טורים אישיים

גל ירח, 7 עד 19 באפריל 2012

[מאת: טליה טוקר]

ברכות לכולנו:

בכל רגע מחזוריות הצ'ולקין ממשיכה לנוע ולנוע והנה, הגענו לתחילתו של ג'נסיס הירח. לוח המאיה המקודש מחולק לשלושה "עידנים" שמסמלים את ההתפתחות האנושית על גווניה – החל מעידן הדרקון, הג'נסיס של האל האם שמסמל את תחילת הדרך ומחבר אותנו לראשית ולמקור הידע האינסופי. המחזוריות נמשכת אל עידן הקוף היצירתי והאקטיבי שנמצא בדיוק במרכז הלוח. עידן הקוף מקשר בין החלק הראשון של הצ'ולקין שבו מתרחשת קבלת המידע לחלק השני של היישום שלו. ולבסוף אנחנו מגיעים אל עידן הירח בעל העומקים וחיישני הקליטה המחודדים. בעידן הירח אנחנו סוגרים את המעגלים השונים שנפתחו במהלך הלוח ומתכווננים לקפיצת דרך אישית וקולקטיבית. גל הירח שמתחיל היום פותח את המחזוריות של ארבעת הגלים האחרונים של הצ'ולקין שהם השלב האחרון והסופי ללמידת השיעורים של הצ'ולקין הנוכחי.

במהלכו של ג'נסיס הירח אנחנו לומדים כיצד לנטרל סופית טראומות ילדות ומידע רגשי ממוחזר, כיצד להרחיב את טווח הקליטה המוחית שלנו למידע חדש וכיצד לזרום בהנאה על גבי ספיראלת הזמן והחיים.

לא רק שאנחנו מתחילים עכשיו ג'נסיס חדש אלא שבמקביל אנו גם חוגגים את תחילת השנה היהודית הרוחנית עם חג הפסח. כרגיל ההקבלה בין מחזוריות המאיה לחגי היהדות מעוררת השראה והתרגשות לנוכח הפוטנציאל האנרגטי הגבוה שמתקיים כתוצאה מהסנכרון. חג הפסח נקרא גם חג החירות ובו אנחנו לומדים כיצד לשחרר את המעצורים וההגבלות של המציאות הדואלית ואז לצאת לחופשי למקום שבו אנחנו יכולים לבחור באירועים ובהתרחשויות בחיינו. למעשה מדובר בסוג של גאולה משום שכרגע במציאות הקוטבית על כל ההרס והשליליות הקיימים בה, המחשבה על בחירה חופשית מעוררת ספקות. השעבוד במצרים מסמל את הקשיים הקיימים במציאות החיים וסיפור יציאת מצרים מעיד על האפשרות לצאת לחופשי- כפי שנאמר: "למען תזכור את יום צאתך מארץ מצרים כל ימי חייך" (דברים טז). מרתקת ההקבלה לגל הירח שגם הוא מלמד כיצד להשתחרר מההגבלות ששמנו על עצמנו מאז שאנחנו ילדים, כיצד לשנות תבניות חשיבה ממוחזרות שמצמצמות את יכולת הבחירה שלנו וכיצד להיפתח לאפשרויות זרימה חדשות במציאות החיים. הוא מוביל אותנו צעד אחר צעד לדרקון ביום האחרון, שמסמלת את יכולת הבריאה של עולמות חדשים הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו.

הסנכרון של פסח עם תחילת ג'נסיס הירח יכול לעזור בראיית התמונה הכוללת של התהליכים חיינו, בשחרור התבניות המוחיות שמגבילות אותנו ובפיתוח רגישות הקליטה שלנו עד להיוולדות מחודשת לשנה יהודית רוחנית חדשה ולחלק האחרון של הצ'ולקין.

