השימושון

גל הכלב

כמו שכתבתי כאן, שנת מאיה חדשה – שנת הסערה החשמלית – התחילה ב- 26/7/08.
בזאת תם לוח השנה הגאוני והמהודר שטליה טוקר הוציאה בשנה שעברה ולצערי הרב היא לא מוציאה גם השנה.
אז בגלל שעכשיו אין לי מול העיניים לוח זמין שדרכו אני יכולה לשאוף את הגלופה היומית, ובגלל שיותר ויותר אנשים מגלים עניין בחכמת המאיה, החלטתי לעשות מעשה ולפרסם כל יום את תחזית המאיה של טליה בקלנדר של מושבה חופשית.
ונתחיל בגל הכלב, שאנחנו עכשיו ביום החמישי שלו, באנרגיית הקוסם:

מאת: טליה טוקר

שלום וברכה ואהבה לכולנו:
הסמלים של המאיה הם צורות גיאומטריות, שנמצאות בתוך הד.נ.א שלנו והחיבור אליהן פותח אותנו למידע אינסופי שקיים בתאי גופנו ומאפשר שינוי במבנה המח שלנו. המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו תבניות ידע, שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו וביצירת תבניות המידע החדשות, אנו מאפשרים מגנוט מהיר ומדויק של רצונותינו. לכן ממליצה לאלה שקוראים את התחזית- לצייר, לנשום ולכתוב על הסמלים. מציעה מדי יום לשים את גלופת היום מול העיניים: לנשום אותה אל תוך כל התאים, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם האסוציאציות החופשי למלא אותנו ולהתכונן על האנרגיה של היום. נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו וחיינו, בעזרת ההכוונה של הסמל. ניתן לכתוב כל מה שעולה- כוונות, אירועים והבנות. הידע של הצורות מצוי בתוך תאי הגוף שלנו, החיבור לסמלים הוא ישיר לכל אחד ואחת מאיתנו וכדי להיזכר בו- הנשימה, הציור והכתיבה, יכולים מאד לעזור. מאחלת לכולנו חיבור מהנה ומפרה.

הכלב

ב- 6/8, מתחיל גל הכלב: הכלב דוחף אותנו בגל זה לחבר את הכוונה ללב (כ-לב). לפתוח את הלב שלנו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך האנרגיה שלו בגל דוחפת אותנו להיות נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו ולשים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות. אנו לומדים לעשות בדיוק את מה שטוב לנו במקום לרצות את הסובבים ולהפנות את האנרגיה החוצה. גל הכלב מלמד כיצד לשמור על האנרגיה שלנו ועל רגשות מאוזנים במקום להיות מעורבים בסיטואציות קיצוניות ודרמות סוערות. הכלב ממגנט אנרגיות חמימות של אמון, של חברות. מכאן שמערכות היחסים הקרובות לנו יכולות לתמוך בנו במשך הגל וכן להתחזק בעצמן. במשך הגל אנו לומדים כיצד לאזן את הרגשות שלנו, לשחרר דרמות של האגו ולעשות חשבון נפש ביננו לבין עצמנו וביננו לבין חברינו. החכמה של הגל מלמדת שככל שאנו קשובים לעצמנו ולצרכים שלנו ומעמידים את עצמנו במקום הראשון, כך קל לנו יותר לפתוח את ליבנו ולשתף פעולה עם הסובבים. ככל שאנו מבטאים את הרצונות שלנו, אנו מאפשרים ללב להתרחב ולגדול וכתוצאה מכך לחיות מתוך שמחה, כשאנו מקרינים ומוקפים באהבה.

הקוף

ה- 7/8, אתגר הגל הוא הקוף: הקוף מאתגר אותנו בגל לעלות על במת החיים עם המון קסם וכריזמטיות ולשחק את המשחק בהנאה, בקלילות ובמקוריות. הוא מלמד כיצד לשזור את הכישורים הטבועים בנו אל תוך המציאות הקוטבית וככל שאנו יוצרים את רצונותינו, אנו לומדים כיצד לנוע מעבר לה אל מימדים מקבילים. היצירה של הקוף היא ספיראלית, באה ממקור של השראה וממלאה אותנו ביכולת ליצור יש מאין. אתגר הקוף מבקש שנשחרר מאיתנו את הכבדות, הריחוק והציניות. הקושי בגל הוא לבטא, להוציא החוצה את מה שמרגישים וחושבים ולהפסיק לקחת את עצמנו ברצינות רבה מדי. לרוב מה שמונע מאיתנו לחיות את פרץ האש היצירתי, הטבוע בכל אחד ואחת מאיתנו, קשור במחסומים, שעצרו אותנו כששיחקנו עוד כילדים. כדי לבטא את הילד ההיפראקטיבי והמשועשע שבנו ולשחק בהנאה במציאות חיינו, עלינו להוציא החוצה את כל מה שאנו עוצרים בבטן. אנו לומדים בגל כיצד לשחרר את כל מה שמעכב את הקסם וההברקות האישיות מלהגיע אל חיינו.

