כללי

בית לבנדר – החנות החדשה בכרכור

בית לבנדר – החנות החדשה בכרכור, הנעורים 54

שמי טלי מצליח, מטפלת הוליסטית ובעלת לבנדר, בית ייצור וחנות למוצרים אקולוגיים וידידותיים לאדם ולסביבה.
החזון של לבנדר הוא להוות חלופה למוצרי ניקיון וקוסמטיקה מוכרים, המכילים רכיבים החשודים כמזיקים לעור, לגוף ולסביבה ולקדם מיחזור, שמירה על הסביבה ושיתופי פעולה קהילתיים.

והריח...!
לפני כשנתיים התחלתי לפתח, לייצר ולשווק מגוון גדול של מוצרים לטיפוח אישי וביתי, יחד עם בעלי עידו משעל, מהנדס כימיה. גם היום, כשאנו חנות מקוונת ובית ייצור גדל והולך, אנו שומרים על הצביון המשפחתי והאישי של לבנדר: אנו מקפידים לפתח, לרקוח ולייצר בעצמנו, בבית הייצור בכרכור, את כל המוצרים שלנו:
סבונים משמן זית (סבונים מוצקים ונוזליים),
קרמים טבעיים לחלוטין,
מלחי אמבט ושמנים לגוף
קרם דאודורנט
קרם לסילוק ודחיית כינים
סבון כביסה
מוצרים לתינוקות
ועוד…
מוצרי לבנדר מכילים רכיבים טבעיים בלבד, והם עדינים מאד, כך שהם מתאימים לאוכלוסיות רגישות כמו נשים בהריון ואחרי לידה, תינוקות, ואנשים בעלי עור רגיש. מניסיון אישי, השימוש שלי במגוון מוצרי לבנדר סילק את האלרגיות, כאבי הראש ועוד תופעות שסבלתי מהן, בעקבות שימוש בסבונים נוזליים, קרם פנים, דאודורנט ומוצרי ניקוי "קונבנציונליים".

המוצרים שלנו מכילים מרכיבים פשוטים כמו שמנים צמחיים וחמאות צמחיות, המשולבים בריחות שמנים אתריים בריאים ומענגים. המוצרים אינם מכילים בשום אופן חומרים החשודים כמזיקים לאדם או לסביבה, כמו תוצרי לוואי של נפט (SLS), חומרים משמרים (פרבינים), טלק, אלומיניום או מוצרים מהחי. אנו גם מעדיפים רכיבים שאינם מופקים תוך פגיעה בסביבה, ומאותה סיבה אנו גם מאפשרים מילוי חוזר לכל מוצר באריזתו.

ויש עוד...במהלך השנתיים שבהם לבנדר עשתה את צעדיה הראשונים, הצטרפו לחזון שלנו לקוחות רבים. אנו מודים מקרב לב לכל לקוחותינו הנאמנים שבאו, רכשו, השתמשו וסיפרו לנו ולאחרים, על חוויותיהם. היום אנו מזמינים את לקוחותינו ואת כל מי שרוצה להכיר את לבנדר, לביתנו החדש בכרכור: בית לבנדר, החנות שבה אנו מוכרים וגם מייצרים את כל קשת המוצרים שלנו (התה והעוגיות עלינו). בנוסף, כמובן, ניתן להמשיך לרכוש את כל המוצרים בחנות המקוונת של לבנדר – המשלוח חינם.
לרגל פתיחת בית לבנדר ולקראת פסח אנו מציעים מבצעים מיוחדים, ביניהם ערכת מתנה בת 3 מוצרים לבחירתכם, ב-55 ₪ בלבד.
ניתן לרכוש גם עבודות חמר שמייצרים החברים במרכז התעסוקה לאוטיסטים בעין שמר, שיתוף פעולה קהילתי, שאנו מעודדים כחלק מתפיסתנו האקולוגית- חברתית.

נשמח לראותכם,
אביב שמח,
טלי, עידו וצוות לבנדר

בית לבנדר, הנעורים 54, כרכור (ליד לליפוף). שעות פתיחה: הימים הם א – ה 9-19 יום ו ' 8:30 -14:00. ניתן לבקר אותנו בשעות נוספות לשעות הפתיחה, בתיאום טלפוני. 077-2127172, 052-2322888 | אימייל | אתר

הראה עוד

14 thoughts on “בית לבנדר – החנות החדשה בכרכור”

כתיבת תגובה

Close