ירח
7/4: תחילת גל הירח: פסח: הירח מסמל גלגל עם הציר שלו ונותן לנו את הכח להתגלגל בחיים כמו כדור שזורם בטבעיות מנקודה לנקודה. כשאנחנו מתבוננים בים האינסופי, אנו רואים שהוא נמצא בתנועה תמידית ולא עוצר אף לא לרגע אחד. החיים הם תנועה אינסופית ורק אנחנו בני האדם נוטים לעצור את הרצף הטבעי של הזרימה שלנו בגלל אינספור תכנונים וקונספטים שמוטבעים בנו מראש. עם הירח המגנטי בחג הפסח אנחנו לומדים כיצד לנוע מעניין לעניין כשאנחנו שקטים, רגועים ומחוברים לעוצמה שלנו. הירח מסמל את 'חוק הגורם והתוצאה' ומלמד על כך שהסיבות למיחזור של סיטואציות בחיינו, לדיבור העצמי השלילי ולהתנהלות האוטומטית בחיי היום יום קשורות בזכרונות תת מודעים מהילדות שלנו. בחלק האחרון של מחזוריות הצ'ולקין ולכבוד השנה הרוחנית שמתחילה, אנחנו מוזמנים לחזור לשורשים הפיזיים שעיצבו את צורת החשיבה שלנו.

הירח מסמל את אלמנט המים ואת הילד הרגיש שבנו ומלמד שרבים מהקשיים שאנחנו מתמודדים עימם היום כבוגרים החלו במחוזות ילדותנו. הוא מחזיר אותנו למקורות ואז מאפשר לניקוי דפוסי חשיבה והתנהלות שהוטבעו במוחנו ואנו חוזרים עליהם שוב ושוב במהלך השנים. הירח מחדד את יכולת הקליטה שלנו לסימנים ולמידע, מדייק את המחשבות שאנחנו משדרים ליקום ומאפשר להבין את עקרון התקשורת הפנימית שמתנהלת בתוך המוח שלנו. לאורך הגל ניתן לטפל בתבניות מידע שקשורות בדיכוי עצמי, בהזנחה עצמית ובתחושה של אי מימוש מלא של הפוטנציאל שלנו.

ככל שאנחנו מנקים את ה"פיילים" מהילדות, אנו יוצרים תקשורת עמוקה עם עצמנו ומתייצבים מבחינה רגשית עד למצב של זרימה בחיים ממקום רגשי מאוזן. הירח בעל רגישות הקליטה הגבוהה מציף אותנו לאורך הגל והחג במפגשים "מקריים", בשיחות עמוקות ובכלל בסיטואציות מרובות משמעות. ככל שאנחנו מסכימים לראות את המסרים שנשלחים אלינו נוצר בתוכנו עוגן בטוח ועוצמתי ואנחנו מצליחים לזרום מאוזנים, מחוברים ורגועים במציאות החיים.

כלב
8/4: יום שער: טון 2 באנרגיית הכלב: א חוה"מ: הכלב הידוע בתור ידידו הנאמן של האדם מבקש שנהפוך לחברים הכי טובים של עצמנו ונלמד להיות קשובים ונאמנים לצרכים שלנו. באתגר השער הוא מבקש מאיתנו "להקפיד" לעשות בדיוק את מה שטוב ונעים לנו מבלי להרגיש אשמים, מוזרים או להדביק כותרת אחרת על מה שאנחנו רוצים. כדי לצאת לחופשי מהכבלים במוחנו עלינו ללמוד כיצד להעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו. הגאולה של כל אחד מאיתנו אפשרית כשאנחנו לומדים לאהוב את עצמנו וכתוצאה מכך יכולים באמת לאהוב גם את האחר, כפי שנאמר "ואהבת לרעך כמוך". פעמים רבות אנחנו נוטים לשכוח את ה"כמוך" ומוצאים את עצמנו מלאים בביקורת עצמית ובתסכול. הכלב הירחי מלמד אותנו לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ברגע זה ממש. אנחנו לומדים לעשות אך ורק את מה שבא לנו וכשאנחנו מרשים זאת לעצמנו, הרגשות שלנו מתאזנים וליבנו נפתח יותר ויותר. כשאנחנו באמת אוהבים את עצמנו, משתחררות מאיתנו הדרמות שמלוות את מערכות היחסים הקרובות אלינו, העליות והירידות במצבי הרוח, תחושות הכעס והאכזבה והדינמיקות של שאיבת האנרגיה מהסובבים אותנו. אתגר של כלב מעמיד אותנו אל מול כל התחומים שמרגשים ומסעירים את ליבנו.

