גם וגםזוגיות ומשפחהטיפוליםילדים

גיגי ושלומי – רפלקסולוגיה ועיסוי בפרדס חנה

ביחד אנחנו גיגי ושלומי אליאש – אבא ואמא של אור ושחר המתוקים.
התחלנו את דרכינו ברפואה המשלימה ביחד בשנת 1999– בקורס פרחי באך. גם רייקי למדנו ביחד ואח"כ, כשכבר הבנו שטיפולים זה לגמרי בשבילנו, מצא לו כל אחד מאיתנו את הנישה שלו:

שלומי: למדתי קורס אחר קורס בתחומי העיסוי במכללת "רידמן" – עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי ורפואי, עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי ספורטאים, עיסוי נשים בהריון, עיסוי אבנים חמות והדרכת עיסוי תינוקות. כמו כן, לימדתי קורסים בעיסוי במכללה זו.

גיגי (או אם נהיה רשמיים – חגית :)): הכלי העיקרי בו אני משתמשת הוא הרפלקסולוגיה. בעקבות ההיריון הראשון והפיכתי לאם מצאתי את עצמי נמשכת ושואבת סיפוק מעבודה עם נשים בכלל ועבודה עם נשים סביב תהליכי פריון והריון בפרט. כך התחלתי להתמחות בטיפול בנשים לקראת הריון, פוריות ונשים בהריון. בנוסף, למדתי גם ארומתרפיה ב"שלוס".

כבר 11 שנים שאנחנו מטפלים. כל אחד לחוד ולפעמים גם ביחד. עובדים בקליניקה הפרטית שלנו, שנדדה לה, כמונו, בכמה מקומות בארץ, עד היעד האחרון – כבר כמעט 4 שנים, בפרדס חנה.

גיגי: כיום אני עובדת בקליניקה הביתית שלנו וגם כרפלקסולוגית בסניף של "מכבי טבעי" בזכרון יעקב (לאחר כמעט 3 שנות עבודה בסניף המקומי בפרדס חנה…). מאוד אוהבת את העבודה, את המסה הזו של מטופלים, שונים זה מזה, עם בעיות רבגוניות, מגוונות, שחוזרים מדי שבוע, את האתגר והסיפוק שבעזרה להם. בבית אני עובדת גם עם מטופלים שמופנים בהסדרים של חברות ביטוח שונות.

עבדתי ואוטוטו אחזור לעבוד, בנתינת טיפולי רפלקסולוגיה בקליניקה של קרן סלע בהרצליה– מדקרת המתמחה בטיפול בנשים עם בעיות פריון ונשים בהריון. אוהבת מאוד ומאמינה בשילוב הזה של רפואה סינית ורפלקסולוגיה.

שלומי: עבדתי בספאים שונים, הן כמטפל והן בתפקידים אחרים. בשנים האחרונות אני עובד מטעם ספא אחוזת "יערות הכרמל", בתחילה כמטפל, אח"כ כמנהל הקבלה של הספא ובשלוש השנים האחרונות כמנהל פרויקט חדר הטיפולים שנמצא בטרקלין "המלך דוד" בנתב"ג, מטעם "יערות הכרמל". מטפל גם בקליניקה הביתית שלנו, כאן, בפרדס חנה, ובקליניקה בת"א.

לפעמים אנחנו עוצרים רגע, מסתכלים, בוחנים את מה שיש לנו ואומרים – זכינו. כייף לנו להתקיים מעבודה שבה המהות היא לעשות טוב, לסייע, לעזור, לגרום לאדם שלפנינו לצאת (ברוב המקרים, כך אנו מקווים…) עם חיוך על הפנים, עם קצת יותר שלווה ועם הקלה במכאובים.

מקווים להמשיך לטפל, לעזור, ללמוד ולהתפתח עוד ועוד…

 לרגל השנה החדשה ולרגל האתר החדש שלנו, מזמינים אתכם בשמחה,  קוראי "מושבה חופשית",
לטיפול ראשון במחיר של 100 ₪ בלבד!
בואו להכיר אותנו ביחד או לחוד (כן, כן, אפשר גם לטעום משנינו: חצי טיפול של גיגי וחצי טיפול של שלומי. להיט! ).
וזו גם אחלה מתנה לראש השנה לתת לעצמיכם או ליקירכם 🙂
המבצע בתוקף עד סוף החגים.

ליצירת קשר: שלומי: 052-3729006 גיגי: 052-8348735 ואפשר גם במייל: gigishlom@gmail.com
ונשמח אם תכנסו לאתר שלנו.

תגיות
הראה עוד

16 thoughts on “גיגי ושלומי – רפלקסולוגיה ועיסוי בפרדס חנה”

  1. מבצע שוברי מתנה לחג לטיפולי רפלקסולוגיה / עיסוי שבדי / עיסוי תאילנדי בקליניקת "באלה הידיים" בפרדס חנה:
    לקונה 3 שוברי מתנה ומעלה 20% הנחה
    לקונה מעל 5 שוברי מתנה ומעלה 30% הנחה

    ההנחה ממחיר הטיפול המלא ולקניה עד סוף ספטמבר.

    שתהיה שנה מתוקה, בריאה, עם שגשוג והרבה אהבה!
    http://www.beyadaim.co.il

  2. מבצע אביב אצלינו בקליניקה בפרדס חנה, כמיטב המסורת:
    מזמינים אתכם לטיפול רפלקסולוגיה אצל גיגי במחיר 100 ₪ בלבד!