האדם

ביום השלישי של הגל, ה- 8/8, מתחיל המיקוד בפתרון האתגר באנרגיית האדם: האדם מלמד ללכת בדרך שלנו, כשאנו מלאים באמונה ביכולותינו להתגבר בתבונה על כל המכשולים. ליבנו הולך ונפתח ככל שאנו הופכים להיות גביע שפתוח לשפע של היקום ונפתחים להזדמנויות הרבות הנקרות בדרכינו. כדי לאזן רגשות ולהיפתח לילד הרגיש והיצירתי, האדם מבקש מאיתנו לשים את השכל בצד, לשחרר את כל שאלות הקיום הטורדניות ואת הספק, שכל הזמן מנקר ברקע. ככל שנאפשר לליבנו להיות המוביל ולשכלנו להיות המבצע נוכל לזרום עם רעיונותינו היצירתיים. כמו כן האדם מלמד להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולהתייחס לכל מפגש כהתכנסות של חכמה. כך אנו מחזקים את פתיחת הלב כלפי השותפים לדרך וצוברים יותר ויותר חכמת חיים ואפשרויות לשיתופי פעולה.

הלך שמים

היום הרביעי של הגל, ה- 9/8, אנרגיית שער בסימן הלך שמים: כדי שנוכל לפתוח את הלב, הלך שמים מעיר אותנו לדעת את עצמנו, את מה שטוב ונעים לנו בחיינו ואת המקומות שבהם אנו מציבים גבולות מאד ברורים. כדי שנוכל לממש את היצירתיות שבנו, הלך שמים ממלא אותנו בנחישות ובחמלה, שנותנים לנו את התעוזה לבטא בבהירות את הרגשות שלנו. ביום זריעת הפתרונות לאתגר הקוף, מדריך אותנו הלך שמים להתמלא בעוצמה, החלטיות ואסרטיביות באהבה. יום שער זה של הגל, מאפשר קפיצה אישית עצומה ברמת המודעות וזאת ככל שנסכים לשחרר את הישן, לוותר על תפיסות עולם שמוכרות לנו ונרחיב את זווית הראייה בנוגע למצבים בחיינו. כל אחד מאיתנו מוזמן היום ליצור את החלל הנעים לו, שבו יוכל להפוך להיות צינור שמתחבר לידע הנשמה ומתרגם אותו. הזריעה של הגל מלמדת כיצד לשים גבולות ולהגיד "לא" לכל מי ומה ששואבים לנו את האנרגיה. כשאנו שומרים על האנרגיה שלנו ולא מאפשרים "שאיבת" אנרגיה של אחרים, נוכל להיפתח לצדדים היצירתיים והקלילים באישיותנו.

הקוסם

היצירה האנרגטית נמשכת ביום החמישי של הגל, ה- 10/8, באנרגיית הקוסם: הקוסם מרחיב את היכולת להכיל את אירועי המציאות וכך מגדיל בנו את המוטיבציה לפתוח עוד את ליבנו הרגיש ולשחק עוד יותר עם היצירתיות שלנו. כח הרצון לפתור אתגר קוף נשען על העוצמה הנשית, על עומקים של בריאה, שהם מעבר לזמן ולמרחב. אנרגיית היגואר מאפשרת לעצור את הדרמות וחוסר האיזון הרגשי בחיינו ולפעול מתוך ידיעת הלב. הקוסם מלמד לסמוך על עצמנו ולשחרר את הצורך באישורים מבחוץ. אנו יודעים הכי טוב מה נכון לנו והגיע הזמן לסמוך על עצמנו. כדי שנוכל לבטא את היצירתיות שלנו, אנו לומדים להתחבר למקור עצום של אנרגיה בתוכנו, לקול פנימי עמוק שלא תלוי או מושפע מהחוץ. הקוסם היום מאפשר לפעול מתוך מקום פשוט וצנוע של אמונה וביטחון בידע שלנו וכך אין גבול לאינסוף המידע, שהיקום מבקש להעביר דרכינו ולנו.

טליה מוסרת בSMS: מטר מטאורידים, מחר השיא. גם הלילה אחרי שקיעת הירח. מוצ"ש ליקוי ירח. ליל קוסמת מכילה..