במהלכו של גל הירח עולים נושאים של אינטימיות, של נאמנות לעצמנו ולצרכים שלנו ושל שיתוף אמיתי עם השותפים שלנו למסע החיים. ה"משימה" בגל היא לשחרר מחיינו את הקיצוניות, המעורבות הרגשית והנטייה לרצות את האחרים ובמקומם להתמלא בחמימות, בשמחה וברוגע. הכלב שמחבר בין ה-"כ"- הכוונה ל"לב" מאפשר במהלך הגל והחג לזהות מה פותח את ליבנו ומעודד אותנו לשהות בחברתם של אנשים שחושבים כמונו ושתומכים במימוש המלא שלנו.

קוף
9/4: יום שער: טון 3 באנרגיית הקוף: ב חוה"מ: המאיה מלמדים אותנו שבדרך לשחרור המיצרים הרגשיים שבנו כדאי לנו לחבור לאיכויות הקסם, המשחק והמקוריות שקיימות באנרגיית הקוף. במהלך הגל אנחנו עוברים תהליך עמוק של התבוננות עצמית וכדי שנוכל לרפא את הנושאים שעולים עלינו ללמוד לשחרר את רצינות היתר ואת הכבדות. ביום של תחילת הפוקוס לפתרון אתגר הכלב, הקוף החשמלי מבקש מאיתנו לשחק באלגנטיות את משחק החיים. ביום שער זה הוא מלמד אותנו כיצד לקחת בקלות את האירועים השונים במציאות היום יומית, לזרום בנעימים מסיטואציה אחת לאחרת ולראות את ההומור שאיכשהו תמיד קיים בכל רגע נתון.

כבוגרים יש לנו נטייה להיות רציניים מאד ואחראיים מאד ובטח כשאנחנו מנסים לפתור את חוסר האיזון הרגשי שלנו. הקוף הספונטני מלמד שמותר לנו ואף רצוי בהחלט שנשתעשע ונהנה מהחיים שלנו. הגאוניות והמקוריות של הקוף מאפשרים לנו היום לשנות את זווית הראייה הרצינית והמחייבת ובמקומה להפתח לאפשרות של תנועה בחיים מתוך בחירה וחופש. ביום השלישי של הזרימה הקוף מלמד אותנו כיצד לעלות על בימת החיים בדרך יצירתיות ומעוררת השראה ולזרום בהנאה ובקלילות מעניין לעניין.

אדם
10/4: טון 4 באנרגיית האדם: ג חוה"מ: ביום שבו אנחנו מגדירים בצורה מפורשת אפשרויות קונקרטיות לפתרון אתגר הכלב, האדם מכוון אותנו להפוך ל"גביע שפתוח לשפע של היקום". הזריעה המנטלית בגל מלמדת שהיקום מלא במתנות עבורנו וכל שנדרש מאיתנו הוא לשנות את זווית הראייה שלנו ל"יש" במקום להתמקד בחסר וב"אין" המוכרים לנו. אנחנו מוזמנים לעשות רשימה של כל מה שאנחנו רוצים עכשיו בשנה הרוחנית החדשה שמתחילה ולאט ובהדרגה ליישם את הרשימה הזאת. ניתן להתבונן ולבדוק אילו התנגדויות עולות בתוכנו, אילו ספקות מונעים מאיתנו מלעשות בדיוק את מה שבא לנו. סביר להניח שנגלה שהמחשבות השליליות שלנו הן מיחזור של מידע מהילדות.

ביום הרביעי האדם מלמד אותנו להקשיב לסימנים שאנחנו מקבלים לאורך הגל מהירח ולרצון האמיתי שלנו שהעמדנו במקום הראשון עם הכלב ובהתאם להדרכה שלהם לצעוד בדרכינו בתבונה. הוא עוזר לשחרר "לופים" שכליים וקופץ בשמחה על ההזדמנויות שנקרות בדרכו. האדם העצמאי מבקש גם שנקבל את האנשים סביבנו בדיוק כפי שהם ונסתכל על כולם בגובה העיניים. ככל שנרחיב את התפיסה שלנו לגבי בני האדם בכלל ונבין שכל אחד ודרכו הוא, נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ולמגנט לשנה הרוחנית שמתחילה שפע באינטימיות, בחברויות ובכל מה שנרצה.

