השימושון

גל הסערה

מאת טליה טוקר

ברכות לכולנו:

הסערה
ה- 22/1: טון 1 בגל הסערה: אחרי שנולדנו מחדש בגל המגשר, החלפנו חלק מהאמונות ומההרגלים הממוחזרים והרחבנו את התפיסה המוגבלת שלנו לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל, נכנסת אנרגיית הסערה כדי לנקות את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי. בגל הסערה אנו מוזמנים לטהר את עצמנו מעוד מסה תאית שלילית שמצטברת בגופים שלנו ולהתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. הסערה מכינה את מערכת העצבים שלנו אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. זוהי סערה אלקטרומגנטית שמזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית. בזמן הריפוי של הסערה, הויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס.
הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מהפנים לחוץ, דברים מתבשלים בתוכנו ומשתנים במציאותינו. במעבר לתדר החדש ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי להמנע מהגדרות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל מטפל שמתאים לנו.
הסערה דוחפת אותנו להאמין בעצמנו, להעלות את הביטחון בכישורים הקיימים בנו ובדרכינו בחיים. אנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי ולזרום במציאותינו עם התדר של שפת האור. באופן הדרגתי אנו מנקים כל דימוי שלילי ומידע של התת מודע שמגבילים את התדר שלנו. תהליך הריפוי אליו הסערה דוחפת מאפשר בהדרגה להגיע למצב שבו אנו מוכנים לקפוץ למימי החיים מתוך אמונה בעצמנו וביקום.
אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן כולנו מוזמנים למלא בסמל הזה של הסערה את כל הגוף שלנו מכף רגל ועד ראש, להרגיש ריפוי שנעשה בתאי גופינו ולשלוח אותו דרך המחשבה לאנשים שחווים היום כאב וצער ולפלנטה בכלל. אנרגיית הסערה מאפשרת להישען על חברינו וקרובינו וליצור בתוכנו מרכז בטוח, יציב ומקורקע, עוגן שמוכן לאתגרי החיים המצמיחים. הסערה מבקשת שנעזר בה בתהליכי השינוי המהירים שאנו עוברים עכשיו. המדיטציה עם הסערה עוזרת לשחרר אנרגיה שלילית שנלכדה בתאים ומאפשרת את הטיהור הסופי של הישות המוארת שאנחנו לפני הקפיצה הקוואנטית.

השמש
ה- 23/1: אתגר הגל הוא השמש: השמש מלמדת להתחבר לנתיב המואר, למידע של אחדות. הסערה של הגל מסמלת את ההופעה של אנשי הברק שמביאים את הטרנספורמציה הסופית ע"י החניכה של האש. בתהליך חניכת האש נעלמים מאיתנו כל השקרים. רק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד את טיהורי האש. במהלך הגל אנו מוזמנים להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים ולהתמלא בעוצמה ובאנרגיה.
בגל שבו אנו מתנקים מדחיסות וחוסר איזון, השמש מאתגרת לראות בבהירות אספקטים שונים של חיינו. להתבונן ברבדים שונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה, בקשרי המשפחה ועוד. ניתן להכין רשימה של תחומים בהם אנו מבקשים שבהירות תחלחל אל תוך חיינו. ככל שהתחומים השונים מוארים בזוהר הבהירות, מתעוררת אש החיים שבתוכנו ועימה רצון לחיות כאן במציאות הפיזית, על כל התענוגות והיצירתיות שיש בה. השמש מאתגרת להתמלא בתחושה חמימה ומלטפת. אנו לומדים להתמלא באור ובחמימות כלפי עצמנו וכך לזרוח לכל עבר. מכאן שהאתגר הניצב בפנינו בגל מלמד כיצד להתמקד בתחומים החשובים בחיינו וכיצד להתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס.