הנשר

היום השישי של הגל, ה- 11/8, ההכנות לקראת שיא הגל באנרגיית הנשר: הנשר מכוון להגביה עוף אל מעבר לשגרה השוטפת בחיי היום יום ולהתבונן בתמונה השלמה, על כל הפרטים שבה. הרחבת נקודת המבט מאפשרת פחות להסתבך עם הפרטים ולגלות כיצד בסה"כ החיים זורמים לכיוון הנכון. הנשר מלמד כיצד ניתן לאזן בין עשייה נרחבת למנוחה. כדי שנוכל להירגע ולהתאזן, הנשר מגיע ביום השישי של הגל ומראה כיצד כל חלק בחיינו הוא בחירה שלנו ולרוב היא אפילו מוצלחת ואם לא, הנשר ממלא בתקווה ובכוחות לשנות את התמונה.

הלוחם

שיא הגל, ב- 12/8, יום שער, באנרגיית הלוחם: הלוחם בשיא הגל מזמין אותנו לבטא את האמת שלנו בלי לפחד מהתוצאות וליצור באלגנטיות את רצונותינו, בדרכינו הייחודית ובקצב הנכון לנו. הלוחם מחבר לקול הפנימי העמוק שלנו ולידיעה שלמה בנוגע להיבטים השונים בחיינו, קול פנימי שהוא מעבר לכל ספק. ביום שער זה הלוחם מאפשר לשחרר את חוסר הביטחון בעצמנו ואת התלות באחרים ובכלל בדברים חיצוניים. כשאנו קשובים להדרכה הפנימית שלנו, אנו מגלים את הדרך שבה אנו מעוניינים לצעוד בה והלוחם מאפשר לפעול באומץ, בתבונה ובהגיון. הלוחם בשיא מאפשר להציב את הגבולות מהזריעה של היום הרביעי, להתאים את הגוף לאנרגיות המעודנות שהקוסם מחדיר ביום החמישי ולתעל את האנרגיות לעבר מימוש החזון של היום השישי. כך שבשיא הגל אנו מוזמנים להקשיב לעצמנו, לליבנו, למה שבאמת נכון לנו בדרכינו וליישם אמת זו בחיי היום יום שלנו.

אדמה

ב- 13/8, ביום השמיני מתחיל תהליך הירידה של הגל עם אנרגיית האדמה: בתהליך החיבור לרצון הלב וליצירתיות שבנו, הגיע הרגע לבדוק בצורה כנה עם עצמנו עד כמה אנו באמת מבטאים את הצליל הייחודי לנו בחיי היום יום. האדמה מבקשת שנשאל את עצמנו: "האם אנו מבטאים את הרעיונות היצירתיים שלנו?", "האם עיסוקינו היום יומיים משקפים את מה שהנשמה שלנו מבקשת לעשות פה בכדור הארץ"? "האם אנו נוכחים במציאות הפיזית שלנו עם שתי רגליים על הקרקע"? "האם אנו מאפשרים למידע מתחדש להגיע אלינו"? האדמה היום מעירה אותנו לממש את רעיונותינו המקוריים במציאות, להוציא אותם מהכח אל הפועל. היא מדרבנת אותנו לעשות, בלי יותר מדי דיבורים ולהוות דוגמא לחיים יצירתיים.

המראה

ביום התשיעי, ה- 14/8, שבו כוונת הגל מתחילה להתגשם במציאות, מגיעה המראה: המראה מציעה שנתבונן בהשתקפויות המקיפות אותנו, במראות שלנו, שהרי "אנו יכולים רק את עצמנו לראות" ודרכן לצמוח. היא מאפשרת לבדוק האם הכוונה שלנו לאיזון רגשי ולביטוי היצירתיות, אכן משתקפת באנשים שאנו פוגשים. דרך המראות אנו לומדים אילו היבטים יצירתיים חסומים אצלנו ואיזה גירויים והסחות, מקטינים את יכולת הריכוז והמיקוד שלנו. אני ממליצה לשים לב לכל המפגשים היום ולהיות מודעים לתחושות השונות שעולות בנו בזמן הזה. עלינו לשים לב במיוחד לצורך באישור ובהכרה מבחוץ, שלרוב משפיעים מאד על מעשינו. ככל שנזהה את המקומות שבהם חשוב לנו להרשים במקום פשוט להיות אנו עצמנו, נוכל לשחרר את התלות בסביבה ולהסיר מאיתנו הרבה חוקים ונורמות חברתיות מזויפות.