הלך שמים
11/4: טון 5 באנרגיית הלך שמים: ד חוה"מ: ביום החמישי האומץ, ההחלטיות והחמלה שבאנרגיית הלך השמים עוזרים לנו לגבש כח רצון חזק ויציב להמשיך את התהליך הרגשי העמוק של גל הירח. הנטייה שלנו לרצות את האחרים, להזדקק לפידבקים מהסביבה וכל סוגי התלות למינהם שפיתחנו לאורך השנים, גורמים לדרמות בחיינו ומבזבזים לנו המון אנרגיה. המוטיבציה להתמודד עם אתגר של איזון רגשי גדלה ככל שאנחנו מסכימים להתעמת ישירות עם כל מי ומה ששואבים לנו את האנרגיה. כדי שבאמת נוכל לזרום עם עוצמות הירח שבנו ולהיות נאמנים לרצונות שלנו, הלך שמים מלמד אותנו לשים גבולות ברורים לכל מי ומה שלא מתאים לנו ולהגיד "לא" החלטי למצבי ההתעללות השונים שעד היום אפשרנו בחיינו. אנו מבינים שהרצון שלנו הוא לא ביחס לסובבים אותנו ושהגיע הזמן שנקשיב למה שאנחנו באמת רוצים.

הלך שמים הקוואנטי ממלא אותנו היום בנחישות, בעוצמה ובאסרטיביות ומלמד כיצד ליצור מרחב מוגן להטענה עצמית. הוא מזמין אותנו ליצור לעצמנו חלל שבו אנחנו חוקרים, לומדים ומקבלים מידע ותשובות לגבי היקום והחיים. השהות במרחב האישי המקודש הזה מגדילה את היכולת שלנו לעמוד על רצונותינו ומאפשרת חיבור ישיר להדרכה מהנפש.

קוסם
12/4: טון 6 באנרגיית הקוסם: ה חוה"מ: ערב חג שני: בחג הפסח יש אפשרות להשיח את סיפור הגאולה. רובנו יושבים בערב החג ומספרים סיפור שמסופר מזה אלפי שנים. סביב השולחן יושבים כמה דורות, מבוגרים וילדים ודנים באפשרות לצאת לחופשי. הסימבול של החג מלמד על האפשרות לגאולת הדיבור וליצירת שפה על דורית ועל זמנית המקשרת בין כולם עד למצב של תקשורת זורמת ומשוחררת מכבלים של זמן ומקום. האפשרות ליצירת תקשורת של הקשבה וקבלה נוצרת במעבר לסוג אחר של חשיבה. הקוסם הוא איש הפלא שמחובר לעוצמה אדירה בתוכו ובערב החג השני מחבר אותנו לידיעה הפנימית שלנו. הוא מאזן את הנטייה שלנו לבקש אישורים מבחוץ ולפתח תלות בפידבקים מהסביבה במקום להקשיב לקול הפנימי שקיים בכל אחד מאיתנו. אנחנו לומדים להכיר בערך עצמנו מבלי להיות תלויים בבחוץ ובעולם. אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו ומי אנחנו וככל שנשען על תחושות הבטן שלנו, נוכל להרפות ולהרגע. כשאנחנו מחוברים לידיעה שבתוכנו, אנו מסוגלים לתקשורת אחרת עם הסובבים אותנו.

גאולת העבר של חג הפסח מלמדת על שינוי ממציאות חיצונית קשה ומפרכת למציאות שזורמת בנעימים. שינוי משעבוד פנימי ותבניות חשיבה ישנות למח אחר. יצירת העוגן בתוכנו מאפשרת את המעבר הזה לתנועה ממח אחר, מח של קוסם. ביום של האיזון הקוסם הקצבי משחרר מאיתנו את הצורך לשלוט בעצמנו ובאירועי החיים. השליטה היא בכל מקרה מדומה ואנחנו לומדים לוותר על האחיזה במוכר ובידוע. בעזרת עוצמת הידיעה השקטה של הקוסם אנחנו מצליחים לאזן את הרגשות הסוערים שבנו, לומדים לשנות דינמיקות ממחוזרות במערכות היחסים הקרובות אלינו ואז מסוגלים יותר ויותר לזרום עם הרצונות שלנו. לקראת סוף חג הפסח הקוסם הופך אותנו למיכל של אור שמסוגל לעבד ולעכל את התהליכים העמוקים והאירועים המרובים המתרחשים עכשיו בחיינו ולחוות קפיצת דרך רוחנית.

