חינוךילדים

גן אוסי ונופי



ברוכים הבאים לגן של אוסי ונופי.

אנו שמחות להודיעכם שגננו עובר לביתו החדש והמרווח ברחוב העצמאות בפרדס חנה, הסמוך למרכז המושבה.
גננו החדש (גן חיה לשעבר) כולל שלוש קבוצות גיל:

תינוקיה לגילאי שלושה חודשים עד שנה
פעוטון לגילאי שנה עד שנתיים
גנון לגילאי שנתיים עד שלוש

כמה מילים עלינו:
מתוך אהבה לילדים עסקנו שתינו במהלך ה-15 שנים האחרונות בחינוך ילדים במגוון מסגרות, כולל גן קיבוצי, גן בינלאומי, וגנים וצהרונים פרטיים. אוסי היא גננת מוסמכת עם התמחות בחינוך מיוחד, ונופי היא פסיכולוגית בעלת רקע בהתפתחות הילד.
ראינו לנכון לפתוח גן שבו נוכל לתרום מנסיוננו ומרצנו, המועשר בתכנים ובפעילויות המותאמות לגילם של ילדכם.

על הגן
אנו מאמינות בשילוב של מתן חום ואהבה לילדכם, עם הקניית למידה, חקירה, והבנה של תהליכים הנעשים דרך משחק, שירה, מוסיקה, יצירה, יציאה לחצר והליכה לטיולים בטבע.

ילדים מטבעם סקרנים, ולכן יצרנו סביבה שכזאת עבור ילדכם עם גירויים המותאמים לגילם. יחד עם זאת, חשוב לנו לשמור על ציביון המשפחתיות, שהרי לילדכם זוהי החוויה הראשונית מחוץ למסגרת המשפחתית הכל כך מוכרת עבורם, ולכן חשוב שיחד עם גירויים קוגניטיביים הם ימשיכו לקבל את החום, אהבה, ותשומת הלב החיובית הכל-כך חשובה להתפתחות בריאה בגיל זה.

כמו כן, אנו מאמינות שלהתפתחות טובה דרושה תזונה בריאה, לכן התייעצנו עם אנשי מקצוע בתחום תזונת ילדים והרכבנו תפריט עשיר במרכיבים חיוניים להתפתחותם הפיזית והקוגניטיבית התקינה של ילדכם. הארוחות מבושלות מדי יום ומבוססות על מוצרי יסוד טריים וטבעיים בלבד.

דרך תכנית הלימוד שבנינו, אנו מפתחים את בטחונם העצמי, עצמאותם ויצירתיותם של ילדכם בדרך חוויתית ומרגשת. בנוסף, דאגנו שמבנה הגן והחצר מותאמים ויוצרים סביבה בטוחה לילדיכם. הגן עובר בצורה מסודרת ביקורת בטיחות והתאמה מטעם הועדה המקומית לתכנון ובניה-השומרון, מועצה מקומית פרדס-חנה-כרכור, ונושא אישורים לתפעול כגן לטווח ארוך. הגן עצמו ממוקם ברחוב שקט ובטוח סמוך ללב המושבה.

שעות פעילות: א'-ה' 7:00 – 13:00 / 16:00 / 17:00 שישי:' 7:00 – 12:30

ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ב בעיצומה! נשמח להכיר אתכם ואת ילדיכם מקרוב.
נופי 054-3193133 אוסי 054-8344065 אימייל.

אנחנו מודות לכל ההורים והילדים שנתנו בנו את אמונם בתחילת דרכנו ושבזכותכם חלומנו הצמיח כנפיים. תודה!

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “גן אוסי ונופי”

  1. היי אוסי ונופי
    שמי מירב דמר. בשנים האחרונות הייתי גננת והתעודה שלי היא של תראפיסטית בשילוב אומנויות (התמחיתי בגיל הרך ובאוטיזם בעיקר) ומדריכת יוגה לכל הגילאים.
    שלחתי לכם קורות חיים שלי מכיוון שמחפשת עבודה ונשמע לי שאנחנו יכולות להתחבר טוב…בנוסף אני מחפשת מסגרת ראשונה לביתי המתוקה בת ה6.5 חודשים
    ואשמח לשמוע ממכן פרטים על העבודה שאתן מציאות (כל הצאה מעניינת לא רק כגננת..)ועל התינוקייה שלכן לנסיכתי, אולי לפחות אחת מהאפשרויות תתאים לנו (או אולי שתייהן מי יודע?)… אז שיהיה לכן המשך שבוע נפלא. נשמע ממש נחמד אצלכן
    תודה ונשתמע מירב 0545670481

  2. לאוסי ונופי הנפלאות
    בהצלחה בגן שיהיה במבנה החדש. מה שבטוח שמירון הקטן ממשיך איתכם לשם. ולהורים המתעניינים – מירון שמח בכל בוקר להגיע לגן, לקבל אינסוף אהבה ויחס נהדר, ארוחות מזינות והכי חשוב לקבל את אוסי ונופי וכל מילה מיותרת.
    שמחה ונהנת ביחד עם מירון.
    מיה

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close