סערה

ה- 15/8, היום עשירי של הגל, באנרגיית הסערה: ביום זה הלב כבר נפתח, האמון בכישורים שלנו גדל וההסכמה הפנימית לקפוץ לים החיים הולכת ומתגבשת. אנו עוברים תהליך עמוק של איזון הרגשות שלנו ומגיעים לזרימה חופשית עם הביטוי היצירתי של עצמנו וכדי להשלים את התהליך, הסערה מאפשרת לנקות את הדחיסות שהצטברה בגופנו, נפשנו ומוחנו. ביום זה אנו מוזמנים לפנק ולרפא את עצמנו. הסערה היום מלמדת כיצד להישען על עצמנו, על המשפחה הקרובה ולהתמלא בביטחון עצמי, בכישורים המייחדים אותנו ובתוכנית האלוהית עבורנו.

השמש

והנה, הגענו ליום ה-11, ב- 16/8, שבו הזמן לשחרר את מה שעדיין תקוע, באנרגיית השמש: השמש מבקשת שנפשפש עוד יותר בעומק נפשנו ונוציא משם עוד כמה מעצורים, שמנעו מאיתנו עד היום מלהגיע לאיזון רגשי פנימי ולביטוי יצירתי. ניתן לשאול את עצמנו: "מה עדיין לא בהיר וברור לי בתהליך הביטוי שלי"? "מה עוצר אותי מלפעול בלהט היצירה שקיים בי"? "באילו מקומות אני עדיין מרגיש/ה קור? ניכור? כבדות"? השמש ביום זה מאפשרת להתמלא בחמימות, באור ובמידע לגבי דרכינו היצירתית. אני ממליצה שנדמיין שמש במרכז הלב שלנו ונתבונן בכל אותם הדברים שמרגשים ופותחים אותנו אל שמחת החיים והאש שבתוכנו.

הדרקון

הפתרון ביום ה-12, ב- 17/8, מגיע באנרגיית הדרקון: התהליך של החיבור לרצונות הלב שלנו והניסיון לבטא את היצירתיות הפועמת בתוכנו מובילים למקום של קבלה ואהבה לעצמנו בדיוק כפי שאנחנו היום. אנו למדים שהחסימות הרגשיות והיצירתיות נובעות מביקורתיות והרס עצמי. תהליך הגל אפשר לנקות את השפיטה שמונעת את הביטוי האותנטי שלנו ולהחליף את ההרס ברכות ובהזנה עצמית. בפתרון הגל אנו מתחברים לאל האם, לעוצמה הנשית שמקבלת ומפרגנת ומתנהלת באהבה לעצמה ולסובבים אותה. ביום זה הלך שמים נמצא בהדרכה ומלמד להיות החלטיים, נחושים ולכבד את הצרכים והרצונות שלנו. כשאנו שמים גבולות ברורים, קל לנו יותר לקבל ולהזין את עצמנו וכך בביטחון, בשמחה ועם לב פתוח לבטא את מי שאנו ואת היצירתיות הנשית השופעת, הקיימת בכולנו והמאפשרת לברוא עולמות.

הרוח

סוף הגל ב- 18/8, היום ה- 13 באנרגיית הרוח: מהכלב הרגיש, הנאמן והאוהב אל הרוח, המלאה בהשראה, בשמחה ובנועם. התהליך שעוברים בגל הכלב, מוביל לרוח טון 13 שמעידה על אדם שמח, תקשורתי, בהיר וכנה. הרוח של סוף הגל מעידה על כך שיצרנו סוג חדש של תקשורת עם הסובבים אותנו, החל בקרובים אלינו ביותר וכלה באנשים שאנו פוגשים על הדרך. תהליך פתיחת הלב וביטוי הרגשות לימד אותנו דרך תקשורת הגיונית, שבה ניתן להוציא החוצה את שבליבנו, לא דרך דרמות וקיצוניות אלא ברוגע ובבהירות. בסופו של גל הכלב שמאפשר את נתינת האמון בשותפים למסע, את הרגשות המאוזנים בלחץ היום יומי ואת ביטוי רחשי הלב שלנו- מגיעה הרוח, שמאפשרת לבטא את עצמנו בקלילות, בדיוק ובבירור וליישם את האמת שלנו, בדרכי נועם והומור. הגל מלמד שתקשורת הרמונית היא הכרחית למערכות יחסים אוהבות, צומחות ומתפתחות. התהליך שבגל הכלב הופך אותנו לבני אדם שמחים בחלקנו, שהולכים בדרך רצונות הלב והופכים דרך זו לנעימה, קלילה, ברוכה בהשראה ובאהבה.

מאחלת שאנרגיות הכלב,
יעזרו לכולנו לפתוח את הלב.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

3 thoughts on “גל הכלב”

כתיבת תגובה

Close