נשר
13/4: טון 7 באנרגיית הנשר: שביעי של פסח: בשיא גל הירח אנרגיית הנשר מרוממת אותנו מעלה מעלה ומראה לנו את הפסיפס הרחב והרבגוני של החיים. ביום של ההדהוד הנשר מרחיב את נקודת המבט שלנו ומאפשר לזווית ראייה הגיונית ופרופורציונאלית בנוגע לדרמות ולמצבים הקיצוניים השונים שמדי פעם עוברים עלינו. במקום להתפס על פרטים ספציפיים, לדוש בהם ולהדגיש אותם, הנשר מאפשר לראות כיצד כל אירוע בחיינו הוא חלק ממשחק גורלי עצום ואין טעם להאחז בנקודת המבט המצומצמת שלנו. פעמים רבות אנחנו "נתקעים" על מחשבה שלילית אחת ולא מצליחים להרפות ממנה. כשאנחנו מרחיבים את זוית הראייה שלנו, צצות להן אפשרויות חדשות של חשיבה והתייחסות בנוגע לאותם דפוסים שליליים.

הנשר עוזר לנו להבין שאנחנו אלה שבוחרים בכל מה שקורה בחיינו ושבכל אחד מאיתנו קיימת היכולת לשנות את המצבים שלא רצויים לו. בשיא הגל ובסוף התהליך של חג הפסח אנחנו לומדים לשחרר את החסימות המחשבתיות ואת הדינמיקות של הקורבן והאשם מחיינו.

הנשר הוא בעל יכולת להגשים פרוייקטים מורכבים ומלמד אותנו לאזן בין העשייה ה"רצינית" שלנו לבין רגעים של פנאי ומנוחה. אנחנו מבינים שככל שננוח ונרפה, נוכל להתמלא באנרגיה יצירתית מחודשת שתרחיב את טווח העשייה שלנו. ביום השביעי הנשר מחבר אותנו לתקווה ולחלומות הפועמים בליבנו ומלמד כיצד לרקוד ולשיר את הרצונות שלנו במציאות היום יומית.

לוחם
14/4: טון 8 באנרגיית הלוחם: ביום השמיני מתעורר לוחם האור הנבון שבתוכנו, שואל שאלות ומטיל ספקות בכל התהליך הרגשי שאנחנו עוברים עכשיו. ביום של בדק הבית הפנימי הוא מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אני באמת משוחרר/ת מדרמות וממעורבות רגשית בחיי, גם אם מדובר בסערות פנימיות"?, "עד כמה אני באמת נאמן/ה לעצמי ולצרכים שלי בתוך מערכות היחסים הקרובות אלי ובכלל"?, "איזה קשרים בחיי עדיין לא מאוזנים ומעוררים את הילד הפגיע שבתוכי"?, "עד כמה אני באמת עושה בכל רגע את מה שטוב לי ונמצא/ת בראש סדרי העדיפיות בחיי"? בעזרת האינטליגנציה הטבעית של הלוחם שבנו ודרך חקירה פנימית ממוקדת, אנו מקבלים היום תשובות לשאלות הללו. אנחנו לומדים להגיע לידיעה פנימית ברורה שהיא מעבר לכל ספק ועם ידיעה זו לנוע בחיינו.

הלוחם הגלקטי מאפשר לתובנות פשוטות ומדויקות שמתירות את סבך הבלבול הרגשי שמציף אותנו עם אתגר הכלב. ביום השמיני של גל הירח אנחנו מוזמנים להשתחרר מתלות וממעורבות רגשית ובמקומם להאמין בעצמנו ובאינטואיציות שבנו ולבטא באומץ ובחופשיות את האמת שלנו.

אדמה
15/4: יום 9 באנרגיית האדמה: ביום התשיעי של הפענוח, הכוונה שלנו לזרימה מאוזנת בחיים מתחילה להתגשם במציאות באנרגיית האדמה. אנחנו מתחילים להבין שכדי לאזן את התוכנה הרגשית שלנו, עלינו ללמוד להניע את עצמנו באופן אקטיבי במציאות היום יומית ולהתקרקע. רגשות מאוזנים הם גם תוצאה של עשייה פרודוקטיבית והאדמה היום ממלאה אותנו בחיוניות ובידע שמאפשרים ליישום הרעיונות שלנו. לעתים קרובות אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים במשך שעות ארוכות וחושבים על כל מה שעלינו לעשות. במקום לחשוב יותר מדי ולבזבז אנרגיה במחשבות על עשייה, אנחנו לומדים פשוט לעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים.

