בעלי מקצועטורים אישייםטיפולים

אבנר מנדס-רוטר – פיזיותרפיסט מומחה

* * *

הדחף שלי לתנועה היה חזק במיוחד בילדותי. יחד עימו הצורך לבחון את גבולות היכולת – לרוץ לקפוץ לטפס. מהגן ועד כיתה ו' הספקתי לשבור כל יד 3 פעמים. תמונת המחזור של כיתה ו' מעטרת אותי ב 2 גבסים מעל המרפק. המשמעות היתה מוגבלות וחוסר עצמאות זמנית. מלבד תשומת הלב המוגזמת, הדבר העניק לי התבוננות במוגבלות, ביכולת להתגבר עליה, בילדים ומבוגרים. התבוננות זאת היא כנראה שדחפה אותי בהמשך למקצוע הפיזיותרפיה.

מקצוע הפיזיותרפיה מפגיש את המטפל עם מטופלים שמתמודדים עם אתגרים שונים בגוף ובנפש, מקטנים ועד מבוגרים. פציעה, כאב, מוגבלות יכולים להביא למשבר אך גם לצמיחה. אני שואף להעניק למטופל מניסיוני, מגישתי לחיים ומהידע המקצועי שצברתי. הצלחת המטופל היא הסיפוק שלי.

אני מאמין שחלק מהצלחת הטיפול נשען על יכולת המטפל להקשיב למטופל, לחקור ולהתייעץ עם עמיתים ולהדריך את המטופלים כך שיוכלו לקחת חלק פעיל בטיפול ולאפשר שיקום עצמי. זהו חלק ניכר בעבודתי.

על הרקע המקצועי שלי

עבדתי כפיזיותרפיסט מאז 2004 במכוני פיזיותרפיה במספר מרפאות של "כללית", הן במכוני-פיזיותרפיה רב תחומיים והן במכון-פיזיותרפיה ספציפי לשיקום אחרי פגיעות נוירולוגיות. עבודתי זימנה לי מגוון רחב של מטופלים ומחלות, בה נדרשתי למתן יעוץ וטיפול המתאימים ביותר לכל מטופל. תחומי ההתמחות שלי הם: פציעות אורתופדיות כולל פגיעות ספורט, פגיעות ומחלות נירולוגיות, סחרחורות והפרעות שיווי משקל.

לימודי תואר שני בפיזיותרפיה כמו גם הקורסים המקצועיים שבהם השתתפתי במשך השנים, מאפשרים לי מגוון שיטות אבחון וטיפול, כולל: תרגילים (בין אם בקליניקה או בתרגול בבית), טכניקות ידניות וקוגניטיביות אשר מותאמות לצרכי המטופל ורמות הפציעה, שיתוף פעולה עם רופאים מומחים בתחום אורתופדיה ונוירולוגיה.

ומה אתכם…?

• זקוקים ליעוץ לקראת ניתוח?
• מחפשים מטפל שיקומי לאחר ניתוח?
• מחפשים יעוץ לגבי פעילות גופנית?
• רוצים לחזור לפעילות לאחר פציעה או כאב?
• סובלים מבעיית סחרחורות או שיווי משקל?

אשמח לעזור ביעוץ וטיפול.

*אפשרות לביקורי בית

לפרטים: אבנר    טל. 0542458235   |   avnerm.roter@gmail.com   |   פייסבוק

כיסא לבעיות גב לשבועיים ניסיון בחינם בלי התחייבות>>

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close