דרקון
ה- 24/1: טון 3 באנרגיה של דרקון: כדי להירפא עם הסערה ולהתמלא בחמימות וביצירתיות של השמש, אנו לומדים מהמאיה שעלינו לחבור לאיכויות הנשיות שבתוכנו, לאיכויות של קבלה עצמית ושל הזנה. הדרך לטיהור הסופי של הגופים שלנו מחייבת את המעבר לתוכנה של פלוס שרואה את מה שיש בחיים ואת האפשרויות האינסופיות הקיימות עבורנו. ככל שנקבל את מה שיש בנו ובחיינו, כך יהיה קל לנו יותר להתמלא באש ולהתחבר לעוצמה. האינטואיציה בגל מכוונת אותנו להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את עצמנו בדברים שנעימים לנו. אנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת את עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובביטחון. כדי להגיע לחמימות ולהתחבר לאש הפנימית, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו כפי שאנחנו ולהכיר תודה על כל הדברים המופלאים הקיימים בנו ובחיינו כבר עכשיו.

הרוח
ה- 25/1: טון 4 הוא הרוח: ביום זה ניתן לנשום את הסמל של הרוח ולהגדיר בהשראתו את האפשרויות הפוטנציאליות לזרימה מתוך עוצמה בחיינו. הרוח מלמדת שכדי להתחבר לאש היצירתית שבנו, עלינו לנשום. פשוט לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף שלנו ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב אנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש והאנרגטיות שבנו, שמבקשות לפרוץ החוצה. ביום של הגדרת הפתרונות הרוח מלמדת אותנו גם מה היא תקשורת הגיונית. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולתינו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי האש היצירתית שבנו. הרוח ביום הזריעה מעודדת אותנו לנקות את השכל, את תחושת המטען והכבדות ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות והומור שבוראים מציאות מתוך הגיון בריא.

הלילה
ה- 26/1: טון 5 באנרגיית הלילה: כח הרצון להרפא ולבטא את אש היצירתיות נשען על הסכמה פנימית "לעשות עבודה", לחפור לעומק ליבנו ולהביא אור למקומות חשוכים במוחנו. אתגר השמש מוציא החוצה את הנושאים בחיינו בהם אנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. ביום של גיבוש המוטיבציה לפתרון האתגר מופיעה אנרגיית הלילה כדי להאיר פחדים עמוקים שמעכבים את תהליך הריפוי של הסערה. אנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו, שלאורך השנים נושא אותנו נאמנה ממקום למקום. בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו, שמספק את הפינה השקטה שלנו להתרווח ולהירגע. בישראל שלמרות הכל אנחנו עדיין כאן ובכלל בעולם, ביקום המופלא הזה על שלל הגוונים, הצורות והצבעים הקיימים בו. תחושת הבית וההתבוננות לעומק מאפשרות ריפוי, שבהדרגה מחבר לאינטואיציה ברורה ולתחושות של חום ושפע.

הזרע
ה- 27/1: טון 6, באנרגיה של זרע: ביום שבו אנו מתחילים לזרום עם גל הסערה הזרע מכוון אותנו לזרוע מטרות חדשות ולהפתח לאפשרויות מגוונות לצמיחה חדשה בחיינו. התהליך של הטיהור מחלחל אל תוך היום יום שלנו והזרע מחזק אותנו לשנות ולהשתנות. ביום השישי של האיזון והזרימה, הזרע מאפשר ליצור שינויים קטנים בסביבת חיינו ובעצמנו על מנת שנוכל להתחבר לעוצמת האש והבהירות. הכל משתנה כל הזמן והזרע היום מאפשר תנועה, התפתחות ואפשרויות חדשות של יצירה במציאות חיינו.

