טיפוליםיוזמות חופשיותנשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

ביסודם של כל הדברים הגדולים עומדת אישה

[מאת: טלי מצליח]

אישה. מה היא אישה? אני שואלת את עצמי הרבה שנים. לפעמים נדמה לי שאני מתחילה להבין. עדין יש לי המון אי בהירות ..סימני שאלה.. אישה היא? ואוו קשה להקיף. לי זה לא ממש ברור, כל כך הרבה אפשריות מזהה שוני ודמיון התחושה שרב המשותף על השונה בינינו אבל מהו המשותף?. האם אישה היא מריטת גבות אחת לשבועיים? (כתבתי לשלושה שבועות וקיבלתי תיקון.) או היכולת להגיד לא בעדינות? האם שש זוגות נעלים הופכות אותך לאישה ? או אולי עשרים צעיפים? אולי היכולת לרכוש חברות כמו אחיות? אולי היכולת לחכות ? יכולת התמדה? החמלה? או היכולת לפתור בעיות?

האם אישה היא עוצמה? יכולות כישוף? קשב מעולה? היכולת להגשים חלומות?
האם אישה היא תלות? חולשה או רגישות יתר?
אולי אישה היא סובלנות, הכלה וגמישות? אולי זו יכולת גישור..אולי קושי להפרד? קושי לקבל החלטות?
האם אישה זה להיות רזה וצעירה? האם כשאת בגיל שאת הולכת בצעד זהיר את פחות אישה/ יותר אישה ?
האם לצעוק זה נשי? האם לשתוק זה נשי?
אולי זה גם וגם אני חושבת שאישה זה פלא מורכב מאוד שהיא ( לפחות אני) מתפתחת עם הזמן, מבשילה, מתרככת ,זקוקה לקבלה להכלה לאהבה ולמרחב ויש בה טווח עוצמות שמרתק להכיר ושקשה מאוד להכליל.
ואני עדין לומדת לאט לאט איזו מין אישה אני.

לגבי מה זאת אמא, יש אצלי יותר בהירות – לאמא יש המון תכונות נפלאות כמובן. ועוד תכונה אחת מיוחדת, שגם מי שלא הכירה אותה קודם רכשה אותה מיד עם הפיכתה לאם: דאגה. ואפילו פחד. כל יום וכל לילה ניתן לאיבחון בדמנו, בפנינו, ברטט שלנו. רמה מסוימת של דריכות וחרדה, הדאגה שכולם יהיו בסדר.

ולכן כנראה המציאו את יום האם. לומר תודה לאמא. אמא שלקחה על עצמה במודע או שלא במודע את הדאגה היומיומית לצאצאים. אולי אפילו לפרקים שכחה שהיא אדם –אשה והתמסרה (כן כל אחת) לצאצאים.

כשאני חושבת על מפגש נשים אני חושבת בבכחנליה אבל מאחר ולחלקנו ילדים קטנים וכולנו גרות בקהילה קטנה החלטנו לצור חגיגה מאוזנת מפנקת נשים. יום שישי נשי של נתינה מנשים לנשים.

נשות לבנדר מזמינות אתכן לחגיגה נשית!
יום שישי 4/2/11 בין השעות 09:00 – 14:00

בשישי נשי יהיו 13 נשים שמביאות לכן מגוון יכולות. יהיה מתחם סדנאות מקסים שבו: קריאה בכף הרגל עם נורית מאור, קליעת סלים עם אורית לירן, וסדנא על העבודה (לפי ביירון קייטי) עם מיכל עוגני. יהיו עיסויים ממקצועניות: רפלקסולגיה עם ורוינקה ועיסוי הולסטי עם חגית . אסתר תאפשר התנסות בדיקור קוסמטי, לאה תקרא בקלפים, סיגל תספר ותסדר לכן גבות, לימור תציג תחבושות כותנה רב פעמיות, קרן משוב ושוב תציג יצירות ממוחזרות, אור תציג תכשיטים ונויה תפנק אותנו בסושי. בבית לבנדר בשישי נשי מבצע מפנק קני שלושה מוצרים וקבלי את הרביעי במתנה.

בין הנרשמות לאירוע באתר ובפייסבוק יוגרל שי מבית לבנדר.

למעונינות בסדנאות יש להרשם מראש באתר
(גם לטיפולים כדאי לשרייין מקום באתר), וגם טלפונית 077-21271712

בואי בשמחה והביאי גם חברה. במקרה של גשם האירוע ידחה בשבוע. הכניסה חופשית.

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “ביסודם של כל הדברים הגדולים עומדת אישה”

  1. יקירות התחזית לשישי קר וגשום לכן אנו נאלצות לדחות את החגיגה לשבוע הבא. ב11/2/11 יערך שישי נשי בבית לבנדר. 15 נשים יביאו מכשרונותיהן בתחום הטיפול והיצירה. יחד עם זאת יום האם לא נדחה אנחנו מזמינות אותך לחגוג . בבית לבנדר הכנו עבורך שפע של מבצעים משישי הזה ועד שישי הבא.

כתיבת תגובה

Close