התפתחות האתר

תקנון

"מושבה חופשית" הנו אתר ברשת האינטרנט, המשמש כ(סוג של) מקומון קהילתי של פרדס חנה כרכור והסביבה. האתר מתופעל ע"י רונית בר אילן. הזכויות לטקסטים הפרטיים המופיעים באתר (תחת הנושא "כתיבה פרטית") שמורות לרונית בר אילן, אלא אם נכתב אחרת. הזכויות על טקסטים פרסומיים או פרטיים שנכתבו על ידי כותבים אחרים, שמורות לכותבים עצמם.
באשר לתגובות – המערכת מקפידה על שפה נקיה ודיון תרבותי. עם זאת, אין המערכת אחראית על תוכן התגובות המתפרסמות על ידי גולשים באתר. המערכת שומרת לעצמה את הזכות לא לפרסם תגובות בעלות אופי פוגעני, הסותרות את רוח האתר.

המוצרים: מושבה חופשית מציעה מגוון אפשרויות פרסום: פוסט, באנר, מודעות לוח (המתפרסמות בלוח האירועים של האתר), פרסום באינדקסים ועוד. לפרטים על אפשרויות ותעריפי הפרסום נא לפנות במייל localblog@gmail.com

תשלום: 

הראה עוד

9 thoughts on “תקנון”

  1. אהלן אני שימי…בן 39 תושב פרדס חנה. מחפש להישתלב בעבודה שקשורה ביצירה .בארגון צוות.בהקמת פרוייקטים שקשורים בעץ או בגינות ופתוח לדברים חדשים..רקע טכני יש.יצירתיות יש.נכונות לעבודה מאומצת שמניבה פירות בסוף..יש. רשיון ג ועל מלגזה..אשמח לקבל הצעות.תודה

  2. שלום
    אני מחפשת בחורה/אשה בעלת ניסיון במכירות אחראית אמינה ושירותית לחנות שמשלבת בתוכה בגדי תינוקות וילדים, משחקים, ופינה נוספת לכלים יפים ומיוחדים לבית.
    שעות העבודה הם מ13:00-19:00 בהתחלה שלוש פעמים בשבוע ושישי לסרוגין ובמדה ויש עניין אז אפשרות לכל השבוע(אם רוצים).
    נא לצור קשר עם אתי 0506897474

כתיבת תגובה

Close