הנחש
ה- 28/1: טון 7 באנרגיה של נחש: אנרגיית שער: שיא גל הסערה באנרגיה של נחש! איזה יופי לראות כיצד קוד מוביל לקוד מוביל לקוד. ההתנקות של הסערה, הריפוי והשחרור מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בגוף הפיזי, בעזרת החושים שלנו והאינסטינקטים הבסיסיים ביותר הקיימים בנו ונשאף בחיוך אל חיקנו את מתנות החיים. כך שביום שער זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים שלנו ולתחושת חיות בגוף. שיא הגל מלמד שכדי לבטא את אש השמש שבתוכנו, עלינו לקבל את האותנטיות והצבעוניות שבנו ולצעוד בדרך הייחודית לנו, גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. הנחש בשיא מלמד לצעוד בדרכנו האינדיבידואלית וכך להזרים את אש התשוקה בליבנו. הוא מאפשר לשחרר כעסים פנימיים של חוסר סיפוק ומחבר לחכמת האבות הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו. כך אנו ממזגים אל תוך תאי גופינו חכמה אינסופית ולומדים ליהנות מהחיים הרבגוניים.

מגשר עולמות
ה- 29/1: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות: ביום זה אנו נזכרים בגל המגשר שעבר ובודקים עד כמה אנו ישרים וכנים עם עצמנו בתהליכי החיים השונים. כל אותם הרגלים, אמונות ותבניות שעלו בזמן האחרון ושטרם נעלמו מחיינו מבקשים להתנקות עכשיו. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות מפעילות אותי בעשייה שלי"?, "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה בתוך עצמי"?, "האם אני מרש/ה לעצמי להרפות, לשחרר"? תוך כדי השחרור של התבניות השונות אנו מגלים היום שכבר צצו בחיינו מספר הזדמנויות חדשות וזהו הזמן להיענות להן ולזרום עימן.

היד
ה- 30/1: טון 9 באנרגיה של היד: נקודת המפנה של הגל מתחילה באנרגיה של הגשמה, של ריפוי, של ידיעה פנימית אמיתית של הצרכים והרצונות שלנו. ככל שאנו מתנקים ושמים פוקוס על הגדלת הבהירות בחיינו, אנו יוצרים כוח אנרגטי פנימי שמאפשר להגשים את עצמנו, "לתקתק" את ענייני החיים בהנאה ובזרימה. ביום התשיעי נופל אצלנו "אסימון" שכדי לקפוץ בביטחון אל סערות החיים עלינו להכיר בכישורים שבנו ולזרום עימם בחיינו ללא לחץ, מתח ודאגה. תהליך הגל מלמד שככל שנגביר את ההקשבה לידע הפנימי שלנו ונפעל ממנו, נחסוך מעצמנו טרדות, בלבול וחוסר בהירות ונוכל לנוע עם כוחות של מימוש במציאות חיינו.

כוכב
ה- 31/1: טון 10 באנרגיה של כוכב: אנרגיית שער: ביום העשירי אנו מגלמים את ה"אני" ה"משודרג" שלנו במציאות בעזרת אנרגיית האהבה ללא תנאי של הכוכב. כדי לדייק עוד יותר את תהליך הריפוי הכוכב מאפשר להגדיל את הביטחון והאהבה לעצמנו. כדי להשלים את תהליך הדלקת האש הפועמת בתוכנו, הכוכב ממלא באנרגיית היצירה ההרמונית של ונוס ומלמד לבטא את היופי שבנו בדרכים אסתטיות, אומנותיות ואלגנטיות. הכוכב מלמד שהעיצובים הסופיים של תהליך ההתבהרות תלויים ביכולתינו להיות חיוביים כלפי עצמנו וכלפי החיים בכלל. כך שמה שנותר לנו עדיין ללמוד הוא לראות יותר ויותר את החיובי שבנו ושבכל רגע נתון בחיינו.

