זוגיות ומשפחהילדיםנשים

תמרה מלווה משפחות בתהליכי שינוי

את דורית פגשתי אצל חברה משותפת. ראיתי מולי אשה צעירה, אפורת פנים ומרוטה מעייפות, ולידה עגלה ובה תינוקת יפהפיה.
"הי, אני תמרה, ואת נראית לי קצת עצובה..", זה מה שאמרתי לבחורה שאני לא מכירה…
"אני לא יודעת מה לעשות איתו", אמרה דורית, והתכוונה לאמיר, בנה בן החמש.
היא דיברה, אני עניתי. נפרדנו.

אחרי שבועיים צלצל הטלפון. "אני מיכל, אחות של דורית. יש לי ילד בן עשר. הוא כל הזמן מרביץ בבית-הספר, ואני לא מצליחה להבין למה. קשה לנו. ראיתי שהשיחה שלך עם דורית עשתה שינוי משמעותי ואני רוצה שתדברי עם הילד שלי".
אחרי חמש פגישות, גם במשפחה של מיכל חל שיפור מרחיק לכת ואנחנו עוד עובדים.

אצל שרה ואיתן, שעמדו בפני פירוק מכוער של החבילה, יש דיאלוג חדש לגמרי.

במשפחת אבישי חוששתני שאכן יהיו גירושין, אבל אם זה יקרה, הם ידעו לעשות את זה בדרך שלא "תחתוך בבשר החי" של יתר בני המשפחה.

לפני שנתיים, אורנה היתה באוברדרפט של 60,000 ₪. כיום היא מתנהלת היטב בחשבונותיה, ואף הצליחה לחסוך כסף ולקנות לעצמה מכונית.

דלית סבלה קשות מהתערבויותיה של חמותה. בכתה, רבה עם בעלה. היום המשפחה המורחבת חוגגת יחד חגים, והמשפחה המצומצמת (דלית, בעלה ובנותיהם) חיים את חייהם בשלווה. החמות ודלית רואות אחת את השניה באור חדש ומכבד.

אביטל, רווקה בת 40, לא מצאה כוח לצאת מהמיטה. היא כעת אם לשתי בנות, רזה ב-15 ק"ג, עובדת, מתפרנסת וחיה.

תמרה שמי תמרה. למדתי מנהל עסקים וכלכלה, ניהול משאבי אנוש, יעוץ תעסוקתי, גישור ועוד נושאים מגוונים בקורסים שונים. אני עדיין לומדת.

אם לארבעה בנים. רעייתו של איש נהדר, בת יחידה ובקרוב גם חמות (ממש עוד מעט).

אני מלווה תהליכים בתוך המשפחה כבר למעלה מ-10 שנים. בתחילה כתחביב ולימים כעבודה נוספת ולאחרונה כעיסוק עיקרי, מתוקף היותי מנוסה, אוהבת ובוטחת. אני מאמינה באפשרויות נוספות. רואה צבעים רבים בין השחור ללבן. עומדת על הזכויות של האדם ודואגת להזכיר את החובות.

הליווי שאני מציעה, הוא ברוב המקרים קצר, 6-10 פגישות, לפעמים אפילו פחות. מוותרת על ה"חפירה" וחיפוש ההנמקות, מעדיפה שינויים התנהגותיים, פה ועכשיו, לקיחת אחריות על ההתנהגות של הפרט עצמו כדי לשנות את כל ההתנהלות שמסביבו.

לקביעת פגישה – תמרה  052-5575344 | אימייל >>

(כל השמות בדוגמאות בדויים)

תגיות
הראה עוד
Close