האדמה הסולארית גם מגדילה היום את הערנות שלנו ל"צירופי המקרים" השונים הנקרים בדרכנו. כשאנחנו קשובים לסימנים ולהדרכה שניתנים לנו, אנו מסוגלים לבטא את הכישורים והידע שלנו בזמן הנכון ובמקום הנכון. ביום התשיעי של "נפילת האסימון" האדמה דוחפת אותנו "להתעורר על חיינו" ולהגשים את היכולות שלנו. ברגע שאנחנו מתמקדים בעשייה ומשתרשים עמוק עמוק אל תוך הקרקע, אפשרויות מגוונות מופיעות פתאם במציאות החיים ואנחנו מקבלים עוד ועוד מידע מתחדש שמרחיב את היכולות המוחיות שלנו.

מראה
16/4: יום שער: טון 10 באנרגיית המראה: המראה ביום העשירי מבקשת שנדייק עוד יותר את תהליך האיזון הרגשי של הגל בעזרת השותפים שלנו למסע החיים. ההתמודדות עם אתגר הכלב מעמיקה את איכות הקשרים עם הקרובים אלינו ולכן ביום של ה"פינישים" המראה הפלנטרית מאירה לנו חלקים בעצמנו שהגיע הזמן שנתבונן בהם. היא מבקשת שדרך ההשתקפויות האינטימיות בחיינו נבדוק עד כמה אנחנו מהווים מראה נקייה באינטראקציות השונות ועד כמה אנחנו משליכים על האחר את ה"צרות" שלנו. עד כמה אנחנו באמת רואים את האנשים הסובבים אותנו ועד כמה אנחנו מתרגמים אותם בהתאם למידע הסוביקטיבי הקיים במח שלנו. עד כמה אנחנו מבזבזים אנרגיה על האחר, זקוקים לפידבקים ממנו ולתשומת הלב שלו וזאת במקום להטעין את עצמנו מבפנים. עד כמה אנחנו מנסים לשנות את האחרים במקום לעשות את העבודה על עצמנו ועד כמה יצרנו לעצמנו מראות שמשקפות את היופי והמקוריות הקיימים בנו.

תהליך ההתבוננות הכנה במראות המקיפות מאפשר להפסיק להשליך ולתרגם את האחר, מעמיק את האיזון הרגשי שמתחיל להיווצר בתוכנו ומגדיל את יכולת הנוכחות שלנו ברגע ההווה.

סערה
17/4: טון 11 באנרגיית הסערה: אחרי כברת הדרך שכבר עברנו בגל הירח, ביום האחת עשרה מגיעה הסערה ומבקשת שנרפא וננקה עוד כמה חסימות עמוקות שקיימות בגוף ובמח שלנו. יום זה מיועד לריפוי עדין ויסודי של הזכרונות והרגשות השליליים שהצטברו בתאים שלנו מאז ילדותינו הרחוקה. החיבור לילד שבתוכנו מעלה זכרונות רבים ופצעים רדומים מהעבר והסערה היום עוזרת לנקות את הרגישויות השונות שעלו בנו במהלך הגל.

ביום של ההמסה והשחרור של מה שעדיין חוסם אותנו מלהיות מאוזנים רגשית הסערה מכוונת לריפוי סופי של כל מה שמציף אותנו: הרגשות הקיצוניים, הנטייה לרצות, הדרמות הסוערות והדינמיקות של הקורבן והאשם עם האנשים הקרובים אלינו. הסערה האלקטרומגנטית גם עוזרת לטהר את המחשבות הביקורתיות שלנו על עצמנו ובכך מגדילה את הביטחון העצמי שלנו בנוגע לכישורים ולידיעה הפנימית הקיימים בנו. ככל שאנחנו נכנסים אל עומק הדפוסים ומסכימים להאיר אותם במידע חדש, אנו מתמלאים באנרגיה, נותנים אמון בעצמנו וביקום ואז מסוגלים לקפוץ בתמימות ובשמחה של ילד אל הרפתקאות החיים המרגשות.