הירח
ה- 1/2: טון 11 באנרגיה של הירח: ירח ביום האחת עשרה מלמד שתהליך החיבור לאש היצירה ולתחושת חמימות בליבנו, נעצר אי שם במחוזות ילדותנו. מאד הגיוני שביום ה 11 של גל סערה, גל שמנקה עד לרמת התאים את חוסר האיזון מחיינו, נגיע גם לתקופת הילדות הרגישה שלנו. כדי לרפא את עצמנו מהיסוד עלינו להרפות מההגנות ששמנו על עצמו כדי לתפקד בעולם הזה, הגנות שבאות על חשבון האש והחום הפנימיים. ביום זה ניתן להגיע לתחושת ביטחון מתוך הבנה שהיום אנו בוגרים, מבינים וחזקים ושאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. ברגע שאנו מטפלים בדפוסי הילדות שלנו, מידע ממוחזר רב מתנקה מאיתנו ואינסוף אפשרויות של התפתחות נפתחות בפנינו. ביום זה אנו מוזמנים להוציא לאור דברים סמויים וטראומות שחבויות בתוכנו וכתוצאה מכך להגיע ליציבות פנימית, לאיזון בין צרכים שונים שלנו וליכולת לבטא בעוצמה את הכישורים שלנו בחיי היום יום.

הכלב
ה- 2/2: טון 12 באנרגיה של הכלב: כלב בפתרון מסמל את היכולת לעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע ולהעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו. תהליך הניקוי של הגל גרם לחיבור מחודש לעוצמת הלב שלנו ולהפסקה משמעותית בבזבוזי האנרגיה שלנו על הסובבים. החיבור לחום השמש הופך אותנו ביום הפתרון לחברים הכי טובים של עצמנו. דווקא כשאנחנו נאמנים לרצונות הלב שלנו, אנו מלאים באנרגיה ושופעים בחמימות, באש וביצירתיות. אנו מבינים במהלך הגל שבמקום להזין את המח שלנו באנרגיה רגשית ממוחזרת של דרמות וקיצוניות, אנו יכולים להתמלא באש יצירתית ומאירה. זה הכל בנו, בינינו לבין עצמנו. תהליך הגל מלמד לשחרר את מסך הסערה הרגשית שמעוור את עינינו ביום יום שלנו. הנטייה להתערבב עם אנשים על הדרך, להגזים בתגובות שלנו לארועי המציאות, לתרגם ולהשליך על הסובבים, מגבילה את האפשרות לחוות את המגוון המוצע לנו בחיים. החיבור לאש פנימית יוקדת ומאירה משחרר את התלות באנרגיה של האחר ומאפשר להגיע לאינטימיות ולהיפתח רגשית. רק שהפעם ממקום שמוטען באש מבפנים ועם לב פתוח ואוהב חווה חמימות בקשריו ותחושת מימוש בחייו.

הקוף
ה- 3/2: טון 13 באנרגיה של הקוף: קוף טון 13 מסמל אדם שמח וטוב לב, שמתנהל בקלילות ובהנאה מסיטואציה אחת לאחרת, תוך כדי מימוש מקורי של הרצונות שלו. עבודת הריפוי האינטנסיבית עושה את שלה ומאפשרת בסוף הגל לקחת בקלות את אירועי החיים. זה הכל עניין של זווית ראייה ובמקום כבדות, רמת מתח גבוהה והתנהלות מתישה ממשימה למשימה, הקוף מציע לנו מלוא חופן תענוגות, רוח יצירה שטותית ומהנה ומקוריות מלהיבה. אתגר השמש הטעין אותנו באור מוזהב של אחדות שמאפשר לתבנית השלמות והיופי להשתקף בחיינו. ככל שחיינו בהירים לנו ואנו מתנהלים במציאות ללא מטענים רגשיים ושכליים, מתפנה המקום ליצור ולבטא את המקוריות הייחודית, שהיא האש הפנימית המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. הקוף היום מחבר אותנו לגאוניות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו ומאפשר ליצור יש מאין, ממקום שמעבר לזמן. האמון בעצמנו ובחיים שהלך ונבנה בתוכנו במהלך הגל וכן החמימות הפנימית שהלכה והתפתחה, מאפשרים לנו לקפוץ בהנאה אל תוך המציאות ולשחק ובגדול את משחק החיים. הקוף בסוף הגל משחרר מאיתנו את רצינות היתר ומאפשר בקלילות, במשחקיות ובאלגנטיות לנוע בין הבמות השונות של חיינו ולבטא את רצונותינו ביצירתיות קסומה בכל רגע נתון.