    או:

    סדרה של 4 טיפולים במחיר 590 ש"ח!

    מתאים גם כמתנה לחג ליקירכם (ניתן לקבל קופון מתנה).

    המבצע למטופלים חדשים או חוזרים (כאלה שלא טופלו בקליניקה חודשיים לפחות) ובתוקף עד 30 לאפריל.
    שובר אחד למטופל/ת.
    מוזמנים לקרוא עלינו גם באתר: http://www.beyadaim.co.il

  3. אוטוטו המבצע שלנו ב"גרופון" נגמר…
    הטיפולים בקליניקה שלנו במבצע באתר "גרופון". טיפולים במחירים שקשה לסרב להם…
    גיגי – רפלקסולוגית בכירה – עם התמחות בהריון ופריון. (ומטפלת גם בארומתרפיה ופרחי באך)
    שלומי – מטפל בעיסוי שבדי, תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי נשים בהריון.
    הקליניקה שלנו נמצאת בביתנו בפרדס חנה.
    נשמח לראותכם
    ‏‏http://www.groupon.co.il/deals/zichron-iw‏‏
    מתאים מאוד מאוד כמתנה, גם לנשים בהריון וגם ליולדת טרייה 🙂

  4. מילים טובות רבות יש לי לומר על הידיים האלה של גיגי ושלומי, ידיים שיודעות להרגיש את המצוקות והמכאובים הגופניים והנפשיים של המטופלים , ידיים שיודעות גם ללחוץ וגם ללטף כשצריך, ידיים שמרגישות וידיים שיודעות להעביר הרבה אהבה. מומלץ מאוד לתת לאלה הידיים לטפל בך טיפול טוטאלי כמו שגיגי ושלומי יודעים. תהנו .

  5. אז אני רוצה להוסיף קטנה למה שנאמר..בתור מטפל לשעבר וכאיש שעבר אינסוף ידיים מעסות אני רוצה לשתף שאני כל כך שמח שיש את שלומי בעולם,ועוד בסביבתי הקרובה..יסודי,נעים,מפנק וגם, כן,כשצריך מפרק עד הסוף..אבל קשוב ומקצועי מאין כמותו ובעיקר נינוח ומשרה אווירת"אח שלי,אי אם יורס!"
    שיהיה בהצלחה מתוקים!!!אוהב אתכם!

  6. הידיים של גיגי ושל שלומי, ארבעתן יחד ושני הזוגות לחוד, הן ארבע הידיים הכי טובות שאפשר לדמיין על הגב, הצואר, או על כפות הרגליים שלך. גם ברגעים קריטיים, כמו לפני לידה או מייד אחריה, וגם סתם כמתנת יומולדת בלי שכואב שומדבר במיוחד.
    והכי טוב, זה כשנהיים חברים, כי אי אפשר לא לאהוב את המשפחה הזו, ואז הידיים האלה גם מחבקות אותך חזק כשנפגשים, גם מבשלות לך אוכל טעים או מכינות לך קפה נהדר או תה מהגינה.

  7. לפני משהו כמו אחת עשרה שנים, היה יריד מטפלים בדיזנגוף סנטר. הלכתי להציץ. היו שם אולי עשרים מטפלים, אבל אני ראיתי איש אחד, קצת "אינדיאני", עם שיער שחור ארוך, בבגדים לבנים, שעמד בצד. אני לא יודעת למה, אבל ניגשתי אליו בלי לדעת כלום, ואמרתי לו "אני לא יכולה להזיז את הצוואר". "אה, ואני חשבתי שפשוט נולדת ככה, עם הצוואר מחובר לכתף" הוא ענה. זו היתה רק ההתחלה. אני לא בטוחה שיש בחיים שלי הרבה דברים קבועים כמו הטיפול של שלומי – פעם בשבוע, 11 שנים. אני יודעת ששלומי מומחה בהמון סוגי טיפולים. המתנה הגדולה שלו, הכשרון המופלא הוא – שהוא יודע לחבר ביניהם למען המטופל, מתוך ראיית התמונה הכוללת. שלומי לא נעול על קונספטים. אני שונאת מוזיקת מסאז'ים – אז אנחנו עושים טיפולים לצלילי פינק-פלויד וקוקטו טווינז. הוא הכיר לי את מאזי סטאר ואת דד קאן דאנס, ואני הכרתי לו את רודריגו וגבריאלה. כשיורד גשם, אנחנו שמים את לאונרד כהן, ושלומי מחמם מגבות על הרדיאטור. אבל הכי כיף, זה כל הדברים שאני יכולה לספר לו, ולקבל עצה פרגמטית, לא משוגעת מדי, שוחרת טוב. בינתיים גידלנו יחד ילדים (הבת שלי כבר בת 12, אז היא הולכת לטיפול רקמות עמוק), עברנו מתל אביב לפרדס חנה, מצאנו את הקומבו המושלם בין תאילנדי, רקמות עמוק ושוודי, החלפנו מתכונים (שלומי וגיגי בשלנים מעולים), והלכנו לשמוע מוסיקה בראגה. זה נשמע מאד רומנטי (סליחה גיגי!), אבל ככה זה אחרי שנפגשים פעם בשבוע במשך 11 שנים. אה, עיקר שכחתי. כבר 11 שנים שהצוואר שלי הולך בקו אחד עם הגב.

כתיבת תגובה

Close