שמש
18/4: טון 12 באנרגיית השמש: שמש ביום השתים עשרה מעידה על חיבור ישיר לאור ולמידע אינסופיים ועל זרימה הרמונית באפיזודות החיים השונות. ביום הפתרון של גל הירח הגענו למקום של בהירות פנימית לגבי מעשינו ולגבי החיים בכלל ולתחושה של ביטחון ויציבות. החיבור המחודש עם הירח לילד הרגיש שבנו שיחרר מאיתנו תחושות של ניכור ושל חוסר אונים ובמקומם מילא אותנו בחמימות פנימית ובחיוניות. ככל שהמיחזור הדפוסי הרגשי הולך ונעלם מחיינו, אנחנו מתמלאים בחום של יצירה שמתפשט ומתרחב אל נדבכים מרובים במציאות שלנו.

השמש הקריסטלית מעידה על כך שלמדנו כיצד לזרום עוצמתיים וממוקדים מסיטואציה אחת לאחרת. האיזון הרגשי שהגענו אליו מחבר אותנו למקום גבוה של ערכים ויושרה ומאפשר לנו לנהוג בנדיבות אינסופית כלפי עצמנו וברוחב לב כלפי סביבתינו. אנו מבינים שככל שאנחנו עושים את מה שטוב לנו וקשובים לרצונות האמיתיים שלנו, אנו חווים את אש החיים הפועמת בנו. הלהט הפנימי הזה הולך ומתחזק בתוכנו לאורך הגל עד לרגע שבו הוא מוקרן לכל עבר. בפתרון אתגר הכלב, השמש ממלאה אותנו באור אלוהי מוזהב וממיסה סופית את העומסים הרגשיים שהתוכנה הרגשית שלנו העלתה במהלך הגל. האש היוקדת שבתוכנו יוצרת עוגן הולך ומתייצב של ידיעה פנימית ומאפשרת לתפוס את הרגע העכשווי ולהנות ממנו.

דרקון
19/4: יום 13 באנרגיית הדרקון: בסוף גל הירח אנו חווים את הרטט המעודן של תוכנית האם עם אנרגיית הדרקון הקוסמי. במהלכו של גל הירח אנחנו עוברים תהליך של התבגרות והתפתחות: מירח שהוא הילד הרגיש שבנו, שכתוצאה מטראומות ומפגיעות בילדות פעמים רבות בחר לחיות במצב הישרדותי ובהגנה על עצמו אל דרקון שהיא אנרגיה אימהית פורייה ומזינה, בטוחה, יציבה ומוגנת. מירח רגיש שתלוי בהורים, בחברים ובכלל בעולם אל דרקונית שלמה בתוך עצמה, שהיא התגלמות הנשיות בשיא הוויתה. מירח בעל יכולת לקבלה של סימנים וסמלים עד לאל האם שבוראת עולמות דרך הסימנים הללו.

דרקון ביום האחרון של הגל מעיד על כך שסוף כל סוף אנחנו רכים כלפי עצמנו, מקבלים את עצמנו ואת המצוי בחיינו ומודים על הזכות האדירה לחיים בגוף הפיזי. תהליך איזון הרגשות עם הכלב מוביל לעוצמה נשית חזקה, בטוחה ומחוברת להדרכה הגבוהה שלה שיוצרת ומתחדשת בכל רגע נתון. ביום האחרון של הגל הביקורת וההרס העצמיים שקשורים בתוכנה הרגשית ובמיחזור של דפוסי הילדות מפסיקים ובמקומם אנחנו מזינים את עצמנו בחיוביות ובהשראה הישר משדה הנפש.

הגל מוביל אותנו לאט ובהדרגה למקום של קבלה עצמית אמיתית שבו אנחנו מכירים במה שקיים בנו ונהנים מחיינו. בסוף גל הירח כולנו מוזמנים לרטוט יחד בתדר הספיראלי של תוכנית האם ולהתחבר באהבה לחן ולחסד של מקור החיים שזמינים עבור כל אחד מאיתנו בכל רגע ורגע.

מאחלת לכולנו

גל ירח זורם ומרפא,

חג פסח של שחרור וחופש

וג'נסיס ירח קליל ומעצים!

באהבה, טליה.

mayazone.co.il , האתר של טליה טוקר >

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close