שנהנה מגל סערה מרפא ומאיר.
באהבה רבה,
טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 | אימייל | אתר

הראה עוד

9 thoughts on “גל הסערה”

  1. היי רונית לשאלתך

    קודם יצאתי מהזמן. הקפיצה הקוונטית התרחשה בספטמבר 2007.

    על קצה קצהו:

    נתחיל לפי "קריון", הייתה "התכנסות ההרמונית" בשנת 1987 בה השתתפו כל הנשמות שישנן היו ויהיו על פני כדור הארץ ובחרו בשינוי. הבחירה הזאת השפיעה עמוקות על פירוק המאבק בין מזרח למערב והגוש הסובייטי התפרק. סוף העולם בשנת 2000 כפי שניבאו רבים וטובים בוטל כי הייתה הבחירה בשינוי. השינוי התבטא ומתבטא בתודעה, בתקשורת האינטרנטית והבין מימדית, ידע ורוחניות נגישים לכל וכבר לא שורפים מכשפות וכו…

    בהמשך ב-18 בספטמבר 2007 התרחשה הקפיצה הקוונטית. המשמעות שלה – עזיבת הביטחון והמוצקות של האנרגיה הישנה (העולם המוכר – דואליות, ליניאריות וכו) ובטחון גמור בבלתי ידוע (אנרגיה חדשה, סינכרוניות}.

    להעמקה: קריון, מעגל הארגמן, שאומברה, טוביאס, החיים, משבר כלכלי עולמי (כלכלה באנרגיה ישנה מתחפפת) אובמה (בזכות האנרגיה החדשה), הילדים החדשים ( אינדיגו, קריסטלים)…

  2. אני מתחברת למה שחני אומרת. לפעמים זה משמש אותי גם בדיעבד, כפרספקטיבה. כבר הרבה זמן אני ממתיקה את הצידה הזאת לדרך, זה מדבר אלי כחלק ממחשבות אחרות שיש לי על זמן. על התנהלות בין זמן אנושי לזמן קוסמי. נראה לי נכון לתפוס אותו בגלים…
    וכשזה בא עם שבת בתור בונוס אז בכ–לל.
    שימי לב שטליה מדברת הרבה על המפגש של הלוח הזה עם לוחות אחרים, בדגש על היהודי. מין מחקר אנרגטי השוואתי.
    אפנה את תשומת לבה של טליה לדיון.

  3. יעלה,
    אני לא טליה, ואני עונה לך, כי גם אני משתדלת לקרוא כל יום את התחזית היומית, ומבינה מאוד את התחושה שלך. אני מתייחסת אל התחזית כאל השראה, סוג של סימן דרך , ולא ממשיכה לעסוק בה אחרי הקריאה. כלומר לא מתעסקת בעד כמה היא התממשה או תתממש. מתייחסת אליה יותר כאל סוג של מתנה וצידה לדרך למשך היום. וזאת הזדמנות מצויינת להודות גם לטליה וגם לרונית על שקית ההפתעות הנהדרת הזאת. תבורכו שתיכן ואנחנו, הקוראים,נתברך בכן.

  4. אם נצליח בכל יום לעשות את מה שהיום מביא אין ספק שהקפיצה הקוונטית היתה כבר
    טליה את מציגה כל יום עם התדר והאנריגיה ונראה שבכל יום את מציעה עבודה של חיים שלמים כשאני קוראת את התאור היומי אני מריגשה מצד אחד את התדר ומצד שני גדול עלי ..
    לכן אני שואלת באיזה אופן "היום" מאפשר עבודה עם כל היריעה הזו:
    או אולי בניסוח אחר- באיזה אופן החלקיות של היום נפגשת עם החלק היחסי של הפוטנציאל?
    או אולי אני לא שואלת את השאלה הנכונה אבל אולי את מבינה את כוונתי ויכולה להתיחס

כתיבת תגובה

Close