אמנות ועיצובאקולוגיהסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

אמנים במושבה 2014

"אמנים במושבה 2014" – מושבת האמנים פרדס-חנה כרכור באירוע השנתי המסורתי
3-5 לאפריל

"אמנים במושבה", אירוע הדגל של אמני פרדס חנה-כרכור, יוצא לדרך זה השנה ה-16. בסופ"ש 3-5 לאפריל, תלבש מושבת האמנים חג ותהפוך לפסטיבל אמנות אחד, גדול ומיוחד.

השנה, יהיה האירוע גדול מקודמיו. מעל-100 אמנים יפתחו את בתיהם ויציגו את עבודותיהם לקהל הרחב, זאת לצד 6 מתחמי אמנות, אירועי מוסיקה, תרבות וקולינריה.

קהילת האמנים המהווה מוקד משיכה רב קסם למושבה הציורית, החליטה כבר ב1998, כי הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל הרחב היא דרך ההתארגנות הקהילתית. כך נולד אירוע "אמנים במושבה", אירוע שנתי, גדול וחד פעמי במהלכו בסוף שבוע אחד מוצגת לראווה מיטב היצירה המקומית. מאז, הפך האירוע למסורת ולגדול מסוגו בארץ.

השנה כאמור, יציגו כ-100 אמנים את עבודותיהם בתחומים שונים: ציור, זכוכית, אמנות שימושית, צורפות, אופנה, קרמיקה ועוד והוא יהיה בסימן קיימות וקהילה שני ערכים עליהם מתבססת קהילת האמנות המקומית.
בנוסף, יערכו מתחמים נפרדים ובבתי האמנים עצמם אירועי תרבות, סדנאות אמן, מוסיקה, שיח גלריה וקולינריה.

בין האמנים שיציגו השנה: גלית אשר – מעצבת תיקים וארנקים מעור, רונית כרמל – צורפת שיוצרת בהשפעה אפריקאית, ננסי כץ – שיוצרת תכשיטים מזרעים מצמחי האמזונס, הנס ואילנה פלדה –בעלי פלסטיק פלוס המיתולוגי עוסקים בשנים האחרונות בעיצוב אקולוגי , דוד לאסקר- יוצר רהיטי עץ מעץ מלא עם קליפה, שירה טילס-מרקוס – מעצבת אופנה פראית, עמי ליבוביץ – נפח זכוכית, ליה רונן, מנחת סדנאות מנדלות, אדווה ברונר- מעצבת המותגduende הנמכר באירופה ועוד.
ניתן להתעדכן על אירועי הסופ"ש בדף הפייסבוק

ובחוברת האירוע המחולקת חינם ברחבי המושבה.

מפה אינטראקטיבית:
http://heganoo.com/he/node/2485

אתר:
http://omanim-ph.co.il/

אמנים במושבה – פרדס חנה כרכור from גלעד ממן – צלם on Vimeo.

מקיימים אירוע מיוחד במהלך שלושת הימים? מוזמנים להוסיף אותו כאן בתגובות!

הראה עוד

3 thoughts on “אמנים במושבה 2014”

  1. חבר יקר פיתח אפליקציה מגניבה ורלוונטית וגם עובד עם הפקת אירוע "אמנים במושבה" בלינק למטה ניתן לראות את כל בתי האמנים על גבי מפה אינטראקטיבית הכוללת מידע על כל בית, כמו בקטלוג רק בסמארטפון/ טאבלט שלכם, מה שעוד מגניב זה שניתן לנווט על גבי המפה ברגל או ברכב (לחיצה אחת מכל בית תפתח נתיב וויז אליו)
    http://heganoo.com/he/node/2485
    אפשר גם לסרוק את הברקוד המצורף כדי להגיע למפה
    אנא שתפו, זה יכול לחסוך למשתתפים זמן ברבורים, לעניין את הילדים ולרענן את החוויה במידה וכבר הייתם בשנים הקודמות..
    לינק לאירוע
    http://omanim-ph.co.il/

כתיבת תגובה

Close