותך

בטיפולים רבים לאורך שנותיי כמטפלת עלה הצורך לחזור עם האשה  לחוויית הלידה שלה עצמה. בתהליך זה האשה פוגשת את עצמה כתינוקת – מול העולם, האמא והנוכחים בחדר. המפגש של התינוק הטרי עם העולם עוצמתי ומטביע חותם עז על חיי האדם הבוגר: זהו הזמן בו נרכשות תפישות בסיסיות ביחס אל העולם (אמון, ביטחון – ניכור, חוסר אמון ועוד).  בתהליך הלידה שהוא מטבעו עמוס רגשית, התינוק סופג מהאמא , מהצוות ומהאנשים בחדר רגשות כמו : כעס, פחד, כאב. במיוחד בלידות התערבותיות , סופג התינוק פולשנות ,לחץ פיזי ורגשי.  ואת זה אפשר לשנות!

הקלה על כאבי קוליק

המזון שאוכלת האם המיניקה משפיע ישירות על איכות החלב. כל תינוק רגיש למרכיבי מזון שונים, באופן ייחודי.  האבחון אישי ומותאם לכל תינוק ולרגישות מערכת העיכול שלו. האבחון  – מאילו מזונות להימנע – נעשה בעזרת מטוטלת. מנסיוני, השילוב של תזונה מאובחנת לאמא, יחד עם ניקוי רגשי לתינוק בשבועות הראשונים לאחר הלידה יוצרים הקלה מיידית בכאבי הבטן ורגיעה.

איך מתבצע הטיפול?

בשכיבה (התינוק יכול להיות גם על האמא). אני מתחברת לגוף האנרגטי ומאתרת בעזרת מטוטלת את התדרים היוצרים קושי רגשי, כמו דכדוך, חוסר ביטחון, חרדות כתוצאה מהלידה ואחרים. הקושי הרגשי יוצר חסימה במערכת – ואני מנקה אותה החוצה ומטעינה מחדש את המערכת האנרגטית. בטיפול אחד או שניים ניתן לנקות את התדרים הרגשיים מהלידה ולהקל משמעותית על התינוק את הסתגלותו לעולם.

מזל טוב!

נאוה הירשברג, טל' 052-3203407 | הבלוג שלי: mifgashisha.wordpress.com

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close